Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?

Vierailija
03.10.2025 |

Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?

Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitään viatonta. Vai oliko tämä nyt perjantai-illan satu? 

Vierailija
2/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.

Vierailija
4/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vaikuttaa siltä, että sinulla on vain heikko itsetunto. Itsekin flirttailen kaksijalkaisten työkaverieni kanssa, mutta en silti pettäisi vaimoani.

Mies35

Vierailija
5/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?

Vierailija
6/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?

Muista kiittää vaimoa yhteisistä vuosista ennen ensi viikon alkua.

Vierailija
7/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo vaikuttaa siltä, että sinulla on vain heikko itsetunto. Itsekin flirttailen kaksijalkaisten työkaverieni kanssa, mutta en silti pettäisi vaimoani.

Mies35

Kuin silloin jos tilaisuus koittaa.

Vierailija
8/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100 000/1 000 000 000

Vierailija
9/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh, ne on hyviä ne teijän paremmin koulutetut miehet, toivottavasti olet joku rekrykana, antaa sen miehen rauhassa tehdä työt collegan kanssa

Vierailija
10/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän oot sille turvallinen setämies, et mikään öiden haave.

Vierailija
11/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on yksinkertaisesti eri sukupolvea. Näkyy myös viestinnässä. Voit olla rauhassa. Ei ole sinusta sillä lailla  kiinnostunut. 

Vierailija
12/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu nyt edes totta: vilaukselta = tutkit puhelinta. 

Vierailija
13/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl, hävisit jo tämän pelin, älä yritä enää.

Vierailija
15/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies35

Terveisin kaasuvalottaja

Vierailija
16/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu likka. Vähän flirttailee pomolle niin saa hyvät arviot. on jatkossa helpompi saada töitä.

Vierailija
17/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on yksinkertaisesti eri sukupolvea. Näkyy myös viestinnässä. Voit olla rauhassa. Ei ole sinusta sillä lailla  kiinnostunut. 

Huh. Helpotus.

Ja ei olisi mitään muuten. Mutta ne sydänemojit

Vierailija
18/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistossa se flirttailu kuuluu yleis käytöstapoihin. huvittaa aina nämä rekrykanat ja toimistoakat kun ne kehuu omia miehiä meille alemmanluokan miehille ja sitten se parempi mies olikin pelimies 

Vierailija
19/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen 18-22v nainen salaa haaveilee, että pääsisivät +40v miehen käsittelyyn. Naiset ovat alistuvia, miehet dominoivia. Kokeunut mies osaa laittaa nuoren brat-tytön ruotuun ja alistaa heitä siten, että pinppi ei ole koskaan ollut yhtä märkänä,

M44

Vierailija
20/20 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro omaavasi heikko itsetunto kertomatta omaavasi heikkoa itsetuntoa. 😬

Kyllä itse tykkään kehua naispuolisten työkaverieni ulkonäköä ja flirttaillakin,mutta ei ole tarkoituskaan pettää naisystävää. 

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi