Näytättekö puolisosi ja sinä hyvältä alasti
Kommentit (61)
Joo mun sellu peppuni mätsää upeasti miehen elintaso vatsan kaa <3 Not!
No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46
Mitä tarkoittaa KTM ja YO?
Näytämme. Vähän kuin Ono ja Lennon.
N32 ja M38
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]
No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO?
[/quote]ne on salaisia koodeja
No ei meistä kumpikaan alusvaatemalliksi kelpaisi, mutta tuskin kenenkään ruoka tulisi ylös, jos meidät alasti sattuisi näkemään. Ollaan kuitenkin ihan normaalipainoisia ja suht. sopusuhtaisia vartaloiltamme. Minä 30v., mies 36v.
Joo. Jotenkin on niin sinut senkin kanssa, että itsestään löytää vikoja ja puutteita "olispa mun peppu isompi tai edes maha pienempi", että luottaa muiden silmiin näyttävänsä oikeasti hyvältä. Ja mun mies on todella, todella kaunis. Ollaan alle 30 kumpikin.
Minä en näytä hyvätä vaan ookoolta, mieheni ei näytä hyvältä. Minussa on toki kiinteyttämisen varaa, miehessäni taas useita kymmeniä kiloja ylipainoa. Minun silmissäni mieheni on houkutteleva ja rakas.
Näytetään. 36v ja 26v. On sen eteen tehty töitäkin :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46
Mitä tarkoittaa KTM ja YO?
[/quote]
KVG
Joo. Molemmat yli 40v., mutta urheillaan paljon.
En näytä, mies näyttää. Mies on nähnyt minut alasti ja silti haluaa olla kanssani. N25 ja M30
Kroppani on muuten hyvä, mutta huono iho pilaa sitten näppärästi kaiken. Mies vähän turhan laiha, lihasta sais olla edes pikkasen ylävartalossa. Mutta ihan katseenkestäviä taidetaan olla kuitenkin. Ikää 25.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO? [/quote] KVG
[/quoteNo ei google kertonut sen enempää mitä ennalta tiesinkin jo, mutta mitä tekemistä koulutuksella on tämän aiheen kanssa..? Onko noille kirjainyhdistemille muukin merkitys?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO? [/quote] KVG
[/quoteNo ei google kertonut sen enempää mitä ennalta tiesinkin jo, mutta mitä tekemistä koulutuksella on tämän aiheen kanssa..? Onko noille kirjainyhdistemille muukin merkitys?
[/quote]Ei. On vain tärkeää mainita koulutus, jos kysytään alastoman vartalon ulkonäköä.
Minä en ole, liian laiha ruipelo ja vielä huono ihokin. Mies mielestäni näyttää hyvältä, on melko lihaksikas ja sopusuhtainen pitkä mies.
Meistä on tullut pullukoita! Näytetään hyviltä mahalla maaten :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:13"]Ei varmaan ulkopuolisten mielestä. Toisillemme kyllä.
[/quote]
Meillä sama homma.
Kyllä näytetään, n20 m24