Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

61/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leona: tuo testi on kanssa se 10 mlU/ml. En oikein tiedä, että mihin perustuu tuo, mutta testin ohjeissa tosiaan sanotaan, että voi näyttää raskauden jo 7 vrk oviksesta. Sillä samaisella testillä testasin tänäkin aamuna ja viiva oli vähän vahvempi. Se olikin vika "kasettitesti", joka mulla enää oli. Tänään testasin samasta aamuvirtsasta myös saman tarkkuuden One Step-tikulla, mutta sillä en saanut läheskään yhtä tummaa viivaa, viivan kuitenkin :)

enköhän mä testaile myös huomenna, kun noita testejä kerta löytyy! Testihullu mikä testihullu :) Perjantaina tai lauantaina sit Clearbluen viikkonäytöllinen testi, mikäli viivat yhä vahvistuu. Olen tota CB:n testiä säästellyt tällaiseen hetkeen ;D Jännää!

kovasti tsemppiä kaikille muillekin! Jos tästä raskaudun, niin voisin lämpimästi suositella vehnänalkioöljyä! Takana on 5 yrityskiertoa, mutta tämä ensimmäinen, jossa olen käyttänyt tuota öljyä. Aloitin käytön ekana kp:na ja ottanut teelusikallisen päivittäin. Yleensä olen vähän vastaan kaikkea tällaista ns. höpöhöpö-juttua, mutta kaikkea sitä kokeilee epätoivoisilla hetkillä :D Tuosta öljystä on toisella foorumilla ollut ihan hirveen hyviä kokemuksia. Tosi monet ovat raskautuneet ekasta kierrosta, jossa ottivat öljyn käyttöön pitkänkin yrityksen jälkeen. Uskon sen auttaneen myös meitä :)

tulen viimeistään perjantaina kertomaan, että miten kävi lopulta! Vielä ei siis ole menkat myöhässä, pe vasta alkaisi jos alkaisi.

62/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks tää omanapasuus, spämmääminen sekä liian yksityiskohtasesti (?) puhuminen :P mutta äsken tuossa vessassa käydessä huomasin, että huh! tuleepas valkkaria! ja aattelin samalla sitten tarkistaa kohdunnapukan tilanteen. Yleensähän sen pitäs ennen menkkoja laskeutua, pehmentyä ja vähän aueta? kun nyt se oli kovempi kun toissapäivänä, sekä myös enemmän kiinni :o ja ehkä ylempänäkin :o eihän se välttämättä mitään sano... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, mun mielestä omanapaisuus on täällä aivan sallittua. En tiedä muista, mutta itse ainakin tykkään lukea muiden yksityiskohtaisiakin oireita. Siitä tulee sellanen normaali olo itsellekin, että muutkin tarkkailee "kaikkea outoa", eli limoja, valkovuotoja, kohdunnapukkaa sekä testailee hulluna jne. 

Mutta toi ylhäällä oleva kohdunnapukka kuulostaa tosi lupaavalta raskausoireelta. Yritä silti ottaa rennosti (tiiän et se on mahdotonta) ja pura tuntojasi tänne vaan, jos se edes hieman helpottaa!

Miuku mauku, minkä merkkistä tai minkä valmistajan vehnänalkioöljyä käytit? Mistä sitä saa?

64/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bembu: Nyt en muista, että mitä merkkiä se mun on (oon töissä, niin en pääse tarkastamaan)! Mut omani oon ostamut ihan Prismasta. Lisäksi Luontaistuotekaupoista ainakin löytyy :)

Vierailija
65/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 2.9

Leona (29v) kp 36/35-37 yk 2

Meriemilia kp 34/27 yk 2

Guagua kp 34/29 yk 3

Kompuroiva Hylje (30v) kp 32/29 yk 3

Miuku Mauku (27v) kp 30/35? yk 5

NooraV kp 30/? yk 8

PinkkiDrinkki (35v) kp 29/27-30 yk 8

Laulurastas83 kp 28/29-31 yk 9

Stargazer (31v) kp 27/29 yk 6

Viva kp 27/? yk 1

Supera (20v) kp 26/29 ya 2/14

Pioni1 (28v) kp 25/34 yk 6

Shyvonne (30v) kp 24/29-30 yk 4

Bembu kp 23/30 yk 1

Louisa (27v) kp 21/20-30? yk 5

Uusio Mamma kp 21/26

Dimou (26v) kp 21/? yk 11 (ya 7/14)

Helmuri (30v) kp 20/24 yk 6

Candyk kp 19/27-28 yk 3

Dreamer15 (28v) kp 19/29-31 yk 4

Rinse (25v) kp 16/29 yk 1

TikiTiki (26v) kp 14/27-29 yk 12

Ninnu (25v) Kp 14/28-30 yk 2

Piivi (27v) kp 13/25-33 yk 3

Starling (41v) kp 13/33? yk 1 (km 07/15, ya 01/15)

Mia94 (21v) kp 11/28 yk 3 

Hiutaleinen (27v) kp 11/28 yk 2

Sipriina kp 11/29-31 yk 5

Kevättähti kp 10/~28 yk3

Muffeli (29v) kp 8/28-33 yk 4

EICH (31v) kp 7/26-29 ya 6/2013 (kkm 2/2015)

Nuuskiksentytär kp 7/28-32 yk 7

Taifuuni kp 7/29 yk 6

Lumilla kp 5/25-27 yk 11

Melissa83 (31v) kp 5/29 yk 2

Unikeonsuru (30v) kp 4/32 yk 3 (1 keskenmeno)

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Minniminni (22v), Hulina (28v), Kissanainen87, Jannuli85, Konttri (33v), Stardust (22v), Heta87, Myya (29v), Annuska (20v), Tuulahdus (22v), Tiinu89

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

Toukokuussa 4 plussaa

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1

ELOKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)

Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1, Pallopaita yk 2, Mimmie (30v) yk 5, Norappi yk 5 

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

66/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, viime kierrossa kun odottelin 6 päivää menkkoja, niin luin monta tarinaa siitä, miten raskaustesti onkin näyttänyt plussaa tosi myöhään. Tai sit sulla on jostain syystä jäänyt ovulaatio väliin ja stressi tai joku muu syy myöhästyttää menkkoja. Harmillinen tilanne, kun ei varmaan saa mielestään tota asiaa niin kauan, kunnes jotain tapahtuu.

Ja omanapaisuus on myös hyvä juttu, muut saa kuulla kokemuksia ja tuleepahan sellainen olo, ettei oo asioidensa kanssa yksin. Moni muukin pohtii ja kuumeilee samalla tavalla :)

67/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tein uuden testin, peräti kaksi itseasiassa. Kröhöm. Kumpaakin tuli silmillä nähtävä viiva. Mies tuumas että kyllä siinä viivat on. :) Olen edelleen niin pyörällä päästäni koska tässä kierrossa en ole oikeastaan ajatellut sen ovistestin jälkeen YHTÄÄN sitä että tärppäsköhän nyt vai ei.

MIUKUMAUKU Itsekin olen tässä kierrossa ottanut ekaa kertaa vehnänalkioöljyä, ties vaikka se auttoi :)

BEMBU Itse ostin prisman luontaistuote hyllystä, kun joku sitä kysyä täällä.

Vierailija
68/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti niin pistää jäitä hattuun ja olla rauhassa tää kierto mut kuinkas kävikään....ovislimat bongattu :D ja halut on ihan huipussaan ;) eli tänään heilutellaan peittoo oikeen urakalla.
Sipriina kp 11/29-31 yksi 5

Vierailija
69/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulurastas83 onnea plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kompuroiva hylje,  toivotaan parasta, kummalliselta kuulostaa toi "oireyhdistelmä". Jospa siellä vauva olisikin, mutta vaan hitaammin testissä näkyvä? No eiköhän se kohta selviä!

Sipriinalle onnea peittojen heilutukseen! :D

Nyt alkoi kiinnostaa muakin tuo vehnänalkioöljy, ehkäpä sitä siis seuraavalle kierrolle, jos nyt ei ole napannut! Ja näin päättyy tämä mun "ensin ihan vaan vanhanaikasesti yritetään ilman testejä ja muita" kun heti on lähdössä kauppaan osteleen öljyjä....

Vierailija
70/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos RINSE :) nyt pitää vaan rauhassa ja maltillisesti koittaa mennä loppu kierto. Viikonloppuna olis tiedossa miehen kans yhdessä olo...hyvää ruokaa ja ehkä pari olutta uskaltaa ottaa :D esikko menee mummulaan hoitoon yhdeks yöks. Mites te muut...otatteko alkoholi pitosia juomia ollenkaan yrittämisen aikana.?Sehän olis suositeltavaa olla juomatta mitään holi pitosia edes yrittämisen aikana. Mut kyl mä sauna oluen tai kaks juon. Ja joskus lasin viiniä.

Vierailija
71/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei millään jaksais odottaa että esikko menee nukkuu :D taitaa sitäkin haluttaa...no mut se on hyvä. Ja muutenkin en tykkää väkinäisestä hommailusta tai jos on ressi päällä. Onko teillä muilla petipuuhat ihan perus rutiinia vai onko jotenkin erikoista? :) mulla nyt välillä on semmosia päiviä ettei haluta mut kai se on ihan normaalia kun on tää pikku neiti tässä :) <3

72/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä että kuka noita alapeukkuja tänne laittaa oikein urakalla, kun jo uuden ketjun kaikilta sivuilta löytyy ainakin pari? Ei varmaan tunnu kenestäkään kivalta? 

Vierailija
73/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon haamuviivoja! Kovasti toivotaan, että kaikilla nyt vahvistuu ne :)

Täällä oon testannut jo, vaikka ihan turhaa vielä näillä kiertopäivillä. En juonut ekalla yrityskerralla mut nyt oon päättänyt, että ennen plussaa uskaltaa ottaa. Ja haluista: kyl siitä seksistä nyt valitettavasti aika rutinoitua toimintaa on tullut. Hirvee työstressi päällä eikä millään jaksaisi joka toinen ilta paneskella. Mut kyllä sitä jaksaa, kun on pakko :)

Digiovistesti muuten oviksesta asti näyttänyt noin joka toinen päivä plussaa... olen alkanut epäillä pco:tai, vaikka vielä vuosi sitten toimi munikset normaalisti...

Vierailija
74/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulurastas: Tämä on julkinen keskustelu ja noita peukkuja pääsee painelemaan ihan kuka vaan tänne kirjautumattakin. Tietäähän sen, että on vaan olemassa ihmisiä, jotka ei vaan tykkää tasan mistään ja haluaa muuten vaan tuottaa huonoa mieltä muille. Tuskin kukaan kirjautunut noita nappailee.

75/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Bembu, Leona ja Rinse :) tänään ainakin unohtu nää asiat muutamaks tuntia kivasti, kun lopulta lähdin käymään kuukausien suunnittelun jälkeen moikkaamaan entisiä työkavereita :) siellä vierähti sitten aikaa ja sai nauraa silmät kyynelehtien :D toivottavasti tosiaan ois pikkunen asukki mukana. Siitä oviksesta vielä Leona. Ainakin sellasen käsityksen oon saanu, että ne lämmöt just kohoais oviksen jälkeen ja jos muusta ovis-oireilusta huolimatta ei lämmöt nouse, sitä ei oo sitten tapahtunu. Oonhan käsittäny oikein? Ihanaa Laulurastas että mieskin huomaa jo viivat <3 alkoholista... oon aatellu niin, etten ota ainakaan oviksen ja menkkojen välisenä aikana. Menkkojen aikaan ja ennen ovista uskaltasin jotain vähän ottaa. Tässä kierrossa tuli tosin otettua pari laimeeta paukkua ja pari snapsia kun isä tarjos :D mutta aika harvoin alkoholia juon. Yksillä 90v synttäreillä kesällä join pari lasia kuohuvaa ja sitä edellisen kerran oonkin juonu alkoholia ennen yritystä, viime vuonna. Raskausaikana (tai sitä epäillessä menkkojen ollessa jo myöhässä) en ota/ottas tippaakaan.

76/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt menee jo vainoharhasuuden, hyvän mielikuvituksen tai jonkun hulluuden puolle; teen tässä ruokaa kohta töistä tulevalle miehelle ja raaka jauheliha hais ensin sellaselta hiivaselta tms miltä ihan liian pitkään auki oleva juusto haisee, yök. Ja nyt taco-mauste tuoksu miedolta valkkarilta? Mitä hittoa...

77/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miedosti valkkarilta...

78/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah... Kompuroiva hylje, mäkin oon tänään haistanut kaiken voimakkaammin ja moni asia on haissut tosi ällölle. En tiiä mistä johtuu, mut tietysti toivon että johtuisi juurikin kiinnittyneestä alkiosta. Montakos päivää sulla on kuukautiset myöhässä? 

Tarkoititko valkkarilla valkoviiniä vai valkovuotoa :D?

Vierailija
79/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihmettelin kans noita ala peukkuja :/ ei niitä oo kiva saada. Jotain kateellisia ihmisiä tai muuten elämäänsä kyllästyneitä jotka tulee tänne pahottaa muiden mielen.
KOMPUROIVA HYLJE mulla oli kans esikosta hajuaisti aika herkillä heti plussan jälkeen. Fetajuusto haisi ja maistu ihan hirveeltä. Ja mulla oli samoin ku sullakin toi jauheliha...hyvä ettei tullu oksu paistinpannulle :D

Vierailija
80/1219 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja paljon onnea ja vauvaliimaa plussanneille :) <3
Nyt puuhasteleen miehen kans ;)