Tyttöystävä haluaa "hengitystilaa", kauanhan kestää?
Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms.
Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani.
Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis.
Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan.
On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman.
Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.
Tyttökaveris halusi päästää siusta irti ja katsoa, et osaatko tehdä asioidesi eteen mitään. Sulla on nyt hyvä mahdollisuus hake apua peliriipuvuuteesi ja noihin angstikohtauksiisi. Ethän kuitenkaan jatkossa halua parisuhteen kaatuvan niihin samoihin ongelmiin? Nyt jos oot, et setä puhuu paskaa, niin mie käyn itse samanlaista kehitystä omalla kohdallani. Aloita vaikka psykologin luo aikaa varaamalla.
M39