Mikä ilostuttaa elämääsi?
Kommentit (39)
Perjantaipunkku ja yksinpuhelu. Kohta nukkumaan.
Halvat huvit.
Puoli pulloa riittää lauantaillekin.
N52
Laulaminen, kotona puuhastelu, kissa, kirjat, haaveilu, luonto ja valokuvaus. Kun mies tuo teekupin aamulla sänkyyn. Muhkea peitto sängyssä, tähtitaivaan katselu, kirppiksellä kiertely. Uusi ystävä ja hänen kanssaan viestittely. Kiireettömyys ja äidin tekemä mustikkakeitto.
Vierailija kirjoitti:
Laulaminen, kotona puuhastelu, kissa, kirjat, haaveilu, luonto ja valokuvaus. Kun mies tuo teekupin aamulla sänkyyn. Muhkea peitto sängyssä, tähtitaivaan katselu, kirppiksellä kiertely. Uusi ystävä ja hänen kanssaan viestittely. Kiireettömyys ja äidin tekemä mustikkakeitto.
Olet selvästi ymmärtänyt mitä aito onni on. Pieniä asioita arjessa :)
Mikä on "naapurin valohahmo"? Mun elämää ilostuttaa internetin tuomat mahdollisuudet.
Työpaikan lasten välittömyys. Heitä ei murheet onneksi paina ja tuo tempaa mukaansa.
Musiikki. Satunnaiset ihastukset. Koirat, jotka haluavat tulla moikkaamaan mua kun ovat omistajiensa kanssa lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi ymmärtänyt mitä aito onni on. Pieniä asioita arjessa :)
Kiitos lämpimästä kommentistasi. Olen tehnyt paljon tämän asian sisäistämiseksi. Aikaisemmin kun voin huonosti en nähnyt metsää puilta.
Musiikki, hyvät yhteiset muistot miesystävän liittyen, ajatus itsemurhasta..
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "naapurin valohahmo"? Mun elämää ilostuttaa internetin tuomat mahdollisuudet.
Veikkaan sellaista Tokmannilta ostettua kumista ja valaistua joulupukkia tai poroa. Ehkä (toivottavasti) tällä hetkellä jotain kurpitsaa, jos tälle valohahmolinjalle haluaa lähteä. Itse vedän ihailuni rajan sellaiseen pienehköön hyvän maun mukaiseen sinivaloiseen pieneen peuraan, mutta ihan basic valosarjat kyllä on kivoja katsella! Kunhan ei ole monivärisiä.
Luonto ja hyvät ihmissuhteet