Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Ja pakkohan se testi oli jo tehdä... Nyt tuli sellainen haamu, että kehtaan kysyä teiltä, näettekö tekin sen?
[url]http://aijaa.com/qIWWac[/url]
[url]http://aijaa.com/u5wOsN[/url]
Ja jos näette, niin en vielä haluaisi kuitenkaan itseäni plussanneiden listalle, kun on vasta dpo 11. Järki täytyy pitää päässä ja odottaa sitä perjantaita, kun menkkojen pitäisi alkaa. Kiinnittyminen on varmasti vielä kesken, ja miten vaan voi sen kanssa käydä.
Mut silti ... :)
Hei Leona,
täällä toinen aamunyön kukkuja :) jatka vaan testaamista aamuisin, ja seuraa jos tuo viiva vahvistuu! Eli näen ihan selkeän (haamu)viivan. Hyvältä näyttää, ja tekisi mieli jo kovasti onnitella sinua ;)
Leona, mä ainakin näen siinä haamuviivan!!! Wau :)
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Leona aivan selkeä haamuhan tuo on!! Onnea uskaltaisin jo sanoa ;)
Pikainen kysymys: lääkäri määräsi mulle litalginia näihin järkyttäviin vastakipuihin, mutta tuoteselosteessa ainakin lukee ettei sovellu raskaana oleville. Minulla huoli on siitä, että estääkö se mahdollisen ovulaation, jonka olisi tarkoitus olla perjantaina? Yritin netistä lukea, mutta en löytänyt kokemuksia raskauden yrityksen aikana.
Voi ihanaa kun tekin näette sen! :) Päivitän ensi yönä uutta viivaa taas... Itekin kyllä tekis mieli hihkua ilosta, mut en ihan vielä uskalla.
Huomenta!
Täälläkin tosi selkeä haamuviiva saatu tänään raskaustestiin! Huu, jännää! Perjantaina pitäisi menkkojen alkaa, jos ovat alkaakseen. Jotenkin on vielä epätodellinen olo ja odottaa kauhulla perjantaita. Huomenna uutta testiä, jospa vielä saisi vahvempaa viivaa :) Jos nyt tärppää, niin olisi viidennestä yrityskierrosta.
Ja varovaiset onnet Leonallekin!! Mahtavaa! :)
Voi kuinka ihanan jännät paikat monella!! Varovaiset onnittelut kaikille, kyllä ne viivat siitä tummenee!
Miuku Mauku, onnea sullekin! Saisko kuvaa? :) Mehän ollaan sit tasan samoissa päivissä, oliko sullakin ovulaatio pe 21.8.? Nyt elokuussa tuntuu olevan paljon plussia, toivotaan että tulee vielä monta lisää. Niin, ja että nykyiset pysyvät plussina.
Leona ei oo ainakaan tähän hätään laittaa kuvaa, oon töissä ja testikin on kotona :D Höh! Ja jep, ovis oli täälläkin pe 21.8., kylläpä me elellään samanmoisia jänniä hetkiä! :)
miuku mauku, kp 29/32, dpo 11, yk 5.
Onnittelut Leona, onpa jännä viikko monella, minä mukaan lukien. Minulla tänään dpo 12 (kp 26). Testasin tänään digitestillä negatiivisen :( En kuitenkaan heitä vielä pyyhettä kehään.
Stargazer, kiitos! Ei tosiaan kannata heittää toivoa, eikös nuo digitestit ole yleensä herkkyydeltään 25? Mulla näkyy haalea haamu tuolla 10-herkkyydelläkin, eli ei välttämättä digitesti sanoisi vielä mitään. Nyt äkkiä herkät testit kehiin tai sitten vaan jäitä hattuun ja odottelet muutaman päivän! Onko sulla jotain tuntemuksia, vai malttamattomuuttasiko testailet jo nyt? :) Itse jotenkin vakuutuin siitä viikon takaisesta kiinnittymisvuodosta. Muuten olisin varmaan odotellut perjantaita ja menkkoja.
Kiva kun aloitettiin uusi ketju. Ehkä nyt pääsee taas keskusteluun mukaan, kun tippui armotta aiemmasta kun hetkeen ei kirjoitellut. :/ Tervetuloa uusille kuumeilijoille.
miuku mauku: varovaiset onnittelut, pidetään peukkuja että viiva vahvistuu :)
Musta tuntuu, että mä jämähdän vaan tänne kuumeilijoihin, kun ainoa muutos mikä mulle tulee on yrityskertamäärän kasvu :D Ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu.
lumilla kp 4/25-27, yk11
ON: täällä alaselkä on hyvin väsynyt ja hieman menkkamaista jomotusta, eli eiköhän ne kuukautiset sieltä kohta ala, vähän kyllä on vaikea uskoa että kyse olisi mistään muusta...
On kiva saada jakaa tuntemuksia täällä ja jännittää välillä muiden puolesta niin ehkä paremmin kestää olla testaamatta
Ihanaa Leona ja Miuku mauku! <3 Viivojen tummenemisia!! :)
Tulin vaan sanomaan, että menkkoja ei vieläkään näy ja tein peräti kaks testiä (toinen Preckcheck tms), kun luin sen verran huonoa siitä First Step:istä :p molemmat oli negoja. Eli ei kai se auta kun ootella... mutta miks ihmeessä dpo:t voi venyy?
