Tyttöystävä haluaa "hengitystilaa", kauanhan kestää?
Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms.
Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani.
Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis.
Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan.
On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman.
Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.
Kommentit (61)
Olisi kannattanut miettiä aikaisemmin. Onneks tyty tajusi oman parhaansa ja viimein häipyi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:12"]
Siis minkä ikäinen ap on? Korkeakoulu viittaisi parikymppisiin, mutta eihän kukaan aikuinen mies käyttäydy noin? Eihän?
[/quote]
26... Tytyllä ikää 22.
Peliaddikti-aikuinen. Voi luoja. Kukaan nainen ei jaksa tuollaista.
Jos se tyttöystävä lukee tän, niin jätä toi vitun luuseri! Lopullisesti!
IT-alalla aloittanut pelaava fuksityttö ei kyllä kauaa sinkkuna pysy. Et pysty edes käsittämään miten paljon hänellä sitä vientiä oikeasti on. Paljon fiksummilta, komeammilta ja mukavemmilta miehiltä.
26 ja noin urpå olet! Hyvää loppuelämää niiden peliesi kanssa!
Nyt oikeasti.
Ap on aikuinen mies ja itkee jossain av-palstalla ja ylilaudalla (?) miten "tyty" ei jaksa katsella kun aikuinen mies hakkaa peliä 24/7 käsi housuissa.
Käsitäthän että sinun iässäsi alkaa useimmilla olemaan lastenhankinta ja vakavat molemminpuolin tyydyttävät aikuisten parisuhteet ajankohtaisia. Ei kukaan jaksa enää mitään teinisäätöä, varsinkaan nuo fiksut ja mukavat nuoret naiset. Ne haluaa ihmisen jonka kanssa voi realistisesti kuvitella menevänsä naimisiin, hankkivan lapsia ja niin edespäin.
Jos haluat pysytellä kolmikymppiseksi asti mieslapsena, niin suosittelen että tapailet jatkossa niitä kantabaarin kiroilevia ja alkoholia kittaavia sutturoita. Tosin ei nekään taida jaksaa miestä joka ei ole koskaan läsnä.
Mutta homman nimi on se että ap tajuaa itse tehneensä väärin ja haluaa korjata tilanteen, ei kaikkien tarvii kerrata tapahtumia!
Kyllä minusta olisi kohtuullista antaa toinen mahdollisuus. Typerää tuollainen jahkailu tytöltä että ollaanko vai eikö olla.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:39"]Kyllä minusta olisi kohtuullista antaa toinen mahdollisuus. Typerää tuollainen jahkailu tytöltä että ollaanko vai eikö olla.
[/quote]
Ei tässä ole kyse ap:stä. Tyttö katsoo nyt onko elämä kivempää yksin vai ap:n kanssa. Jos lopputulos on , että yksin on kivempää, niin ei ole enää mitään tehtävissä. Vaikea uskoa, että ap:n kanssa viettämä aika voittaa. Ihan siksi, kun sitä yhteistä aikaa ei kauheasti ole edes ollut ja sekin viime aikoina jaettu jonkun pelin kanssa.
Pakko ottaa itselläkin osaa tähän keskusteluun. Oikeesti minkä ikäinen oot????? Kuka muija haluaa itselle jätkää joka on enemmän kiinnostunut jostain fuckin pelistä eikä siitä? Mitä kuvittelet, että se venaa sua ja odottaa kiltisti että milloinkohan se soittaa????? Seurustelin itse tuollaisen tappion kanssa, ja voin sanoa että ketään muijaa ei kiinnosta jätkä joka käyttäytyy kuin pikku vauva ja olettaa että yhteen palataan aina ja kaikki on mahdollista. En tarkoita pahalla mutta kannattaa kirjaimellisesti herätä tuosta teinielämästä ja astua oikeiden miesten maailmaan.
Nyt ap hankit apua ammattilaiselta peliriippuvuuteen, muuten et ikinä saa tytyä takaisin! Tai vaikka saisitkin, se tuskin päättyisi onnellisesti teidän kummankaan kannalta, suhteenne vain hajoaisi ennemmin tai myöhemmin uudelleen. Tyty toivoo sinulta, että huomioisit hänet ja viettäisit aikaa hänen kanssaan, koska pitää sinusta, ja ilmeisesti nauttii kanssasi viettämästään ajasta. Tyty vaikuttaa hurjan kiltiltä ja ymmärtäväiseltä, ja hän toivoo sinulta samaa: todista, että välität hänestä ja että pystyt sitoutumaan suhteeseenne! Sitoudu paranemaan peliriippuvuudesta!
En usko, että sinun täytyy yksin tehdä ihmeparantumista. Kun olet päässyt hyvään alkuun, ja joitakin tuloksia on näkyvissä, voit ehkä pyytää tytyn tukea projektiisi. Hän vaikutti tukemishaluiselta ihmiseltä. Jos hän suostuu, käykää yhdessä juttelemassa ammattiauttajan kanssa siitä, miten hän voisi auttaa. Jos kuitenkin petät hänen luottamuksensa tässä vaiheessa, homma on sillä selvä, lopullisesti (+ olet loukannut häntä pahasti). Toki takapakkeja tulee kaikissa parantumisprosesseissa. On toki myös mahdollista, että tyty on jo siirtynyt sinusta eteenpäin tässä vaiheessa. Se on vain nieltävä.
