mies ei auta vauvankanssa
Mieheni ei auta yhtään vauvankanssa. Synnytin 3 viikkoa sitten ja mies ollu päivittäin kavereidenkanssa. Aina kun hän on kotona,meillä alkaa riitely. Mies ei ota vauvaa vapaaehtoisesti,vaan joudun pyytämään etikseen, ja silloinkin riidan kautta hakee vauvan syliinsä(pitää noin 5min ja lykkää minulle). Miehellä myös paha tapa haukkua minua. En kuulemma tee mitään muuta ku "vaan imetän" vaikka siivoan kodin päivittäin ja hoidan vauvan. Mies ei arvosta minua ollenkaan. Pitänee mainita että kun olin raskaana noin 6kuukaudella mies muutti pois kotoa omaan asuntoon ja jäi kiinni pettämisestä. En tiedä miksi mutta huolin silti hänet takaisin,ja nyt kohtelee minua ku sontaläjää. Olen vauvankanssa yksin lähes kokoajan enkä tiedä mitä teen tuon aikuisen vauvankanssa..
Nah, puusilmät...muistetaan että aloittajan kirjoitus on toisen osapuolen esitys asioista.
Aloittaja muistaa että kavereiden kertomien kuuntelustakin voi tulla vastapuoli silmille uhaten kotirauhan häiritsemisestä ja stalkkauksesta tehtävillä ilmoituksilla ja ei tässä asiassa ei kyseessä ollut keskenkasvuinen mies vaan keski-ikää lähentelevä nainen.