Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni väitti, etteivät miehet halua lapsia

Vierailija
30.08.2015 |

Olemme yli kolmekymppisiä. Tapasin mieheni suomi24:n deittipalvelun kautta. Siellä hän sanoi lapsikysymykseen ("Haluatko lapsia?") ehkä. Hän vältteli lapsiaiheisia keskusteluja, kun yritin kysellä. Myöhemmin, kun asuimme jo yhdessä, hän sanoi, ettei haluakaan lapsia, vaikka deittipalvelussa oli vastannut lapsikysymykseen ehkä. Hän sanoi myös, etteivät miehet yleensäkään halua lapsia, että tekevät niitä vain naisten mieliksi, jos nainen vaatii. Kun ihmettelin, miksi suurin osa miehistä sitten vastaa lapsikysymykseen kyllä, hän väitti, että vain siksi, että naiset odottavat sitä. Pitääkö tämä paikkaansa?

Hän on myös antanut ymmärtää, että miehet ovat parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia. Väittää kuitenkin rakastavansa minua. Hän on suuttunut, kun myöhemmin olen yrittänyt kysellä, miksi hänellä on ollut sellainen käsitys parisuhteista. 

Minulla on aika lohduton kuva miehistä. Oma isäni jätti äitini, ennen kuin olin syntynytkään. Samoin, kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.

Pitäisikö ottaa ero vai onko se täysin turhaa enää tämän ikäisenä (35 v.)? Kaikille ei vain riitä hyviä miehiä, jotka haluavat perheen ja ovat hyviä aviomiehiä ja perheenisiä.  

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki naiset samanlaisia? Haluavatko kaikki naiset samoja asioita? Ai eivät? Miksi luulet muuta miehistä? Jätä se typerä pelle ja etsi tasoistasi seuraa.

Vierailija
2/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan mies on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on lassukka, ehkä ei kannata hakea miestä mistään netin syövereistä suoli24:stä. Vinksahtaneita tapauksia. Voisi sulle olla parempi sinkkuna.

Vierailija
4/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:32"]kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.[/quote]

Ei, vaan ongelma on se, että 100 prosenttia noin ajattelevista miehistä löytää naisen, koska kaikki naiset ihastuvat miehekkäisiin isokokoisiin renttuihin, jotka ajattelevat noin, ja niistä kilteistä miehistä jotka haluaisivat lapsia löytää ehkä 30 prosenttia itselleen naisen, koska nämä miehet eivät uskalla tehdä itse aloitetta yhtä usein (ja kaikkihan tietävät että naiset eivät aloitteita tee) ja ne näistä jotka uskaltavat tehdä aloitteita tulevat usein torjutuksi, koska eivät viehätä fyysisesti naista tarpeeksi, kun eivät ole tarpeeksi miehekkäitä.

Joten kestäkää tilanne kun itse olette renttunne valinneet.

-Mies-

Vierailija
5/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:32"]kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.[/quote]

Ei, vaan ongelma on se, että 100 prosenttia noin ajattelevista miehistä löytää naisen, koska kaikki naiset ihastuvat miehekkäisiin isokokoisiin renttuihin, jotka ajattelevat noin, ja niistä kilteistä miehistä jotka haluaisivat lapsia löytää ehkä 30 prosenttia itselleen naisen, koska nämä miehet eivät uskalla tehdä itse aloitetta yhtä usein (ja kaikkihan tietävät että naiset eivät aloitteita tee) ja ne näistä jotka uskaltavat tehdä aloitteita tulevat usein torjutuksi, koska eivät viehätä fyysisesti naista tarpeeksi, kun eivät ole tarpeeksi miehekkäitä.

-Mies-
[/quote]

Vai ovat kaikki naiset sellaisia. Tunnetko monta?

Vierailija
6/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:32"]kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.[/quote]   Ei, vaan ongelma on se, että 100 prosenttia noin ajattelevista miehistä löytää naisen, koska kaikki naiset ihastuvat miehekkäisiin isokokoisiin renttuihin, jotka ajattelevat noin, ja niistä kilteistä miehistä jotka haluaisivat lapsia löytää ehkä 30 prosenttia itselleen naisen, koska nämä miehet eivät uskalla tehdä itse aloitetta yhtä usein (ja kaikkihan tietävät että naiset eivät aloitteita tee) ja ne näistä jotka uskaltavat tehdä aloitteita tulevat usein torjutuksi, koska eivät viehätä fyysisesti naista tarpeeksi, kun eivät ole tarpeeksi miehekkäitä.   Joten kestäkää tilanne kun itse olette renttunne valinneet. -Mies- [/quote] Vai ovat kaikki naiset sellaisia. Tunnetko monta?

[/quote]

Tunnen kolme.

-mies-

Vierailija
7/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä se mies. Oikeasti. Hän ei arvosta sinua, vaikka väittää rakastavansa, ja sellainen arvostuksen puute alkaa syödä suhdettanne aika pian. Nyt ehdit vielä hommata itsellesi paremman miehen ja lapsia, muutaman vuoden päästä se lapsensaanti on jo sinulle paljon vaikeampaa. Miehesi tuskin muuttaa mieltään lapsenhankinnan suhteen, ja sinä katkeroidut asian suhteen ennen pitkää.

Tosiasia on, että miehissä ja naisissa on molemmissa niitä, jotka eivät lapsia halua, mutta saattavat teeskennellä haluavansa, koska kokevat, että lapsettomuus on sosiaalisesti vaikeaa. 

Mutta on myös paljon lapsirakkaita miehiä, omanikin on. 

Ja sellaisia, jotka arvostavat elämänkumppaniaan ihmisenä ja haluavat jakaa arkensa tämän kanssa. 

Vierailija
8/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on jo 100% jos siinä on kaikki jotka tuntee. T. Mies

Vierailija
9/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä halua lapsia. Tunnen myös useita miehiä, jotka eivät halua lapsia. Joissakin piireissä se on yleisempää kuin toisissa.

Vierailija
10/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on 100% joten kolme on 300% eli reilusti enemmän kuin kaikki naiset ovat samanlaisia. T. Mies

Vierailija
11/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:01"]Olen mies enkä halua lapsia. Tunnen myös useita miehiä, jotka eivät halua lapsia. Joissakin piireissä se on yleisempää kuin toisissa.
[/quote]

Kiitos että jaoit tämän tiedon kanssamme.

Vierailija
12/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei olisi lapsia, jollei vaimoni ehdottomasti niitä olisi halunnut. Mutta siis ihan hyvä näinkin, en lapsiani poiskaan antaisi, mutta ei minulle ollut mikään ehdoton pakko niitä tähän sairaaseen maailmaan tuoda. Olen ymmärtänyt että tämä kuvio on miehillä yleinen. Vain yksi tuntemani mies on ollut se joka vaimolleen on alkanut ensimmäisenä asiasta puhumaan ja saanut sen rattaan liikkeelle. Monet ovat kuitenkin hyviä isiä riippumatta siitä etteivät ehkä lapsia olisi ilman vaimon painostusta tehneet.

Vierailija
13/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, pilailin tuon lukumäärä kolmen kanssa, mutta vaikka varmasti löytyy tältäkin sivustolta naisia joille tärkeintä ei ole se, että mies on fyysisesti ja henkisesti vahva (miehekäs), niin kyllä sellaisia naisia kuitenkin löytyy, ja paljon.

Eivätkä he tule muuttumaan vaikka mitä heille sanoisi. Joten miksi yrittääkään. Kestäkööt sitten vaan sen jos kyseiset miehet osoittautuvatkin myöhemmin vähemmän hienoiksi miehiksi.

Vierailija
14/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein lapseni siksi koska avovaimoni sitä ehdottomasti halusi ja halusin hänen olevan onnellinen. Nyt meillä on 3 lasta ja onhan tämä mukavaa aikaa, mutta olen melko vakuuttunut siitä että elämäni olisi parempaa jos olisin jättäytynyt lapsettomaksi, mutta menee tämä näinkin.

Vierailija
15/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta tai sitten kohtalo on jo tehnyt valinnan hänen puolestaan eli ukkosi on  "TUHKA(Munakoiso)"  silloin on melko helppoa puolustaan ei lapsia ajatusta , mutta väärin syin . 

Parien pitäisi pystyä puhumaan rehellisesti tästä kipeästä aiheesta vaikka siihen liittyisi jopa eron riski ! 

Ei pitäisi viedä toiselta mahdollisuutta omaan lapseen , koska itse ei joko pysty tai halua lasta . 

Vierailija
16/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni halusi lapsia, minä en. Joten nyt meillä on kaksi lasta.

Vierailija
17/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä perusta ihmisnäkemyksiäsi nettikirjoituksiin. Esim. mä kirjoittelen täällä enemmän tai vähemmän ja mulla on 3 pitkäaikaista ja vakavaa mielenterveyshäiriötä..voipi mun näkemykset asioista olla siis aika vääristyneet ja en taatusti ole ainoa tätä laatua joka nettiin kirjoittelee. Ei tuo mieskään ihan täysillä valoilla taida kulkea. Sen olen oppinut että sitä vetää sellaisia ihmisiä puoleensa kuin mitä itse ajattelee itsestään.

Vierailija
18/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:32"]kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.[/quote]

-Mies-

[/quote]

Mieheni ei ole miehekäs mies, vaan hiljainen, nörtti, lyhyt, lihakseton ja laiha. Vähän feminiininen olemukseltaan. Pidän sellaisista miehistä, en mistään machoista. Luulin, että olin tavannut kiltin miehen, mutta yhteiselo on paljastanut hänestä näitä lassukka-puolia. Hän itse väittää olevansa liian kiltti ja hyväksikäytetty. Hän on myös katkera siitä, ettei nuorempana ollut naisia. Tunsin jonkinlaista sympatiaa häntä kohtaan ja ajattelin pelastaa hänet yksinäisyydeltä. T. Ap

Vierailija
19/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:09"]Vaimoni halusi lapsia, minä en. Joten nyt meillä on kaksi lasta.
[/quote]

Meillä vähän sama tarina naiseni käytännössä uhkasi erolla jossen lapsia ala hänen kanssaan tekemään. Ennen naimisiinmenoa me sovittiin kyllä ettei tehdä, että mukavan takinkääntötempun heitti.

Vierailija
20/215 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tiedän yhen Penan ketä ei haluu lapsia ja yhen keijon ja sitten Reiska en tiedä halusko mut sanotaan että ei ja sitten Arska tuskin haluaa eli 100%.