Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

101/1219 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIMOU Ei vielä, teen huomenna aamulla vielä clearbluen testin.

VIVA kyselit greippimehusta, itse en ole juonut mutta viikottain olen syönyt pari ihan kokonaista verigreippia. Ne on vaan niin hyviä.

ON Alavatsaa juilii edelleen välillä, mutta ei pahasti. Myös vähän flunssainen olo, on tullut pärskittyä mutta nenä ei varsinaisesti vuoda. Lämpöjen nousua en ole mittarilla huomannut, mutta kädet on kyllä koko ajan lämpimät, ja tänään kaikki kouluun tulijat valitti kun oli niin kylmä ulkona. En huomannut kyseistä seikkaa. Tosin itse kyllä pyöräilin kouluun aika vauhdilla että oli itseassa vähän hiki kun pääsi perille.

102/1219 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on uskottava! Iltavirtsasta testailtu tänään Clearbluen viikkonäytöllisellä testillä ja raskaana ollaan! Huikeeta! Minutkin saapi siis lisätä syyskuussa plussanneiden listaan! Toivottavasti saadaan pitkä lista tälle kuulle! Tsemiä kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/1219 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea MIUKU MAUKU! :) Tuolla muuten näytti olevan jo olemassa ryhmä LA Toukokuu. :) Onkohan yksityisenä keskusteluna?

104/1219 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti! Ja toivottavasti sinäkin tulet ihan kohta listan jatkoksi ;) Jännää!

pitänee liittyä sinne toukokuusten ryhmään! Yksityisenä ei tainnut olla vielä, siitä voisin tykätä enemmän..! 

105/1219 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oireilua rinnoissa kihelmöintii ei muuta, alavatsa tuntemuksia, nyt kurkkukipu, kuumeilu, vitsainfektio, väsymys ja hajuaisti on yli tehokas. närästää..

106/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas upea alku syyskuulle! Mahdolliset ovistuntemukset eilen bongattu ja mies on tietenkin kipeä... Voih... Eli nyt siis ilmeisesti pitää niitä ensimmäisiä menkkoja odotella vielä pari viikkoa, minäkun olin vähän ajatellut että voisivat piakkoin alkaa...

107/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen testi näytti nyt aamusta että raskaana 1-2 joten minut voi lisätä plussaneisiin. :)

108/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ensimmäinen nega tänä aamuna... :( Taitaa jatkua yritys edelleen.. Huolettaa vain enkä ymmärrä mistä tämä häpy- ja nivusjomotus johtuu. Onko kellään muulla ollut, mutta ei ole ollut raskaana?

109/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHYVONNE Minäkin testasin ekan kerran lauantaina, jolloin minulla oli kiertopäivä 24. Silloin oli puhdas nega. Haalea plussa tuli kiertopäivänä 27. Odottele vielä, saattaa se plussa tullakin. :)

110/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu Laulurastas! Onnea!! :)

111/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille. Täällä alkoi menkat. Kp1/28, yk 7.

112/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulurastas83, kiitos rohkaisustasi :) <3 Täytynee vain malttaa mielensä, odotella menkkoja, pelätä pahinta ja toivoa parasta... :)

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Onnea kaikille plussista!!! Pitää lukea ketjua taaksepäin ja katsoa mitä poppaskonsteja ja tyylejä käytitte että tärppäsi :)

Mulla on kp 9 ja vieläkin tulee ruskeaa tuhnua, vähän vain mutta silti ei ole vielä ohi. Ompas pitkät menkat. Oviksellakin menee varmaan sitten kauan että tulee? Mä ajattelin aloitella ovistestit siinä kp 12/13 aikoihin. Onkohan hyvä? Mun kierron pituus on 29-30 päivää.

Greippimehua juon joka aamu ison mukillisen. Onkohan tuossa 2,5 dl? Sellainen perus teemamuki. Minusta se on pahaa mutta juon sen toivoen, että tunnistan sitten oviksen paremmin. Yleensä en huomaa mitään ovislimoja.

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

114/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan, ONNEA sinulle Laulurastas83!! :D

Vierailija
115/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa paljon onnea LAULURASTAS83 :) <3 Kylläpäs syyskuu alko plussa rytinällä.

Vierailija
116/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pahoittelut menkoista STARGAZER jospa se seuraava kierto olis se teidän kierto :)

Vierailija
117/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oo mitään raportoitavaa tällä hetkellä. ovulaatiosta en oo täysin varma mutta kaippa sitä peittoo voi varmuuden vuoks heiluttaa viel v-lopun aikana :D limoja on viel jonkin verran ja nivusia jomottaa. Enkä tiedä sit miten se km ny vaikutti kiertoon ylipäänsä. Kun tuntu et ovulaatio oli jotenkin aikasemmin ku muissa kierroissa. Ota ny selvää sit tästä mun sössötyksestä :D oon niiiiin ilonen ja täpinöissäni teidän plussanneiden kanssa :) <3
Sipriina kp 13/29-31 yk 5 ( km 08/15)

118/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Laulurastas! <3 Onnea vielä kaikille plussanneille! :)
Täällä sama meininki jatkuu. Tänään en tosin testiä tehny :) jos oikeesti huomenna sitten. Arvatkaa soittiko joku hätähousu jo terveyskeskukseen, että saako verikokeeseen missä vaiheessa aikaa? :p kuulemma vaan virtsakokeeseen voi laittaa lähetteen. Ja siitä nyt en hyödy yhtään mitään. Aattelin että jos ois edes saanu tietää miten kauan pitää ootella, ennen kun verikokeen tekisivät, mutta siihen en saanu vastausta. Vielä ei kuitenkaan niin paljoa kuumota, että yksityisellä siitä raaskisin maksaa :D tuli ehkä vähän rauhallisempi mieli tuosta soitosta. En tiedä sisäistikö nyt sitten paremmin, että se ei auta muu kun ootella... saa nähä oonko vielä vähän ajan päästä rauhallinen :D eilen tosiaan oli enemmän flunssanen olo. Nenä vähän tukossa, välillä vuoti, aivastutti, pää pikkuriikkisen kipee ja armoton väsymys! Mutta tänään ei oo vielä ainakaan niin pahasti ollu. Ja jotenkin tuntuu, ettei tää oo perusflunssaa. Kun ei oo sellasta "en tajuu mistään mitään, enkä kuule mitään kun pää on topattu jollain ja koko pää on tukossa"-oloa. Tosin kunnolla tää flunssa tai "flunssa" ei oo tullu päällekkää, ainakaan vielä. Oispa ihanaa viettää viikonloppua miehen kanssa, jos se testi oiskin huomenna muuttunu positiiviseks <3 meillä ois sitten ihana salaisuus, kun tulee vieraita <3 sitten myöhemmin vois sanoo, että olin just tehny positiivisen testin sinä päivänä, huomasitteko miusta ja meistä mitään? <3

119/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muuten pitäskin ilmottaa pikkuveljelle, että äläpäs sittenkään tuo mulle energiajuomaa lahjaks :D meillä kun on ollu vähän tapana ostaa toisillemme niitä lahjaks/lisäks lahjaan :D

120/1219 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne mitään, olen ollut tuolla haikara hakoteillä ryhmässä. Täällä on todella paljon uusia nimiä. Kaikki "vanhat" ovat kai jo plussansa saaneet.

Noh täällä jatketaan yrittämistä kun eihän sitä muutakaan voi tehdä.

tänään menossa kp2/25-30 yk 19 (ya 03/2014).

-Jannuli-