Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö 50-vuotias nainen enää kumppania

Vierailija
25.02.2025 |

Olen 50-vuotias, juuri eronnut nainen (jätetty 25 vuoden yhteiselon jälkeen) nainen. Löytääkö tämän ikäinen enää kumppania, vai onko kohtalo olla ikuisesti yksin?  Viisikymppisillä miehillä on kuulema vientiä, mutta naisilla ei niinkään. Kokemuksia kiitos. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata se kumppanin löytäminen on myös 50-vuotiaalle miehelle.

Vierailija
2/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytyä, ei hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain vieroitusoireita siitä työleiristä mitä parisuhde on? Hanki kotihoidettava vanhus jos kaipaat ikuista kotityörumbaa ja paskaisia kalsareita. Toisin kuin mies, joka imee tilisi tyhjiin sen vanhuksen hoidosta jopa maksetaan ja saat pitää välillä vapaapäiviä.

Vierailija
4/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara jakoon vaan. Ei pidä olla liian ronkeli.

Vierailija
5/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, ehkä ei. Mitään elämän prioriteettia siitä uuden kumppanin löytymisestä ei kannata tehdä, vaan panostaa kaikkeen muuhun. Tarjontaa on vähän, ja siitä suurin osa Erittäin Huonoa.

Vierailija
6/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monen eri tekijän summa, mutta älä luovuta!

Vierailija
7/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy jos tekee asian eteen jotain. Yhtä hyvää kuin edellinen? Ei välttämättä.

Vierailija
8/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, ehkä ei. Mitään elämän prioriteettia siitä uuden kumppanin löytymisestä ei kannata tehdä, vaan panostaa kaikkeen muuhun. Tarjontaa on vähän, ja siitä suurin osa Erittäin Huonoa.

Olen miehenä aivan samaa mieltä kanssasi varsinkin tarjonnan suhteen.

Vierailija
9/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää kyllä. Vauva palstalla on sinkkumiehiä jokainen joten pyydä vaan treffeille.

Vierailija
10/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin aikoinaan ulkomaille, houkuttelin pitkään yksinolleen äitini tekemään deittinettiin ilmoituksen. Siihen sitten vastasi kaiketi mukava mies. En näet ehtinyt edes muuttaa takaisin Suomeen, kun lupasivat maksaa lentolippuni, että tulisin häihin.

Eli toivoa on aina, mutta kukaan ei kotoa tule hakemaan, jos ei itse ole aktiivinen.

Vierailija
11/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä aloitushan on trolli koska yleensä 7 kymppiset naiset treffaa viiskymppisiä miehiä ja viiskymppiset parikymmentä vuotta nuorempia.

Vierailija
12/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsiivousta ja hautajaisjärjestelyjä vaan kehiin!

Vierailija
13/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjontaa on vähän, ja siitä suurin osa Erittäin Huonoa.

Tässä ikäluokassa tarjokkaita puolestaan on erittäin paljon, ja ovat Todella Menopausaalisia.

Vierailija
14/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pitää olla rahaa että kelpaa 50 v naiselle?

Vierailija
15/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jotain vieroitusoireita siitä työleiristä mitä parisuhde on? Hanki kotihoidettava vanhus jos kaipaat ikuista kotityörumbaa ja paskaisia kalsareita. Toisin kuin mies, joka imee tilisi tyhjiin sen vanhuksen hoidosta jopa maksetaan ja saat pitää välillä vapaapäiviä.

Ei ole kyllä mun parisuhteet olleet tuollaisia. Kaikki on osanneet itse pestä pyykkinsä ja laittaa ruokaa minua paremmin. Outoja parisuhteita ihmisillä.

N49

Vierailija
16/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa.

Ellei jollain miehellä ole mummofetissi.

Vierailija
17/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimeen suhteeseen jos on hoikka ja nätti.

Vierailija
18/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50:set on nuoria kissoja vielä. Vähän kun rapsuttaa, niin johan alkaa kehräys ja leikkimielisyys. 

Vierailija
19/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei löytäisi? Olen 47-vuotias, elelen hyvin laimeassa liitossa, mutta en ole pettäväistä sorttia. Kyllä vaikuttaisi tarjokkaita tyrkyllä olevan. Ensin pitäisi tietysti erota, jotta näkisi, kiinnostaako vapaanakin vielä.

Vierailija
20/21 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavismiehet kelpaa niin löytyy varmasti 40-50v sinkkuja. Useimmat tuosta iästä eivät saa nuorempia naisia ja oman ikäiset ovat jo naimisissa.

Ja hei, minä ainakin teen omat ruokani ja pesen pyykkini. Ja siivouskin onnistuu eikä olut maistu.Eikä ole kolmiolääkkeitäkään. Ou nou....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme