Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni väitti, etteivät miehet halua lapsia

Vierailija
30.08.2015 |

Olemme yli kolmekymppisiä. Tapasin mieheni suomi24:n deittipalvelun kautta. Siellä hän sanoi lapsikysymykseen ("Haluatko lapsia?") ehkä. Hän vältteli lapsiaiheisia keskusteluja, kun yritin kysellä. Myöhemmin, kun asuimme jo yhdessä, hän sanoi, ettei haluakaan lapsia, vaikka deittipalvelussa oli vastannut lapsikysymykseen ehkä. Hän sanoi myös, etteivät miehet yleensäkään halua lapsia, että tekevät niitä vain naisten mieliksi, jos nainen vaatii. Kun ihmettelin, miksi suurin osa miehistä sitten vastaa lapsikysymykseen kyllä, hän väitti, että vain siksi, että naiset odottavat sitä. Pitääkö tämä paikkaansa?

Hän on myös antanut ymmärtää, että miehet ovat parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia. Väittää kuitenkin rakastavansa minua. Hän on suuttunut, kun myöhemmin olen yrittänyt kysellä, miksi hänellä on ollut sellainen käsitys parisuhteista. 

Minulla on aika lohduton kuva miehistä. Oma isäni jätti äitini, ennen kuin olin syntynytkään. Samoin, kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.

Pitäisikö ottaa ero vai onko se täysin turhaa enää tämän ikäisenä (35 v.)? Kaikille ei vain riitä hyviä miehiä, jotka haluavat perheen ja ovat hyviä aviomiehiä ja perheenisiä.  

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reality bites kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huoh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies tokaisi lastenvalvojalla, että sinähän ne halusit.???Oli kuulema minun mieliksi ollut mukana asiassa. Ja kukaan lapsista ei ole ns. vahinko. En voinut kuvitella että joku mielistelee tuollaisessa asiassa. Meillä kotona oltiin aina hyvin suorapuheisia, ja kuvittelin, että ihminen sanoisi suoraan jos ei halua lapsia.

Eikö mene jakeluun että miehellä ei ole parisuhdetta jos kieltäytyy lasten tekemisestä?

Sinähän tyhmä trolli olet. Yrittäisit edes :D Idioottimainen jankkaaminen lakkaa olemasta hauskaa provoa noin ensimmäisen kommentin jälkeen.

Ai nainen siis jatkaakin suhdetta kun mies ilmoittaa heti alussa ettei tee koskaan lapsia.No nythän tämä ongelma ratkesi,olisit heti sanonut.

Miksi nainen tai sinä haluaisit jatkaa suhdetta, jossa on ihan erilaiset toiveet kummallakin?

Mies haluaa seksiä ilman lapsia.Niinpä hän väittää naiselle haluavansa lapsia,onnistuu niin kauan kunnes nainen tajuaa ettei lapsia tulekaan.

Ei seksiin tarvita parisuhdetta eli miksi haluat olla suhteessa väärän henkilön kanssa?

Ei välttämättä tarvita mutta vakiosuhde tekee sen helpommaksi.Miesten iskuyritykset eivät onnistu joka kerta kuten naiset luulevat.

Onko seksi siis ainoa syy sinulle olla parisuhteessa?

Muotoillaanpa vaikka näin : Parisuhde on naisille enemmän henkistä,miehille enemmän fyysistä.

Kyllä se aika fyysiseksi muuttuu naiselle siinä vaiheessa kun lasta pungertaa ulos ja sitä imettää. Jos perhe ei ole osa suhteen jatkumoa sinulle mies, niin älä mene sellaisen naisen kanssa suhteeseen, joka lapsia haluaa. Takaat itsellesi vaan onnettoman elämän. Ja lapsillesi yleensä ei kovin kivaa myöskään.