Joka tapauksessa, hae apua jo itsesi takia!
t. (tyty)nyymi, jolla on ollut ongelmia niin tietokoneriippuvuuden kuin työnarkomaniankin kanssa. Olen jo melkein kuivilla molemmista, kiitos ammattiavun ja hurjan kiltin, ymmärtäväisen ja tukevan poikaystävän. Kivaa prosessi itsessään ei ole ollut kummallekaan pätkän vertaa, mutta kyllä todellakin sen arvoista.
Mun eksä ei ollut edes pahoillaan siitä ettei vastaillut viikkoon puhelimeen ja pelasi. Ap:kin on aika oksettava tapaus mikä saa näkemään eksän todella pahana tapauksena.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:03"]Nyt ap hankit apua ammattilaiselta peliriippuvuuteen, muuten et ikinä saa tytyä takaisin! Tai vaikka saisitkin, se tuskin päättyisi onnellisesti teidän kummankaan kannalta, suhteenne vain hajoaisi ennemmin tai myöhemmin uudelleen. Tyty toivoo sinulta, että huomioisit hänet ja viettäisit aikaa hänen kanssaan, koska pitää sinusta, ja ilmeisesti nauttii kanssasi viettämästään ajasta. Tyty vaikuttaa hurjan kiltiltä ja ymmärtäväiseltä, ja hän toivoo sinulta samaa: todista, että välität hänestä ja että pystyt sitoutumaan suhteeseenne! Sitoudu paranemaan peliriippuvuudesta!
En usko, että sinun täytyy yksin tehdä ihmeparantumista. Kun olet päässyt hyvään alkuun, ja joitakin tuloksia on näkyvissä, voit ehkä pyytää tytyn tukea projektiisi. Hän vaikutti tukemishaluiselta ihmiseltä. Jos hän suostuu, käykää yhdessä juttelemassa ammattiauttajan kanssa siitä, miten hän voisi auttaa. Jos kuitenkin petät hänen luottamuksensa tässä vaiheessa, homma on sillä selvä, lopullisesti (+ olet loukannut häntä pahasti). Toki takapakkeja tulee kaikissa parantumisprosesseissa. On toki myös mahdollista, että tyty on jo siirtynyt sinusta eteenpäin tässä vaiheessa. Se on vain nieltävä.
Joka tapauksessa, hae apua jo itsesi takia!
t. (tyty)nyymi, jolla on ollut ongelmia niin tietokoneriippuvuuden kuin työnarkomaniankin kanssa. Olen jo melkein kuivilla molemmista, kiitos ammattiavun ja hurjan kiltin, ymmärtäväisen ja tukevan poikaystävän. Kivaa prosessi itsessään ei ole ollut kummallekaan pätkän vertaa, mutta kyllä todellakin sen arvoista.
[/quote] Komppaan tätä vaikka tylytin tuossa omassa viestissä. Kerro mistä tunteista sille tytylle ja ota elämän langasta kunnolla uudestaan kiinni! Kerro sille, että oot pahoillaan omasta käytöksestä ja muutat tapasi, mutta älä tee sitä virhettä, että odotutat silti sitä tyytyä, koska tuosta syystä itse jätin sen oman kumppanin, se odotettu mua yli puoli vuotta putkeen, eikä edes eron hetkellä kunnolla herännyt että miksi näin on käynyt. Siis se ei tajunnut, vaan teki just tuon virheen, että vajosi pohjalle, yhteen ei palattu, ei harmita, mutta toimi sinä toisin!!!!
Mä en jaksais auttaa toista koko ajan ja tukea, se on todella energiaa vievää puuhaa! Mut tsemuä tänne niille ketkä siihen pystyy! Ja ap selätä tuo sun ongelma!!!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:28"]Mun eksä ei ollut edes pahoillaan siitä ettei vastaillut viikkoon puhelimeen ja pelasi. Ap:kin on aika oksettava tapaus mikä saa näkemään eksän todella pahana tapauksena.
[/quote] No samalla tavalla ajattelen itse....Ei oo oikein että tyttö kaveri joutuu katsomaan tuollaista käytöstä, eikä siltä voi sitä odottaakaan.....Ja mun mielestä apn pitäisi itse hoitaa omat ongelmansa pois, ei oo normia että tyttöystävä hyvää hyvyyttään kävisi terapioissa mukana...siis ite en ottais tuollaista takas...se on tosi raskasta olla sellasen kanssa jolla on koko ajan jotain ongelmia.....
Joo mun kesä teki niin että aina ku soitin sille se sanoi että ei pysty ei pysty nyt..tuntu jossain vaiheessa että se manipuloi kun piti koko ajan ymmärtää sen törkeää käytöstä...Ja sitte vielä se syyllistyi mua kaikesta..piti tietää millon voi soittaa...tuntu välillä että on jonku narsistin kanssa kenen aikatauluihin pitää saada aika ja kaikki tunteet kuihtu pois...ei vaa enää kiinnostanu ja oksetti kans koko tyyppi myöhemmin, että miten se ei tajunnu kuinka paljo pistin aikaa ja energiaa siihen ja sitte piti kestää niitä säälittelyitä koko ajan ja silti tein väärin ku jätin sen. Ymmärrän täysin sitä tyttöä jos se ei enää jaksa ja ap sun pitäis herätä jos et saa sitä takas...ei sen tarvi ottaa sua takas.
Siis minkä ikäinen ap on? Korkeakoulu viittaisi parikymppisiin, mutta eihän kukaan aikuinen mies käyttäydy noin? Eihän?