Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni väitti, etteivät miehet halua lapsia

Vierailija
30.08.2015 |

Olemme yli kolmekymppisiä. Tapasin mieheni suomi24:n deittipalvelun kautta. Siellä hän sanoi lapsikysymykseen ("Haluatko lapsia?") ehkä. Hän vältteli lapsiaiheisia keskusteluja, kun yritin kysellä. Myöhemmin, kun asuimme jo yhdessä, hän sanoi, ettei haluakaan lapsia, vaikka deittipalvelussa oli vastannut lapsikysymykseen ehkä. Hän sanoi myös, etteivät miehet yleensäkään halua lapsia, että tekevät niitä vain naisten mieliksi, jos nainen vaatii. Kun ihmettelin, miksi suurin osa miehistä sitten vastaa lapsikysymykseen kyllä, hän väitti, että vain siksi, että naiset odottavat sitä. Pitääkö tämä paikkaansa?

Hän on myös antanut ymmärtää, että miehet ovat parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia. Väittää kuitenkin rakastavansa minua. Hän on suuttunut, kun myöhemmin olen yrittänyt kysellä, miksi hänellä on ollut sellainen käsitys parisuhteista. 

Minulla on aika lohduton kuva miehistä. Oma isäni jätti äitini, ennen kuin olin syntynytkään. Samoin, kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.

Pitäisikö ottaa ero vai onko se täysin turhaa enää tämän ikäisenä (35 v.)? Kaikille ei vain riitä hyviä miehiä, jotka haluavat perheen ja ovat hyviä aviomiehiä ja perheenisiä.  

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin joka toinen mies tekee ne lapset siksi että nainen ei lähde litomaan eli pelaa varman päälle saadakseen seksiä. Koska luulevat että jos nainen lähtee, seksi loppuu siihen tai ovat niin laiskiintuneet etteivät viitsi lähteä enää "metsästämään".

Joten sitten lyhytnäköisesti tehdään peliliikkeitä joita kadutaan ja rankasti, vaikka sitä ei sille naiselle sanota suoraan. Mutta tsekatkaapa onko mies poissaoleva, soffalla röhnöttäjä, tiuskija muulle perheelle, haluton tekemään mitään yhdessä...juuri tällainen mies on se, joka katuu sitä että meni tekemään lapset ja tuntee olevansa vankilassa jota myös perheeksi kutsutaan.

(minä olen yksi noista miehistä...ja meitä on PALJON....)

Jos on itsekäs, laiska, häijy ja muutenkin mulgero, niin ei sille tarvitse noin  monimutkaista selitystä keksiä.  Teitä on kuitenkin aika paljon päätellen siitä, mitä  naiset täällä miehistään kirjoittelevat.

Vierailija
122/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jenkeissä ainakin asiaa on ihan tutkittu tieteellisesti. Eräässä isossa tutkimuksessa, jossa selvitettiin miesten ja naisten halukkuutta saada lapsia, tuli tulokseksi, että suurin osa miehistä haluaa lapsia. Sinkkujen osalta tuli tulos, että sinkkumiehistä itse asiassa isompi prosentti halusi lapsia kuin sinkkunaisista. Ja turha tulla väittämään, että suomessa olisi niin erilainen kulttuuri, että suomessa tuo tutkimustulos ei pitäisi yhtään paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ei olisi lapsia, jollei vaimoni ehdottomasti niitä olisi halunnut. Mutta siis ihan hyvä näinkin, en lapsiani poiskaan antaisi, mutta ei minulle ollut mikään ehdoton pakko niitä tähän sairaaseen maailmaan tuoda. Olen ymmärtänyt että tämä kuvio on miehillä yleinen. Vain yksi tuntemani mies on ollut se joka vaimolleen on alkanut ensimmäisenä asiasta puhumaan ja saanut sen rattaan liikkeelle. Monet ovat kuitenkin hyviä isiä riippumatta siitä etteivät ehkä lapsia olisi ilman vaimon painostusta tehneet.

Oma mies oli kanssa ajatellut vain elämänsä omaan napaan keskittyä täysin mutta isäksi tultuaan vasta tajusi lapset saatuaan miten on tietämättään oikeasti halunnut isäksi.Miehille se vaan on usein konkreettisempaa vasta lapsi sylissään.Ei monikaan mies pode vauvakuumetta,se on fakta.

