Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras nainen alkoi arvostella kun ostin lapsen kanssa herkkuja

Vierailija
02.09.2015 |

kaupasta. Lapsellani on syntymäpäivät ja vieraita tulossa seitsemän kappaletta jos kukaan ei peru. Haluan järjestää hienot juhlat kun 7 vuotta täyttävä niistä jo osaa nauttia. Ostin juustonaksuja, kakkupohjan, karkkia ja erilaisia jäätelöitä + limsaa.

Takanani jonottanut n.40v nainen tuli kysymään että olenko kenties yksinhuoltaja. Ihmettelin vähän ja naurahdin, sanoin että en ole, miten niin. Niin nainen tokaisi "No tuollaisia ostaa yleensä vaan yksinhuoltajat" ja alkoi saarnata ettenkö ajattele lapseni terveyttä yhtään ja että pitkin viikkoako meillä syödään tuollaista määristä päätellen. 

Sanoin hänelle, että asia ei kyllä sinulle kuulu mutta voin nyt sitten kertoakin että tytölläni on syntymäpäivät tulossa. Siihen nainen sanoi "No kyllä sitä aina joku tekosyy on"

Pitäisikö tässä nauraa vai itkeä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:22"] En tiedä, onko se yleinenkin buumi täällä Helsingissä sitten, kun ei oikeastaan ole enää näitä karkki-kakku -synttäreitä lapsille. On usein jokin toimintajuttu ja sitten syödään ravintolassa tai kotisynttäritkin järjestetään muun kuin makean ympärille.  Viimeksi laitoin erilaisia hauskoja kuviopastoja esille ja niihin tomaatti-kerma kastikkeen pohjaksi. Sitten itse sai ja sekoittaa mielensämukaisen "täytteen". Oli kinkkua, tonnikalaa, oliiveja, katkarapuja, salamia ja paprika-sipuli -sekoitusta ja juustoraastetta ja sinihomejuustomuruja.  Oli ihan succee tämä juttu! Jälkiruuaksi erilaisia jäätelöitä ja hedemäsalaattia siten, että senkin sai noutopöydästä itse rakentaa.  Meidän tuttavapiirissä katsottais ehkä vinoon, jos pöydässä lapsille olisi ihan sipsi-karkki-suklaakakku tyyliä. Mulla 9-vuotias tytär ja kolme vanhempaa poikaa. Viimeksi juuri nämä tytön synttärit.  Aina hauska, jos lapset ovat itse tekemässä juttunsa. Paljon hauskempi kuin mättää kaksi käsin karkkia jostain laarista.  [/quote] Ovatko nämä tähän mennessä 12 alapeukuttajaa sitä mieltä, että ainoa oikea tapa järjestää synttärit on ostaa mahdollisimman epäterveellistä sokeri-lisäainemättöä ja sitten vasta on lapsilla kivaa? Perustelkaa vähän, näitä alapeukkuja! [/quote] Asenteesi saa ala-peukkuja. Se "miksi ette tee kuinminä kun minä olen teitä parempi"-asenne.

[/quote]

Riittikö sitten vain Helsingin mainitseminen vai mikä?

Olen valitettavasti -- ja korostan valitettavasti-- niin helsinkikeskeinen ihminen, etten useinkaan tajua että muualla on erilaisia tapoja, asenteita ja elämäntyylejä. 

Tämä palsta on kyllä avannut paljon silmiäni. Minulla ei ole yhtä ainutta sukulaista, joka olisi Helsingin ulkopuolelta (tai ainakaan sellaisia, joita tapaisin) , olen syntynyt jo toisessa polvessa Helsingissä, mieheni kolmannessa, olen opiskellut Helsingissä, tehnyt työtä Helsingissä. 

Toki ulkomaanperiodeja ja matkoja muihin Suomen kaupunkeihin. 

Eli myönnän rajoittuneisuuteni. Älkää nyt tämän takia lynkatko!
[/quote]Tämän käpyläläisen on panko olla trolli. Varmaan näitä, jotka yksin eri mielipiteineen pitää ketjuja pystyssä. Edes Käpylässä ei voi asua näin idioottia ihmistä.

Vierailija
82/83 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni (en jaksa laskea) on kommentoinut että koska Minulle ei ole koskaan tapahtunut noin, niin tämä ei ole totta. Olen kuitenkin 178 v vanha ja käynyt 2672x Porvoon Siwassa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, joka tarjoaa kuviopastoja synttäreillä, kertoo kavereistaan joka toisen olevan vegaani ja joka toisen kasvissyöjä ja tarjoaa silti pastan kanssa lähestulkoon pelkkiä eläinperäisiä lisukkeita (kinkkua, tonnikalaa, sinihomejuustoa...)

Minusta tuo kuviopastajuttu kuulostaa muutenkin ruualta, jota tarjotaan, kun on kauhea kiire, eikä oikein ehdi tehdä ruokaa, eikä todellakaan miltään juhlaherkulta, vaikka kuinka olisi montaa eri laatua pastaa ja kastiketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi