Näytättekö puolisosi ja sinä hyvältä alasti
Kommentit (61)
En näytä itse, mieheni kyllä. N25 M33.
minä kyllä, mies ei. Nelkyt ja risat kummatkin
Mies kyllä.Itse korkeintaan pimeässä.
Näytämme.
Mies 42 v, ikäistään nuoremman näköinen, lihaksikas urheilijavartalo
Itse olen 26 v, treenattu mutta siro
Joskus seistään alasti peilin edessä ja kuvataan itsemme ihan huvikseen, kun näytetään niin hyviltä yhdessä :D
Ei varmaan ulkopuolisten mielestä. Toisillemme kyllä.
Repesin nauruun ajatuksestakin. Muttei sen väliä, hyvin tullaan toimeen.
No omasta mielestäni näytetään paremmilta vaatteet päällä, mutta kestää alastikin katsoa. N26 ja M29
Ei näytetä, ollaan 40+. Miehellä liikaa painoa ja itselläni selluliittiperä, vaikka oonkin hoikka.
Itse olen neljävitonen äijä ja näytän 80 vuotiaalta. Puolisoa ei enää ole, onneksi. Oli vittumainen läskiperse.
Hoho ei tod. Ollaan 24-vuotiaita.
Kyllä, liikunnallisia ja terveitä kun ollaan. Ikää molemilla päälle 30.
Juu. Mun vartaloni on kuin tehty radioon.
Kyllä. Molemmat kohta 40. Miehellä sixpack ja mulla xs-kokoinen, mutta kurvikas kroppa. Vieläkin katson miestäni ihmetellen vuosien jälkeen, kun on niin hyvässä kunnossa.