Vierailija
202/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on suoraan todennut ettei tahdo lapsia ja, että on käytännössä suhteessa kanssasi, jottai saisi säännöllisesti seksiä. Jos tämä on ok jää toki suhteeseen. Itse uskon, että suurimmalle osalle tuo ei olisi ok. Lisäksi uskon, että ansaitsisit parempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reality bites kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huoh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen mies tokaisi lastenvalvojalla, että sinähän ne halusit.???Oli kuulema minun mieliksi ollut mukana asiassa. Ja kukaan lapsista ei ole ns. vahinko. En voinut kuvitella että joku mielistelee tuollaisessa asiassa. Meillä kotona oltiin aina hyvin suorapuheisia, ja kuvittelin, että ihminen sanoisi suoraan jos ei halua lapsia.

Eikö mene jakeluun että miehellä ei ole parisuhdetta jos kieltäytyy lasten tekemisestä?

Sinähän tyhmä trolli olet. Yrittäisit edes :D Idioottimainen jankkaaminen lakkaa olemasta hauskaa provoa noin ensimmäisen kommentin jälkeen.

Ai nainen siis jatkaakin suhdetta kun mies ilmoittaa heti alussa ettei tee koskaan lapsia.No nythän tämä ongelma ratkesi,olisit heti sanonut.

Miksi nainen tai sinä haluaisit jatkaa suhdetta, jossa on ihan erilaiset toiveet kummallakin?

Mies haluaa seksiä ilman lapsia.Niinpä hän väittää naiselle haluavansa lapsia,onnistuu niin kauan kunnes nainen tajuaa ettei lapsia tulekaan.

Ei seksiin tarvita parisuhdetta eli miksi haluat olla suhteessa väärän henkilön kanssa?

Ei välttämättä tarvita mutta vakiosuhde tekee sen helpommaksi.Miesten iskuyritykset eivät onnistu joka kerta kuten naiset luulevat.

Onko seksi siis ainoa syy sinulle olla parisuhteessa?

Muotoillaanpa vaikka näin : Parisuhde on naisille enemmän henkistä,miehille enemmän fyysistä.

Kyllä se aika fyysiseksi muuttuu naiselle siinä vaiheessa kun lasta pungertaa ulos ja sitä imettää. Jos perhe ei ole osa suhteen jatkumoa sinulle mies, niin älä mene sellaisen naisen kanssa suhteeseen, joka lapsia haluaa. Takaat itsellesi vaan onnettoman elämän. Ja lapsillesi yleensä ei kovin kivaa myöskään.

Miten se lasten pungertaminen tähän liittyy jos mies ei edes halua niitä?

Vierailija
204/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on miehiä jotka ovat tahattomasti lapsettomia.

Vierailija
205/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, kun täällä lukee naisten jättämiä viestejä omista kusipäämiehistään, tuntuu, että miehistä 90 % on kylmiä ja empatiakyvyttömiä sikoja, joille oma vaimo ja perhe eivät merkitse mitään.

Johtuisko siitä että tänne tullaan vain valittamaan ja siitä saa kuvan että kaikki miehet on paskoja ja naiset uhreja.Tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
206/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanoisin että juokse karkuun vielä kun voit ja etsi parempi mies. Kyllä löytyy miehiä jotka haluavat lapsia, oma mieheni ilmoitti minulle että hän nimenomaan haluaa lapsia eikä suhdetta synny ellen ole itse samalla kannalla. Kyllä se mister oikea vielä kurkkaa kulman takaa, ainakin häntä parempi. lapsiasia on kuitenkin iso asia :)

Vierailija
207/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä halua lapsia. Tunnen myös useita miehiä, jotka eivät halua lapsia. Joissakin piireissä se on yleisempää kuin toisissa.

Näinhän se on. Minä itse olen halunnut lapsia ja minun tuttavamieheni ovat halunneet lapsia.

Eli ap on valinnut miehensä väärästä piiristä. MOT

Vierailija
208/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisen täytyy toimia jos meinaa vauvoja saada. Konsteja on monia.

Vierailija
209/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:59"]

Ap, jätä se mies. Oikeasti. Hän ei arvosta sinua, vaikka väittää rakastavansa, ja sellainen arvostuksen puute alkaa syödä suhdettanne aika pian. Nyt ehdit vielä hommata itsellesi paremman miehen ja lapsia, muutaman vuoden päästä se lapsensaanti on jo sinulle paljon vaikeampaa. Miehesi tuskin muuttaa mieltään lapsenhankinnan suhteen, ja sinä katkeroidut asian suhteen ennen pitkää.

Tosiasia on, että miehissä ja naisissa on molemmissa niitä, jotka eivät lapsia halua, mutta saattavat teeskennellä haluavansa, koska kokevat, että lapsettomuus on sosiaalisesti vaikeaa.

Mutta on myös paljon lapsirakkaita miehiä, omanikin on.

Ja sellaisia, jotka arvostavat elämänkumppaniaan ihmisenä ja haluavat jakaa arkensa tämän kanssa.

Et sä ap löydä ketään toista tai jos löydätkin, niin hänessä on ne samat, elleivät pahemmatkin ongelmat. Emme tiedä, miksi juuri sinä haet tällaisia miehiä rinnallesi ja vaikka tietäisimmekin niin tuskin saamme sinua täältä palstalta autettua ja muuttumaan.

Itse otsikon kysymykseen sanoisin, että on todella paljon miehiä, jotka eivät kovin intensiivisesti (omana mielipiteenään) halua lapsia, eivätkä varsinkaan hoitaa mallikkkaasti isän roolia.

Koitat nyt vain sopeutua siihen, että sun elämäsi menee näillä eväillä ja ottaa siitä irti paras mahdollinen.

Kaikenlaisia kommentteja jotkut sitten kirjoittavatkin.

Mutta ap:lle. Itse jättäisin tuollaisen miehen mitä luultavimmin. Hän sanoo rakastavansa sinua, mutta toisaalta sanoo, että miehet ovat naisten kanssa suhteessa vain seksin takia, siis tarkoittaa ilmeisesti että hän itsekin on. Jos niin on, niin se varmaan näkyy suhteessanne jotenkin. Voisi arvella, että aito välittäminen, kunnioitus ym. olennainen puuttuu. 

Aito rakkaus on tekoja, ei sanoja. 

Vierailija
210/215 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään vedit kullikarusellia ennen kuin löysit ton helmen?

Vierailija
211/215 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ihme, ovat kalliita projekteja. Hankala elää itselle sen jälkeen. Rahat menee kämppään ja farmariin.

Vierailija
212/215 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, valehtelevatko jotkut miehet oikeasti tästä asiasta esim. deittiprofiileissaan?

Mä en halua enkä saa lapsia, joten joudun aina ohittamaan ne profiilit, joissa lapsikysymyseen vastataan kyllä tai ehkä. Oikeasti, niitä missä vastauksena on "ei" on todella vähän, ja nämä ovat yleensä jotain pitkittynyttä nuoruutta eläviä nelikymppisiä taiteilijasieluja jotka eivät kiinnosta pätkääkään.

Ja nyt vasta saan tietää, ettei nuo kyllät ja ehkät pidä välttämättä paikkaansa!!

Mä tiedän, että deittiprofiileissa valehdellaan ja kaunistellaan asioita, mutta yleensä ne ovat sellaisia

jotka tulevat ilmi tapaamisessa (ikä, paino jne), ei tällaisia suunnitelmallisia pitkän tähtäimen vedätyksiä joissa

olisi tarkoitus määrätietoisesti johtaa toista harhaan jopa vuosien ajan. Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään että kukaan valehtelisi tällaisesta asiasta. Mitä järkeä on suhteessa jossa halutaan aivan eri asioita näin

perustavanlaatuisella tasolla? Ajatteleeko nämä miehet, että tää huijaus ei tule koskaan ilmi tai vasta sitten

kun lastensaanti on naisen kannalta myöhäistä? Sittenhän se avioelämä on varmaan auvoa täynnä kun lapsia halunnut nainen tajuaa, että toisen valheiden takia haaveet jää täyttymättä. Vai etsitäänkö sitten taas uusi huijattava sieltä deittipalstalta, vaikka meitä lapsia haluamattomiakin naisia on?

Ja sitten me lapsia haluamattomat naiset emme löydä miestä, kun miehet vain huijailevat

ympäriinsä ja väittävät lapsia haluavansa. Itse ainakin ajattelen, että tämä on niin tärkeä asia, etten missään

nimessä ala tapailla miestä joka näin on ilmoittanut, koska en halua riistää toiselta hänen haaveitaan.

