Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä haluaa "hengitystilaa", kauanhan kestää?

Vierailija
29.08.2015 |

Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms. 

Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani. 

Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis. 

Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan. 

On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman. 

Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tyttö on narsistinen, kun sä olet kohdellut sitä paskasti.. :D

 

menehän takasin ylilaudalle siitä

Vierailija
42/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:23"]Nyt oikeasti. 

Ap on aikuinen mies ja itkee jossain av-palstalla ja ylilaudalla (?) miten "tyty" ei jaksa katsella kun aikuinen mies hakkaa peliä 24/7 käsi housuissa. 

Käsitäthän että sinun iässäsi alkaa useimmilla olemaan lastenhankinta ja vakavat molemminpuolin tyydyttävät aikuisten parisuhteet ajankohtaisia. Ei kukaan jaksa enää mitään teinisäätöä, varsinkaan nuo fiksut ja mukavat nuoret naiset. Ne haluaa ihmisen jonka kanssa voi realistisesti kuvitella menevänsä naimisiin, hankkivan lapsia ja niin edespäin.

Jos haluat pysytellä kolmikymppiseksi asti mieslapsena, niin suosittelen että tapailet jatkossa niitä kantabaarin kiroilevia ja alkoholia kittaavia sutturoita. Tosin ei nekään taida jaksaa miestä joka ei ole koskaan läsnä.

 
[/quote] Nimenomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ei ota sua enää takas. Ihan vaan sen takia jo, että kutsut sitä "tytyksi" 

Vierailija
44/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette käsittämättömän inhottavia ihmisiä. Miksi te vittuilette tuolla tavalla? AP tajusi toimineensä tyhmästi ja ryssineensä homman, on pahoilla mielin ja kysyy neuvoa / tukea -  miksi kymmenien vastajien pitää päästä potkimaan maassa makaavaa?

Helvetin koulukiusaajat.

Vierailija
45/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan kana orrella visertää?

Vierailija
46/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä, ihan yhtä lapsellista käytöstä olen tavannut miehiltä jotka ovat +10 vuotta ap:ta vanhempia.

Kyllä sä kaveri ehdit vielä tsempata♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Voi ap rakas. Sä tarvitset niin paljon rakkautta, että löydåt itsesi, oman ainutlaatuisesi ja tiesi.

Tuo mies, joka on joutunut robotiikan uhriksi, on jo antanut sinulle kaiken tarvittavan. Ole kiitollinen kaikesta siitä! 

Elämä aukeaa laajana, ihanana edessäsi. Unohda, vaikka se hetken aikaa sattuukin, ne kenen yli olet jo päässyt. Sä åääset pidemmälle.

Elämällä on mion paljon annettavaa!

Vierailija
48/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:50"]Te olette käsittämättömän inhottavia ihmisiä. Miksi te vittuilette tuolla tavalla? AP tajusi toimineensä tyhmästi ja ryssineensä homman, on pahoilla mielin ja kysyy neuvoa / tukea -  miksi kymmenien vastajien pitää päästä potkimaan maassa makaavaa?

Helvetin koulukiusaajat.
[/quote]
Ei ap mikään uhri ole. Ihan itse kävi ostamassa pelin. Ihan tietoisesti aamulla pisti koneen päälle. Ihan oman valinnan mukaan jätti vastaamatta puheluihin. Nyt sitten kuin muut kertovat seuraukset ja todennäköisen lopputuloksen, niin ollaan koulukiusaajia.
Sellaista elämä on ettei aina tule sitä happy ending päätöstä.
Turhaa me sanomme, että tyttö palaa takaisin, koska kokemuksesta niin ei yleensä käy. Naiset tietävät miten nainen ajattelee. Ja lopputulokset ovat yllättävän helppoja arvata.
Paras sauma ap:llä on luopua kokonaan koneesta. Näyttää, että hän on oikeasti tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]

Torpattiinko sut ylilaudalla, vai miksi tulit tänne vinkumaan?

Se haluaa tauon aikana treffailla muita ja katsoa löytääkö jonkun joka ei hakkaa jotain autistista peliä vuorokauden ympäri. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

[/quote]

Sanoi mulle ettei suutu jos tapailen muita tyttöjä. En kyl tiedä aikooko kummiskaan ite olla muiden miehien kanssa, ei kuulemma jaksa mitään parisuhdejuttuja nyt hetkeen. 

