Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytättekö puolisosi ja sinä hyvältä alasti

Vierailija
29.08.2015 |

Ikänne?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näytetään, n20 m24

Vierailija
22/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun sellu peppuni mätsää upeasti miehen elintaso vatsan kaa <3 Not!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46

Mitä tarkoittaa KTM ja YO?

Vierailija
24/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytämme. Vähän kuin Ono ja Lennon.
N32 ja M38

Vierailija
25/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]

No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO?

[/quote]ne on salaisia koodeja

Vierailija
26/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meistä kumpikaan alusvaatemalliksi kelpaisi, mutta tuskin kenenkään ruoka tulisi ylös, jos meidät alasti sattuisi näkemään. Ollaan kuitenkin ihan normaalipainoisia ja suht. sopusuhtaisia vartaloiltamme. Minä 30v., mies 36v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jotenkin on niin sinut senkin kanssa, että itsestään löytää vikoja ja puutteita "olispa mun peppu isompi tai edes maha pienempi", että luottaa muiden silmiin näyttävänsä oikeasti hyvältä. Ja mun mies on todella, todella kaunis. Ollaan alle 30 kumpikin.

Vierailija
28/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä hyvätä vaan ookoolta, mieheni ei näytä hyvältä. Minussa on toki kiinteyttämisen varaa, miehessäni taas useita kymmeniä kiloja ylipainoa. Minun silmissäni mieheni on houkutteleva ja rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetään. 36v ja 26v. On sen eteen tehty töitäkin :)

Vierailija
30/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Hyi v....u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46

Mitä tarkoittaa KTM ja YO?
[/quote]

KVG

Vierailija
32/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Molemmat yli 40v., mutta urheillaan paljon.

Vierailija
34/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä, mies näyttää. Mies on nähnyt minut alasti ja silti haluaa olla kanssani. N25 ja M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on muuten hyvä, mutta huono iho pilaa sitten näppärästi kaiken. Mies vähän turhan laiha, lihasta sais olla edes pikkasen ylävartalossa. Mutta ihan katseenkestäviä taidetaan olla kuitenkin. Ikää 25.

Vierailija
36/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO? [/quote] KVG

[/quoteNo ei google kertonut sen enempää mitä ennalta tiesinkin jo, mutta mitä tekemistä koulutuksella on tämän aiheen kanssa..? Onko noille kirjainyhdistemille muukin merkitys?

Vierailija
37/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]No ei erityisen, mutta ei silmätkään sula katsoessa. N37 ja M46 Mitä tarkoittaa KTM ja YO? [/quote] KVG

[/quoteNo ei google kertonut sen enempää mitä ennalta tiesinkin jo, mutta mitä tekemistä koulutuksella on tämän aiheen kanssa..? Onko noille kirjainyhdistemille muukin merkitys?
[/quote]Ei. On vain tärkeää mainita koulutus, jos kysytään alastoman vartalon ulkonäköä.

Vierailija
38/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, liian laiha ruipelo ja vielä huono ihokin. Mies mielestäni näyttää hyvältä, on melko lihaksikas ja sopusuhtainen pitkä mies.

Vierailija
39/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on tullut pullukoita! Näytetään hyviltä mahalla maaten :)

Vierailija
40/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:13"]Ei varmaan ulkopuolisten mielestä. Toisillemme kyllä.
[/quote]

Meillä sama homma.