Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoliike ei lunastanut loppuvelkaa!

Vierailija
29.08.2015 |

Eli vaihdoin auton josta oli loppuvelkaa hieman jäljellä, mutta huomasinpa tässä että 3 viikkoa aikaa kulunut, ja vieläkin vanha auto on minun nimissäni eikä vanhaa velkaa olekkaan maksettu pois!

Onko kellään käynyt vastaavaa? Rahoitusyhtiöstä vain sanoivat että minun pitää maksaa tätä "vanhan auton" velkaakin koska auto on edelleen minun.

Haenko autoni pois liikkeestä, johon sen siis vaihdoin jossa sitä ei ole edes myyntilistalla, vai mitä pirua tässä voi tehdä?!?!?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän