Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

881/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa! Mä olen seuraillut oikeastaan viime viikon vaan sivusta teidän päivityksiä kun itsellä on ollut tylsää ovulaation odottelua vain. Tervetuloa uusille ja toivottavasti tällä viikolla meillä kaikilla olisi enemmän onnistumisia eikä vaan kaikenlaisia vastoinkäymisiä!

Täällä siis eletään KP 14/31-32 YK 2 eli ovulaatio pitäisi olla loppuviikosta (pe ehkä?), mutta nyt alkuviikosta tietenkin jo aloitetaan täsmällisempi yrittämällä yritys. :) Jännää miten onnistuu. Ystäviltä kuultiin pitkän yrityksen jälkeen vauvauutisia viikonloppuna, kuume sen kun nousee!

882/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa maanantaita ja ihanaa viikkoa kaikille ! :) tervetuloa uudet !
NANNINEN, tsemppiä kovasti ! Toovottavasti kivut hälvenevät ja pystyt nauttimaan etelän lomasta. Kivaa reissua !
ON: täällä ei mitään uutta. Vaikka mies nuhastaan huolimatta kykeni heiluttelemaan peittoa muutaman kerran viime viikolla, en millään usko sen johtavan mihinkään lopputulokseen. Menkkoja odotellessa siis.. Plaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
883/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tulla kaikille ilmoittamaan, että olen ollut tässä kuukauden sairaslomalla vakavan burnoutin ja masennuksen takia ja sen takia minusta ei ole kuulunut ja aion nyt jatkossakin pitää hiljaiseloa ja keskittyä saamaan asiat kuntoon ennen vauvaa. Tsemppiä muille <3  

884/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Nannisen vatsakivuille löytyi syy ja toivottavasti kivutkin helpottaa :) Tervetuloa uusille. ON: yritin ovista tikutella tässä kierrossa ja viivat vahvistui mutten koskaan saanut yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa kuin kontrolli

885/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas puolet viestistä katosi :o no jatketaan: mutta vahvin viiva tuli lauantaina ja kunnon ovisoireet ja veriviirut lauantaina. Eli oletan ovisen olleen eilen, joka tapauksessa hyödynnettiin nyt oireet ja testin tuloksesta huolimatta. Osaako joku sanoa että voiko tohon rfsun testiin nyt luottaa? Vai johtuuko toi viivan heikkous nyt kun en pystynyt olemaan sitä 4h pissaamatta :o viivat kuitenkin tasasesti vahvistui lauantaihin asti ja sunnuntain tikussa oli enää hyvin hailakka viiva enää.. Tapahtuiko nyt koko ovista vaikka oireet oli vahvat

886/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsul, saattoi johtua laimeasta pissasta tai sitten olet sen tyyppinen, että LH-hormonia ei ole superpaljon elimistössäsi, kun ovuloit. Siksi et saanut yhtä tummaa viivaa. Joskus voi käydä niinkin, että LH-huippu on niin nopea, että se ehtii mennä juuri siinä välissä kun et ole testannut. Ihan varmasti sinulla kuitenkin oli ovulaatio juuri kuin olit sen bongannutkin.

Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas kuumeilukamut! :)

Nanninen, toivottavasti kivut loppuvat nyt ja kohdun ärtymys loppuu!

Mia94, paljon voimia ja tsemppiä!!

Minulla alkaa kuukautiset olla lopuillaan, pientä tuhrua tulee vielä, sorry selostuksesta. Tänään on kp 10. Minulla taitaa olla niin onkaloinen värkki että vuodolla kestää erityisen kauan löytää ulos...yöks.

Olen etsinyt joka paikasta vehnänalkioöljyä mutta eipä löydy :/ Pitää kai sitten tilata netistä. Ostin sitten tuskissani tavallisia kuivia vehnänalkioita ja söin niitä sellaisenaan. Paljonkohan niitä pitää syödä että vastaisi sitä teelusikallista vehnänalkioöljyä?

Aseeni tässä yrityskierrossa nro. 10 ovat siis foolihappo, vehnänalkiot, kaksi homeopaattista valmistetta, siveydenpuutabletit, ovistikut ja lämmönmittaus.

Viime kierrossa sain kp 15 ovistikkuun kaksi viivaa joten ajattelin aloittaa ovistikuttelun tässä kierrossa kp 13 tai kp 15. Lämpöä alan mitata huomenna aamulla, en viitsi mitata kuukautisten aikana sillä mittaan "sieltä".

Katsotaan mitä tulee ja toivon niin peukut pystyssä ettei miehelle tule tässä kierrossa nuhaa tms. vaivaa oviksen aikaan! Muuten hän pihtaa...

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

888/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsul mullakaan ei tikulla ollut yhtä vahva mutta selkeästi vahvempi kuin edellisinä päivinä ja kun tein digin tuli kuitenkin hymynaama, et mun testeillä ainaki lhhuippu on silloin kun se testi on selvästi vahvempi kun edelliset :)

889/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tänne ilmestynyt uusia nimiä! Kivaa kun tulee uusia tarinoita luettavaksi!:) täällä menkat loistaa poissaolollaan, edelleen... Neljä viikkoa sitten olisi pitänyt olla, mut ei oo näkyny. Ei myöskään oo plussaa raskaustestiin ilmestyny :/ rinnat on kyllä kipeät ja turvoksissa ja naama kukkii niin eiköhän ne sieltä ala. Olen soitellut omaan terveyskeskukseen ja labraan vienyt pissanäytteen kun hoitaja puhelimessa vinoili, että vika voi olla myöskin tekniikassa kun raskaustestiä tekee... Hahahh joopajoo, ei oo mitään ydinfysiikkaa pissiä tikkuun ;D sain myös kuulla, että julkiselle puolelle pääsee tk lääkärin vastaanotolle kun menkat ovat puoli vuotta pois. Ja siitä vielä odotella aikaa gynekologian puolelle :'D must tuntuu, että ei oo ihan yhtenevät linjat näissä hoidon tarpeen arvioinnissa tässä maassa.
Noh täytyy vain luottaa, että siaraanhoitaja on minulle puhelimessa antanut asianmukaiset ohjeet. Toisaalta, jos tätä jatkuu, en kyllä ala odottelemaan vaan lampsin yksityiselle, makso mitä makso!

890/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja hyvää lokakuuta kaikille :) täällä se tarkoittaa seitsemättä yrityskuukautta! Odotukset ovat korkealla kierron sekoilusta huolimatta :)

Vierailija
891/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!
Ääää, löydän itseni jatkuvasti selailemasta raskaudesta, oireista ym... kuume on mahoton... vaikkakin vasta eka yritys kuukaus menossa. Oon kuvitellu kaikkia oireita, mutta varmaan turhaaan :D Montahan yritys kuukautta menee, kun pilsutkin on ollut tähään saakkaa kuvioissa... toivottavasti ei vuotta... odotukseenkin menee se 9kk :) Hieman kadehdin heitä jotka raskautuu 2-3 kerrasta... minäkin tahon :)

NYT siis kp 23/?... dpost ei tieetoa kun en tiedä ovulaatiosta mitään, en ikinä ole tuntenu tai ajatellut moista.. mutta joss se on 2vk menkoissta niin sitten DPO on 9.

Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kävin vessassa ja tuli venyvää kananmunalimaa tänään kp 10 vaikka on vielä menkat!!! Mitä???

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Vierailija
893/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille kuumeisille! Olen lukenut kaikkien tarinoita ja päätin lopulta hypätä mukaan kuumeilevaan jengiin :)

Olen 27 vuotias ja en edes vauvakuumeillut vielä muutama kk sitten. Päätimme puolison kanssa jättää kuitenkin ehkäisyt pois ja antaa asian tapahtua ressittömästi. Sinänsä homma toimikin, sillä huomasin olevani heti toisesta kierrosta raskaana. Ikävä kyllä se päätyi spontaaniin keskenmenoon rv6+4 ja sen jälkeen ei päähän ole muuta mahtunutkaan kun ajatus masun pullistumisesta...

Nyt siis meneillään (km vuodon loppumisesta laskettuna, kun en muutakaan voi) 22/27-34 ja ehkä dpo 6 yk3 (joista 1km). Mulla tuli rusehtavaa/veristä tuhrua eilen ja tänään ja toiveet ois kovat että olis kiinnittymisvuotoa. Ikävä kyllä edellinen kerta oli yhtä tuhrua monta viikkoa ja se tarina ei päättynyt hyvin niin pieni pelko on koko ajan masussa. Ristiselkä oli tosi kipeä eilen ja eilen/tänään on pari kertaa oik. puolen munasarjoista? nipistänyt ja pelkään että sekin ois joku paha merkki :/ Kovasti pitäis olla ressaamatta, mutta kun niin tahtois että nyt onnistuis.

Kovasti onnea muillekin kuumeisille!

Vierailija
894/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja minutkin voi tosiaan lisätä listaan eli 22/27-34 yk3 (km1)

Vierailija
895/1219 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!
Täällä ehkä oviskipuilut alkaneet. Limoja ei kuitenkaan vielä havaittu. Kp 23 ja tasan viikko siitä kun gyne sanoi johtofollin vastaavan kp6:tta.

896/1219 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="aaveelääkäri" time="05.10.2015 klo 19:23"]Huh huh kävin vessassa ja tuli venyvää kananmunalimaa tänään kp 10 vaikka on vielä menkat!!! Mitä???
[/quote]
Minullakin tuli kp 8, mutta lämpö ei noussut, joten ei voinut olla ovis. Lueskelin, että noinkin voi käydä..

Vierailija
897/1219 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein malttamattomana testin kun näin unta missä oli haalea viiva... no totuus oli kyllä puhdas nega... alkas jo uuet menkat ni sais uuen kieerron päälle, jaa ku vielä tietäs millo mulla on ovis vaai liekö ollenkaaan. Kun ei mitään tuntoja ole ikänä... toivotaan niitää plussatuulia nyt vähän vinhakkaammin käyvän!

Kp 24/?

898/1219 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirriäinen hehe mullaki kp 25/30 jämä näin unta et olen raskaana :) testiä en aioi tällä kertaa tehdä ennen. Ovistestin ajattelin tehdä kp 29

899/1219 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan jättää nyt testit siihen kun on oikeesti tarve.. näin eka kuukautena sitä on aivan liian innokas hätäilijä kuumeilija... voisko joku kertoo mitä ovistikut on ja kannattaako ottaa käyttöön, mistä tiiän millon kannattaa testailla kun kierto voi olla mitä sattuu nyt alussa...? Kiitos jos joku neuvoo tietämätöntä alottelijaaa... :)

900/1219 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä tänään malttamattomana testin, kun lento kohti Antalyaa lähtee tänään. Taisin testata liian aikaisin muutenkin, kun menkkoja oottelen vasta tiistaille. Puhdas nega, tietenkin... Vetihän se mielen matalaks, mutta toisaalta, kai se voi vielä plussaksi muuttua.. Löysin jo täydelliset vaunutki, eli kuume on liian korkea... 

Tietääkö kukaan milloin plussa voisi näkyä testissä?

nanninen, kp 20/26?, dpo 8, yk 1