Vierailija
124/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse olen ainakin ihan "vanhanajan mies" urheilen, kiroilen ja syön jopa lihaa! Näistä kauheista asioista huolimatta sanon avokilleni mitä tunnen siis muutakin kuin nälkää... Haluan lapsia, olen hänen kanssaan koska rakastan häntä. Toki pidän myös seksistä mutta se ei ole syy meidän suhteelle sillä sitä sain aina sinkkunakin. Naiset, hyviä miehiä on. Oikeasti. Jopa miehekkäitä. Ap.lle etsi parempi kumppani. Usko pois itsekin olin sinkkuna kauan kun tapasin paljon hulluja naisia. Paljon.

Vierailija
125/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat kuvittelevat tietävänsä mitä miehet ajattelevat ja haluavat?

Ja kertovat omalla suullaan kaiken miesten puolesta? Jos oikeita vastauksia haluaisitte, tekisitte kyselyn miesvaltaisella palstalla. Tässä ketjussa puolustelette vain omia ajatuksianne ja näkemyksiänne, ensimmäistäkään miestä ei ketjussa taida olla.

Mammojen omat ajatukset ja kuvitelmat = näinmiehetoikeastiajattelee-joukkopsykoosi.

On ainoa sinun mielikuvitustasi, että palstamamma ei kävisi muilla foorumeilla. Nyt kun kuitenkin ollaan vauva-palstalla, niin tietenkään sama keskustelu ei ole reaaliajassa toisella palstalla. Kuitenkin muilla palstoilla jos vaivautuisit lukemaan keskusteluja, niin löytyy hyvinkin miehiä kertomassa mielipiteitä omien lasten hienoudesta ja yleensä lassukoita on vähemmistö (en laske tähän mitään ylilautaa jossa ikäjakauma on lähempänä viittätoista). Itse asiassa vauva-palstalla tuntuu olevan muuta niin sitkeä lassukka , että tuntuu kuin täällä niitä olisi enemmän kuin vaikka riemurasiassa.

On myös ihan omaa mielikuvitustasi luulla, että palstamamma ei tietäisi muusta maailmasta kuin omasta miehestään (joka logiikkaan mukaan tietenkin valehtelee) ja omasta sinappikoneeestaan. Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja kaikenlaista on tullut kuultua vuosien saatossa. Aika mielenkiintoista vitsiäkin naisista kuulee ajoittain. Käytännössä kuitenkin noita lapsivastaisia lähinnä on 18-25 vuotiaat jantterit ja muutama vanhempi kestosovinisti. Suurin osa 26-59 vuotiaista miehistä on hyvinkin perhekeskeisiä duunari-isiä.

Syyllistyt juuri siihen mitä kirjoitin. Sinun kokemuksesi eivät ole miesten kokemuksia, ajatuksia tai tavoitteita/toiveita. Lisäksi vielä käytät maailman paskavammaisinta väittelytapaa, leimaamalla minut lassukaksi ja sovinistiksi. Palstamammat elävät todellakin siinä omassa paskavaippa/miesvihakuplassaan.

Todistit sen juuri itse sillä, että yrität palstatussukkana jyrätä miesten mielipiteiden yli.

Vierailija
126/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa tuo exälleni: meille tuli ero, koska mies halusi lapsia ja minä (nainen) en.

Vierailija
127/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kertovat omalla suullaan kaiken miesten puolesta? Jos oikeita vastauksia haluaisitte, tekisitte kyselyn miesvaltaisella palstalla. Tässä ketjussa puolustelette vain omia ajatuksianne ja näkemyksiänne, ensimmäistäkään miestä ei ketjussa taida olla.

Mammojen omat ajatukset ja kuvitelmat = näinmiehetoikeastiajattelee-joukkopsykoosi.

On ainoa sinun mielikuvitustasi, että palstamamma ei kävisi muilla foorumeilla. Nyt kun kuitenkin ollaan vauva-palstalla, niin tietenkään sama keskustelu ei ole reaaliajassa toisella palstalla. Kuitenkin muilla palstoilla jos vaivautuisit lukemaan keskusteluja, niin löytyy hyvinkin miehiä kertomassa mielipiteitä omien lasten hienoudesta ja yleensä lassukoita on vähemmistö (en laske tähän mitään ylilautaa jossa ikäjakauma on lähempänä viittätoista). Itse asiassa vauva-palstalla tuntuu olevan muuta niin sitkeä lassukka , että tuntuu kuin täällä niitä olisi enemmän kuin vaikka riemurasiassa.

On myös ihan omaa mielikuvitustasi luulla, että palstamamma ei tietäisi muusta maailmasta kuin omasta miehestään (joka logiikkaan mukaan tietenkin valehtelee) ja omasta sinappikoneeestaan. Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja kaikenlaista on tullut kuultua vuosien saatossa. Aika mielenkiintoista vitsiäkin naisista kuulee ajoittain. Käytännössä kuitenkin noita lapsivastaisia lähinnä on 18-25 vuotiaat jantterit ja muutama vanhempi kestosovinisti. Suurin osa 26-59 vuotiaista miehistä on hyvinkin perhekeskeisiä duunari-isiä.

Syyllistyt juuri siihen mitä kirjoitin. Sinun kokemuksesi eivät ole miesten kokemuksia, ajatuksia tai tavoitteita/toiveita. Lisäksi vielä käytät maailman paskavammaisinta väittelytapaa, leimaamalla minut lassukaksi ja sovinistiksi. Palstamammat elävät todellakin siinä omassa paskavaippa/miesvihakuplassaan.

Todistit sen juuri itse sillä, että yrität palstatussukkana jyrätä miesten mielipiteiden yli.

Täysin sujuvasti siis ohitit esimerkiksi muiden miesvaltaisten foorumeiden kirjoitukset väittämällä niitäkin omiksi kokemuksiksini, samoin sujuvasti väität että esimerkiksi miesvaltaisten työpaikkani miesten kokemukset olisivat omiani. Luitko edes mitään? Et tainnut. Argumenttisi ovat kerta kerralla huonompia ja agressiosi näyttää sitä mukaan yltyvän.

Vierailija
128/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen mies tokaisi lastenvalvojalla, että sinähän ne halusit.???Oli kuulema minun mieliksi ollut mukana asiassa. Ja kukaan lapsista ei ole ns. vahinko. En voinut kuvitella että joku mielistelee tuollaisessa asiassa. Meillä kotona oltiin aina hyvin suorapuheisia, ja kuvittelin, että ihminen sanoisi suoraan jos ei halua lapsia.

Vierailija
129/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin 2-3 lasta mut sun miehen mielestä mua ei varmaan edes luokitella mieheks koska oon homo. Kannattaa jättää tommonen mies ja jos oikeasti lapsen haluat niin mene spermapankkiin, saattaa jopa yh:na olla helpompaa ku tollasen "miehen" kanssa

Vierailija
130/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä tämä miesten jakaminen kiltteihin miehiin ja renttuihin. Siinä välissä on paljon muutakin. En ole omaani koskaan miksikään vässykäksi mieltänyt, vahva ja miehekäs mies, ei mikään yltiöromanttinen,  mutta silti haluaa lapsia ja omistaa käytöstavat.

Minua ärsyttää paljon enemmän se oletus, että lapsia haluava mies olisi jotenkin kunnollinen ja lapsia haluamaton renttumainen. Voisitko kuvitella, että naisista puhuttaisiin täällä samaan sävyyn?

Vierailija
131/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ap enää haaskaa aikaasi paskavammaiseen lassukaan?

Vierailija
132/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sujuvasti siis ohitit esimerkiksi muiden miesvaltaisten foorumeiden kirjoitukset väittämällä niitäkin omiksi kokemuksiksini, samoin sujuvasti väität että esimerkiksi miesvaltaisten työpaikkani miesten kokemukset olisivat omiani. Luitko edes mitään? Et tainnut. Argumenttisi ovat kerta kerralla huonompia ja agressiosi näyttää sitä mukaan yltyvän.

Kohdatessani kusipään, kohtelen häntä kuin kusipäätä.

Esimerkkisi ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja edelleenkin yrität mitätöidä minua ihmisenä ja jyrätä mielipiteeni synnytyskanavillasi.