Mutta se onkin vain valetta, jotta saataisiin joku vastentahtoiseen lapsettomuuteen!

Siis eivätkö nämä valehtelija-miehet ymmärrä, että valehtelemalla he varmistavat pelkästään sen, että jos saavatkin naisen, nainen tulee jossain vaiheessa joko jättämään heidät, katkeroitumaan tai sitomaan valehtelija-miehen juuri siihen perhehelvettiin, jota valehtelija-mies ei halua. Sellaista naista joka hänelle sopisi, hän ei voi saada.

Ei perkele.

Vierailija
213/215 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Huvittuneena luin tätä keskustelua, kun joku oli näemmä nostanut yli vuoden takaisen ketjuni ylös. Voin kertoa teille, että ero tuli :) Osittain kiitän siitä teitä av-palstalaisia. Olette parempia ystäviä kuin live-kaverini, joilta en ole koskaan saanut yhtä hyviä ja suoria neuvoja kuin teiltä rakkaat ystävät. Teidän ansiosta ymmärsin ansaitsevani parempaa, ja että hyviäkin miehiä on olemassa. Sinkkuna tosin olen edelleen, mutta ainakaan en jäänyt katkeroitumaan huonoon suhteeseen lassukkamiehen kanssa.

Minäkään en voi ymmärtää, miksi miehen tarvitsisi valehdella tällaisesta asiasta. Omassa kaveripiirissäni on korkeastikoulutettuja naisia, joista suurin osa ei halua lapsia. Rehellisyys näin tärkeässä asiassa siis kannattaa. 

Ap

Vierailija
214/215 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap! Mahtavaa kuulla, että lähdit tavoittelemaan omia haaveitasi! Toivotan sulle onnea rehellisen ja lapsirakkaan miehen löytämisessä. Niitä todellakin on olemassa!

Kiva kerrankin kuulla näiden vanhempien ketjujen aloittajista!! Toisinaan olen miettinyt, että av:lla pitäisi olla sääntö että pitkiksi muodostuneiden parisuhdeketjujen aloittajien olisi jossain vaiheessa tultava kertomaan tilanteesta kun se on ratkennut. Itse vieläkin mietin monia aloittajia, esim. juhannusmorsianta jne :D Sinä ap olet oikeastaan ensimmäinen, joka ei ole jättänyt meitä neuvoja jakaneita ikuisiksi ajoiksi epätietoisuuteen vaan tuonut loppuratkaisun esiin. Kiitos siitä :)

Vierailija
215/215 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: Huvittuneena luin tätä keskustelua, kun joku oli näemmä nostanut yli vuoden takaisen ketjuni ylös. Voin kertoa teille, että ero tuli :) Osittain kiitän siitä teitä av-palstalaisia. Olette parempia ystäviä kuin live-kaverini, joilta en ole koskaan saanut yhtä hyviä ja suoria neuvoja kuin teiltä rakkaat ystävät. Teidän ansiosta ymmärsin ansaitsevani parempaa, ja että hyviäkin miehiä on olemassa. Sinkkuna tosin olen edelleen, mutta ainakaan en jäänyt katkeroitumaan huonoon suhteeseen lassukkamiehen kanssa.

Minäkään en voi ymmärtää, miksi miehen tarvitsisi valehdella tällaisesta asiasta. Omassa kaveripiirissäni on korkeastikoulutettuja naisia, joista suurin osa ei halua lapsia. Rehellisyys näin tärkeässä asiassa siis kannattaa. 

Ap

Tämä on jatkuvasti ongelma kaikessa parinmuodostuksessa, kun miehet kuvittelevat kaikkia naisia samanlaisiksi. Tuo on kyllä ihmeellinen logiikka, että kun useimmat naiset haluavat lapsia niin valehtelenpa itsekin haluavani niin mahdollisuuteni kasvavat. Mahdollisuudet mihin? Huonon parisuhteen löytämiseen?

Toivottavasti eksäsi otti opikseen, ja etsii seuraavaksi lapsia haluamattoman naisen.