Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

Vierailija
861/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa myös jouluksi häämatkalle (kesällä mentiin naimisiin), niin osittain sen takia alotettiin yritys niin, ettei ole ainakaan enempää viikkoja kuin se 20 siellä matkalla. No eipä napannu ekasta kerrasta! Jos nyt tai ens kuussa onnistuu, niin hyvät pahoinvoinnit voi olla reissussa :D alunperin piti yritys alottaa vasta ensi vuoden puolella matkan jälkeen, mutta kuinkas sitten kävikään...

Täällä menossa dpo3 tai dpo7. Kahtena päivänä oli oviksen tapasia oireita, luotan enemmän tohon dpo3:een, koska päivät sopis paremmin. Ei niin minkäänlaisia oireita, joita ei vois laittaa mielikuvituksen piikkiin tai joita ei viime kierrossa olis ollu!

862/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo8 tai Dpo4, päivystyksessä jäätävän alavatsakivun ja puristuksen takia. Kieltämättä pelottaa... Kiireellisellä linjalla. Pitäkää peukut pystyssä et ei ois mitään mikä tätä vauvaprojektia estäis/viivyttäis... Hoitaja väläytteli tuulimunaraskauden mahdollisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
863/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa nanninen! <3 tsemppiä!

Vierailija
864/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanninen, miten kävi?? Toivotaan et ei oo mitään vakavaa!
Mulla koko kierron ajan ihme alavatsakipuilua, turvotusta, nippailua, vihlontaa ja mitä näitä kaikkia nyt on. Aluksi olin varma ovulaatiosta mutta kun tuntuu olevan joka päivä niitä niin uskon kehon vain olevan sekaisin juuri tuosta pillereiden jättämisestä! :)

Vierailija
865/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Nanninen! Toivottavasti pääset äkkiä pois sieltä ja kaikki on kunnossa!

Söin joskus viis vuotta sitten pillereitä noin puolisen vuotta. Sen jälkeen meni pari kuukautta ihmetellessä, että mahassa on outoja nippailuja kesken kierron, kun pillereiden aikana oli ihan "tunnoton" kropan toiminnalle. Paitsi että pillerit sekotti mun kropan ja rikko limakalvot, joten seksin aikaiselle/jälkeiselle kivulle ja kirvelylle en sitten ollut tunnoton. Kaikki vaivat poistui kun jätin pillerit, mitä nyt sain ne nippailut, oviskivut ja kuukautiskivut takasin!

Eli siis kaipa ne pillerit jotain tekee kropan toiminnalle!

866/1219 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästivät kotiin, eivät osanneet sanoa mitä on. Ottivat pirusti verikokeita ja kaikki arvot oli täysin normaaleja. Kuulemma särkylääkettä ja kolme päivää saikkua... Raskainta oli kuulla sanat "ei raskaana". Tosin luulisin et on dpo4 joten näkyisköhän se ees vielä verikokees ees? Noh, mieli aika matalalla, alavatsa kramppaa ja flunssa, eikä taida olla vauvaakaan tulossa...

867/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh nanninen. Mut onneks ei ole kohdunulkoinen!!!!

Vierailija
868/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haarmi naannineen :/ mulla koko viikon ollut maha vähä vääliä päivällä kipeä. Tai semmonen paineen tunne/ puristustunne välillä. Ei ole vaikea olla mutta ei kaikkein mukavinkaaan. Olen kiitollineen jos tämä tunne menee ohi tämän ekan pillerittömän kk jälkeeen. Kun enimmät hormonit purkautuu!

869/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo dpo tarkoittaa? Ovulaation jälkeisiä päiviä?

870/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo3 tai dpo1 ei oikein tiedä :(

871/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo on days past ovulation :) eli montako päivää oviksesta

872/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Karoliina :)

873/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mukaan liittyy pikkukakkosesta unelmoiva 26v kuumeilija. :) yritin pysyä tyynen rauhallisena kun päätettiin, että vauva olisi tervetullut, mutta niin vain sitten löysinkin itseni taas googlailemasta kaikkea raskautumisen helpottamiskikkaa ja tänne palstallekin eksyin.

Koko ketjua en yllättäen jaksanut selata läpi, mutta joitain tuoreimpia viestejä luin. Nanniselle tsemppiä, toivottavasti olo paranee pian! Ja kaikille jo plussanneille hirveästi onnea!