Vierailija
133/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nyt ei enää voi kuin nauraa

Vierailija
134/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä tämä miesten jakaminen kiltteihin miehiin ja renttuihin. Siinä välissä on paljon muutakin. En ole omaani koskaan miksikään vässykäksi mieltänyt, vahva ja miehekäs mies, ei mikään yltiöromanttinen,  mutta silti haluaa lapsia ja omistaa käytöstavat.

Minua ärsyttää paljon enemmän se oletus, että lapsia haluava mies olisi jotenkin kunnollinen ja lapsia haluamaton renttumainen. Voisitko kuvitella, että naisista puhuttaisiin täällä samaan sävyyn?

Jep. Palstamamma ottaa miehekseen vaikka nistin, juopon tai vaimonhakkaajan, kunhan saa itsekkäästi itse haluamansa lapset. "Kyllä se mies muuttuu kun minä plopsautan lapsen sen kanssa".

Toki tällainen mies on ehdottomasti paaaaaaaaljon parempi kuin mies, joka ei halua lapsia.

Ja sitten saamme lukea palstalta kuinka se ihana mies ei ollutkaan niin ihana. Tai sitten itketään kotitöistä.

Vierailija
135/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ap enää haaskaa aikaasi paskavammaiseen lassukaan?

Olisi mielenkiintoista kuulla miten ap:lle ja "miehelle" kävi. Tuleekoh an hän vielä kertomaan?

Vierailija
136/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katosiko viestini?

Vierailija
137/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit ymmärtää aika paljon väärin. Kukaan ei ole sanonut että mies joka ei halua lapsia olisi renttu. Vaan mies joka ei halua lapsia, mutta joka siitä huolimatta valheellisesti _väittää _ haluavansa lapsia saadakseen lapsia haluavan naisen suhteeseen, on yksinkertaisesti mulkku.

Vierailija
138/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lastenhankinta nyt vaan sotii sitä vastaan, että ensin käyt koulua, teet pätkätöitä erinäisiä vuosia ja just kun saat sen elämän siihen malliin, että on koti, puoliso, vakityö ja hetki istahtaa ja huokaista, niin tämä täydelliseksi ajan kanssa hiottu harmonia on tieten tahtoen pilattava hommaamalla paikalle lisää ihmisiä ja hoitohommia, joita ei halua tehdä.

On mullakin yksi vahinkolapsi, ja tässäpähän on perhe edelleen kasassa, koska olen perusluonteeltani hyvä. Olin sentään tehnyt selväksi, että lapsia en halua.

AIVAN VARMASTI 15 vuoden päästä olen onnellinen, että lapsi tuli tehtyä, mutta en todellakaan tiedä onko minusta tai parisuhteesta sen jälkeen enää mitään jäljellä.

Vierailija
139/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Palstamamma ottaa miehekseen vaikka nistin, juopon tai vaimonhakkaajan, kunhan saa itsekkäästi itse haluamansa lapset. "Kyllä se mies muuttuu kun minä plopsautan lapsen sen kanssa".

Toki tällainen mies on ehdottomasti paaaaaaaaljon parempi kuin mies, joka ei halua lapsia.

Ja sitten saamme lukea palstalta kuinka se ihana mies ei ollutkaan niin ihana. Tai sitten itketään kotitöistä.

Nyt kyllä ammutaan olkinukkeja niin että manner tytisee.

Keskustelun aiheena on se, että pitäisi olla rehellinen siitä haluaako lapsia vai ei. Ja jos valehtelee niin on itsekeskeinen idiootti, joka kohtelee toista väärin.

Vierailija
140/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lastenhankinta nyt vaan sotii sitä vastaan, että ensin käyt koulua, teet pätkätöitä erinäisiä vuosia ja just kun saat sen elämän siihen malliin, että on koti, puoliso, vakityö ja hetki istahtaa ja huokaista, niin tämä täydelliseksi ajan kanssa hiottu harmonia on tieten tahtoen pilattava hommaamalla paikalle lisää ihmisiä ja hoitohommia, joita ei halua tehdä.

Tämä.

En kertakaikkiaan tajua, miksi elämä pitää laittaa vasaralla paskaksi juuri, kun siitä on saanut mukavaa, mielenkiintoista ja antoisaa.