Maltti ei ole valttia.
Ovutesteillä tuo 2 viiva vahvistuu, ei vielä yhtä vahva kuin testi.
Ehkä kyse onkin myöhäisistä ovuista.
Oton ekan raskaustestin, joka on ovun kanssa samassa kuvassa.
Vihreä ovu ja sininen raskaustesti.
Tänään siis DTO 7 ja to aamuna testailen uusiksi.
Oireilua: rintoja kutittaa, palelua,suu kuivuu vaikka juon paljon, väsymys.
Kaikki voi liittyy ovuun tai lähestyviin kuukautisiinkin.
Onks kellään muuten kokemusta vyöhyketerapiasta? Harkitsen, josko kokeilisin sitä luteaalivaiheen pidentämiseen näin ekana. Kai sitä jotain muitakin kikkakonsteja on, ainakin ruokavalio? Täytyy perehtyä. Tutkailin tässä asiaa, ja se 10 päivää on liian lyhyt luteaalivaihe. En voi tulla raskaaksi näin. Ihan kun olis tuomion saanu. :'(
Tilanne 1.9
Tuulahdus (22v) kp 39/? yk 2
Tiinu89 kp 39/? yk 4
Leona (29v) kp 35/35-37 yk 2
Meriemilia kp 33/27 yk 2
Guagua kp 33/29 yk 3
Kompuroiva Hylje (29v) kp 31/29 yk 3
Miuku Mauku (27v) kp 29/35? yk 5
NooraV kp 29/? yk 8
PinkkiDrinkki (35v) kp 28/27-30 yk 8
Laulurastas83 kp 27/29-31 yk 9
Stargazer (31v) kp 26/29 yk 6
Viva kp 26/? yk 1
Supera (20v) kp 25/29 ya 2/14
Pioni1 (28v) kp 24/34 yk 6
Shyvonne (30v) kp 23/29-30 yk 4
Bembu kp 22/30 yk 1
Louisa (27v) kp 20/20-30? yk 5
Uusio Mamma kp 20/26
Dimou (26v) kp 20/? yk 11 (ya 7/14)
Helmuri (30v) kp 19/24 yk 6
Candyk kp 18/27-28 yk 3
Dreamer15 (28v) kp 18/29-31 yk 4
Rinse (25v) kp 15/29 yk 1
TikiTiki (26v) kp 13/27-29 yk 12
Ninnu (25v) Kp 13/28-30 yk 2
Piivi (27v) kp 12/25-33 yk 3
Starling (41v) kp 12/33? yk 1 (km 07/15, ya 01/15)
Mia94 (21v) kp 10/28 yk 3
Hiutaleinen (27v) kp 10/28 yk 2
Sipriina kp 10/29-31 yk 5
Kevättähti kp 9/~28 yk3
Muffeli (29v) kp 7/28-33 yk 4
EICH (31v) kp 6/26-29 ya 6/2013 (kkm 2/2015)
Nuuskiksentytär kp 6/28-32 yk 7
Taifuuni kp 6/29 yk 6
Lumilla kp 4/25-27 yk 11
Melissa83 (31v) kp 4/29 yk 2
Unikeonsuru (30v) kp 3/32 yk 3 (1 keskenmeno)
muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Minniminni (22v), Hulina (28v), Kissanainen87, Jannuli85, Konttri (33v), Stardust (22v), Heta87, Myya (29v), Annuska (20v)
Tammikuussa 9 plussaa
Helmikuussa 12 plussaa
Maaliskuussa 13 plussaa
Huhtikuussa 5 plussaa
Toukokuussa 4 plussaa
KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)
Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1
HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)
Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1
ELOKUUSSA PLUSSANNEET (8 plussaa)
Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1, Pallopaita yk 2, Mimmie (30v) yk 5, Norappi yk 5
Kompuroiva hylje, kiitos :) Jänniä aikoja! Mut niin taitaa olla sullakin... Hötkyillähän täytyy aina, koska joku siihen löytyy joka kerta :D Kerrankin, kun saa itsensä rauhalliseksi, niin löytyy "vahingossa" vähintäänkin yksi nettikeskustelu, joka sitten herättääkin toiveita. Ja toi on kyllä paha, kun ei tiedä et missä menkat viipyy, mutta testit näyttää negaa. Yritä siinä sitten keskittyä rauhassa muuhun elämään... Koko ajan takaraivossa ääni muistuttaa, miten seuraava kierto nyt vaan venyy ja venyy odottelemisen takia.
Mulla alkoi yövuorot, ja mitäpä muutakaan sitten aamuyön yksinäisinä tunteina tekisin, kuin raskaustestejä? Koska maanantaiaamun testi jätti monta kysymysmerkkiä ja mulla on 6 testiä kaapissa, päätin, että saan testata tällä viikolla joka aamu :) Koska enhän mä mitenkään pystyis nyt odottamaan dpo 14 tällaisessa epätietoisessa tilassa.
Huoh...