Meillä on sellainen tilanne, että ennen esikoista oli hormonaalinen ehkäisy käytössä ties kuinka monta vuotta. Niiden pois jättämisen jälkeen tuli yhdet menkat ja sitten esikoinen saikin jo alkunsa. Nyt hän on 1v 3kk ja ihan hirveä vauvakuume on taas täällä! Tietysti toivoisin että nappaa yhtä helposti, kuin viimeksikin, mutta saapi nähdä. Meillä vielä imetys jatkuu eikä kierto ole löytänyt omaa säännöllisyyttään vielä, joten voi olla että hankaloittaa hieman. Viime kierto oli ensimmäinen jossa oikeastaan yritettiin, mutta menkat alkoi torstaina ja nyt siis yk2, kp4.

Vierailija
874/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei vieläkään menkkoja. parin viikon päästä sain normi lääkärille varattua ajan terveyskeskukseen. eivät voi auttaa tällä hetkellä mitenkään kun vointi ei ole kiireellinen/ huonontunut. Kierto menee reippaasti yli 40 jo.. ikinä ei ole näin myöhässä olleet. kaikki testit negaa, ei pienintäkään haamua. Naama täynnä näppylää. Veikkaisisin että hormoneissa jotain pahasti vialla.. voi kökkö :( tähänkö tää meidän yrittäminen päättyy..

Vierailija
875/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. 

Ilmoittautuisin mukaan kuumeilijoihin. Olen 37 v ja mulla on ennestään yksi isompi lapsi. Mies 46 ja hänellä ei ole lasta. Meillä on nyt 5. kierto ja varhainen km tuli n. 30.8 enkä olisi tajunnut sitä ellen olisi soittanut gynelle aikaa kun ajattelin että hormonit heittää pahasti kun vuoto jatkui lähes 10 päivää jolloin tein haamutestin. Olin yhden päivän ihan innoissani kun digitesti näytti 1-2 viikkoa kunnes seuraavana päivänä (vai oliko se nyt sitä seuraavana ) mies pyysi tekemään yhden testin uskon vahvistamiseksi niin sepä ei näyttänyt mitään:( Nyt tilanne on sitten se, että olen yrittänyt tikuttaa ovista mutta en ole bongannut sitä, vaikka limat on monesti antanut niin ymmärtää että olisi ovis. Edelleen tulee valkkaria runsaanpuoleisesti ja olen hyvin hämmentynyt tilanteesta? Mitäs asiantuntijat olette mieltä, mitä mun pitäis tehdä? Olen tikutellut ovistikuilla ahkerasti ja tehnyt raskaustestiliuskoja mutta molemmat pysyvät mitäänsanomattomina..

Vierailija
876/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kp 11 ja päivällä tunsin muutaman tunnin ajan menkkamaista kipua alavatsassa. Voisko olla jo ovulaatio? Myös limoja tuli hitusen tänään. Mulla on tosiaan ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, joten ovikseen liittyvät tuntemukset on ihan uusia. Vitsi ku ei yhtään tiedä miten kierto asettuu normaaliksi eikä niin ollen yhtään tiedä tapahtuuko ovulaatio ns. normaaliin aikaan. Ollaan varmuuden vuoksi menkkojen loppumisen jälkeen harrastettu seksiä lähes joka päivä. Varmaan jatketaan vielä viikko joka päivä ja sit odotellaan lopputulosta :D jännä miten alkuun oli tosiaan tulee jos on tullakseen -fiilikset, mutta ollaan kyl selkeesti molemmat niin vauvakuumeisia, että täysillä on lähetty vauvaa tekemään :D

877/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä mahdollisuus on osua ovikseen jos tekee kpt 10-20 :) itse käytän ovistikkuja, koska en kestäisi arvuutella onko ovis vai ei :D

878/1219 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina saa jatkoa, ikävä kyllä. Soitin gynen päivystykseen, sillä yskiessä tulee niin hirveät kivut että jalat meinaa lähteä alta. Eilisellä päivystyskäynnillähän kivut paikallestettiin tulevan oikeasta munasarjasta. No, siellä vähän ihmeteltiin että eikö minua oikeasti tutkittu kuin verikokeilla ja vatsan päällä painelemalla. No eipä ei.
Käskivät tulla huomen aamulla labran kautta naistentautien päivystykseen... Mä en jaksa. Kipuja ja epätietoisuutta. Ja keskiviikkona pitäis kääntää nokka kohti Antalyaa.

879/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan spämmäämistä. Kaikki tutkittu, jostain syystä kohtu ärtynyt... Ovulaatio tapahtunut, ja mitään näkyvää estettä tästä kuusta raskautua ei ole. :)

Onnellinen Nanninen, kp18/?, dpo6

880/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea päivitys kp 5/28-32 Yk 9?