Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytättekö puolisosi ja sinä hyvältä alasti

Vierailija
29.08.2015 |

Ikänne?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/61 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni näyttää hyvältä 32 minulla on pieni sexpack ja olen 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mies kyllä. N23 M30

Vierailija
44/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetään! Ikää 40 ja 45v. Laitatin silikonit vuosi sitten, ehkä parin vuoden päästä voisi käydä kohottamassa mutta toistaiseksi olen oikein tyytyväinen. Mies treenaa myös ja on hyvässä kunnossa. Kyllä sitä välillä miettii että minkälaista elämä olisi jos olisi tehnyt lapset, mutta toisaalta, peiliin vilkaistua ajattelee taas että onneksi pysyttiin eläinlapsissa vaan.

Vierailija
45/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranainen40v kirjoitti:

Näytetään! Ikää 40 ja 45v. Laitatin silikonit vuosi sitten, ehkä parin vuoden päästä voisi käydä kohottamassa mutta toistaiseksi olen oikein tyytyväinen. Mies treenaa myös ja on hyvässä kunnossa. Kyllä sitä välillä miettii että minkälaista elämä olisi jos olisi tehnyt lapset, mutta toisaalta, peiliin vilkaistua ajattelee taas että onneksi pysyttiin eläinlapsissa vaan.

Samaa mieltä. Sinun ei todellakaan olisi kannattanut lisääntyä, sillä ihmisellä, joka a) laitattaa silikonit b) kutsuu lemmikkejä eläinlapsiksi on aivan liian tyhmät geenit levitettäväksi.

Vierailija
46/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. M26 treenaa, minä N32 en. Hyvät geenit takaa, että vartaloni näyttää hyvälle lastenkin jälkeen. Treenannut olen kyllä aikaisemmin, mutta myöhemmin lopettanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan silmissä. Rakas ihminen on aina kaunis.

Vierailija
48/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän. Iho hyvä ja kiinteä ei raskausarpia. Mies on hirveä läski ei kestä katsoa edes vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää ihan hyvältä, liki kuin vielä pelatessaan, minulta löytyy hiukka liikaa pehmeyttä.

Molemmat 61

Vierailija
50/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, keneltä kysytään. Itse olen luultavasti jonkun mielestä ihan liian lihava, ja vaikka tiedän etten ole, olen ollut epävarma painostani koko elämäni. Rintani ovat aivan suhteettoman suuret muuhun vartalooni verrattuna, joten se jakanee ihmisten mielipiteitä. Itse pidän vartalostani alastomana, mutta rinnoistani en. Mieheni näyttää ihan hyvältä ja tavalliselta. On normaalipainoinen ja hieman lihaksikas eikä luultavasti herätä vartalollaan huomiota suuntaan tai toiseen.

N28 & M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en, mutta tiedostan kyllä, että olen hyvin perinteisellä tavalla naisen näköinen ja siinä mielestä monen miehen (kuten omani, onneksi) mielestä ideaali; en timmi enkä ylipainoinen, lihasta alla, päälle kilot asettuneet "naiselle suotuisalla tavalla" kurvikkaasti. Ikää 37.

Mies näyttää todella hyvältä, urheilijataustaa, ei suuria lihaksia, mutta sellainen jäntevän, kestävän ja atleettisen näköinen pakkaus. Parasta siinä on sen takapuoli ja reidet, kiitos pikajuoksun. Ylävartalo ei ole erityisen lihaksikas, sellainen tiukka ja kuitenkin vahva. (Anteeksi, nyt pyyhin kuolani jonka muisteleminen saa aikaan...) Hänellä ikää 24. ;)

Vierailija
52/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

M31

N21

Molemmat urheilijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joskus näytetty kotivideoita tuttavapariskunnalle ja pitivät meitä hyvännäköisinä alasti. Minä 62 v, 160/49. Mies 67, 187/87. Mies urheilee minä vaan kävelen.

Vierailija
54/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranainen40v kirjoitti:

Näytetään! Ikää 40 ja 45v. Laitatin silikonit vuosi sitten, ehkä parin vuoden päästä voisi käydä kohottamassa mutta toistaiseksi olen oikein tyytyväinen. Mies treenaa myös ja on hyvässä kunnossa. Kyllä sitä välillä miettii että minkälaista elämä olisi jos olisi tehnyt lapset, mutta toisaalta, peiliin vilkaistua ajattelee taas että onneksi pysyttiin eläinlapsissa vaan.

Samaa mieltä. Sinun ei todellakaan olisi kannattanut lisääntyä, sillä ihmisellä, joka a) laitattaa silikonit b) kutsuu lemmikkejä eläinlapsiksi on aivan liian tyhmät geenit levitettäväksi.

Onneksi siellä selkeästi kirjoittelee varsinainen älykkö ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä, mies ei. Ollaan 18-v ja 20-v. Mies näytti hyvältä, kun 3v sitten alettiin seurustelemaan. Minä olen sitä ennen ja sen jälkeen harrastanut aktiivisesti liikuntaa, mutta mies lopetti seurustelun aloittamisen jälkeen ja on lihonut jonkun 30kg. Kiva.

Vierailija
56/61 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Molemmat kohta 40. Miehellä sixpack ja mulla xs-kokoinen, mutta kurvikas kroppa. Vieläkin katson miestäni ihmetellen vuosien jälkeen, kun on niin hyvässä kunnossa.

Ei jestas taas näitä "kurvikas" kroppaisia

Mammoja :Dddd eli siis suomennettuna xs-kokoinen, wt pömppiksellä varustettu selkeästi lihava (kurvikas) persjalkainen henkilö.

Vierailija
57/61 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 46-v näyttää, on normaalipainoinen ja lihaksikas, mutta minä 39-v valitettavasti en. Olen treenaamaton ja löysä, ylipainoa +20kg ja huomaan päivittäin että miestä ällöttää.

Vierailija
58/61 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni en, mutta tiedostan kyllä, että olen hyvin perinteisellä tavalla naisen näköinen ja siinä mielestä monen miehen (kuten omani, onneksi) mielestä ideaali; en timmi enkä ylipainoinen, lihasta alla, päälle kilot asettuneet "naiselle suotuisalla tavalla" kurvikkaasti. Ikää 37.

Mies näyttää todella hyvältä, urheilijataustaa, ei suuria lihaksia, mutta sellainen jäntevän, kestävän ja atleettisen näköinen pakkaus. Parasta siinä on sen takapuoli ja reidet, kiitos pikajuoksun. Ylävartalo ei ole erityisen lihaksikas, sellainen tiukka ja kuitenkin vahva. (Anteeksi, nyt pyyhin kuolani jonka muisteleminen saa aikaan...) Hänellä ikää 24. ;)

Että sellainen päiväuni sulla. Tähän ketjuun oli kuitenkin tarkoitus vastata faktaa, ei fantasiaa.

Vierailija
59/61 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä. Joku muu vois olla eri mieltä :D Ollaan M26 ja N31

Vierailija
60/61 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei ole mallimitoissa, mutta hyvältä näytetään silti. Varsinkin yhdessä