Ja ois kyl varmaan jättänyt mut jo jos haluais oikeesti olla muiden kanssa... Kun käsittääkseni hänellä on aika paljon vientiä... Tai siis olisi.

[/quote]

Heh. Ei ole epäilystäkään etteikö kävisi kuksauttamassa muita. Jos joku heistä on sitten erityisen ilkeä hänelle niin ehkä löytyy sinulle vielä aikaa, mutta oikeaa suhdetta tuosta ei ikinä tule enää.

Vierailija
50/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]

Torpattiinko sut ylilaudalla, vai miksi tulit tänne vinkumaan?

Se haluaa tauon aikana treffailla muita ja katsoa löytääkö jonkun joka ei hakkaa jotain autistista peliä vuorokauden ympäri. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

[/quote]

Sanoi mulle ettei suutu jos tapailen muita tyttöjä. En kyl tiedä aikooko kummiskaan ite olla muiden miehien kanssa, ei kuulemma jaksa mitään parisuhdejuttuja nyt hetkeen. 

Ja ois kyl varmaan jättänyt mut jo jos haluais oikeesti olla muiden kanssa... Kun käsittääkseni hänellä on aika paljon vientiä... Tai siis olisi.

[/quote]

Heh. Ei ole epäilystäkään etteikö kävisi kuksauttamassa muita. Jos joku heistä on sitten erityisen ilkeä hänelle niin ehkä löytyy sinulle vielä aikaa, mutta oikeaa suhdetta tuosta ei ikinä tule enää.

[/quote]

Kaikki naiset eivät ole huoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:18"]

IT-alalla aloittanut pelaava fuksityttö ei kyllä kauaa sinkkuna pysy. Et pysty edes käsittämään miten paljon hänellä sitä vientiä oikeasti on. Paljon fiksummilta, komeammilta ja mukavemmilta miehiltä.

[/quote]

Teekkarit fiksuja, komeita ja mukavia? :"DD

Vierailija
52/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% pilaa kaikkien maineen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, nyt ne pelit pois. Pidät vaikka puoli vuotta taukoa niin huomaat kuinka paljon vapaa-aikaa se syö. Et ehkä saa tyttöä takaisin, mutta ainakin on mahdollisuus löytää uusi. Sanat ovat helinää, teot merkkaavat ainoastaan. KUKAAN nainen ei katso tuollaista, joten sinun on valittava tyttöystävä tai pelit. Ja tämä ei tarkoita etteikö myöhemmin voisi pelata tunnin pari viikossa, se on aìvan eri juttu. Oma mies pelaa aika paljon, mutta tietää että jos se on meidän yhteisestä ajasta pois, en jää katselemaan.

Vierailija
54/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nainen joka ymmärtää pelaamista ja pitää siitä itsekin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten tarvetta nalkuttaa pelaamisesta, kun itse kuitenkin roikkuvat facebookissa ja instagramissa. 

Minä esim. ymmärrän että mies ei voi pausettaa online peliä puhelimen takia. 

T. Pelaava nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:02"]Otapa nainen joka ymmärtää pelaamista ja pitää siitä itsekin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten tarvetta nalkuttaa pelaamisesta, kun itse kuitenkin roikkuvat facebookissa ja instagramissa. 

Minä esim. ymmärrän että mies ei voi pausettaa online peliä puhelimen takia. 

T. Pelaava nainen
[/quote]

Tulepa pois sieltä jalustalta, voisi tehdä hyvää ainakin lukutaidollesi. Ap kertoi tytön pelaavan ja aiemmin ymmärtäneen harrastusta, mutta viikkojen katoamiset ja "angstit" eivät kuulu normaaliin parisuhteeseen sitten millään.
T: toinen pelaava nainen

Vierailija
56/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:02"]

Otapa nainen joka ymmärtää pelaamista ja pitää siitä itsekin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten tarvetta nalkuttaa pelaamisesta, kun itse kuitenkin roikkuvat facebookissa ja instagramissa. 

Minä esim. ymmärrän että mies ei voi pausettaa online peliä puhelimen takia. 

T. Pelaava nainen

[/quote] niin, viikkoon.

Vierailija
57/61 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:02"]Otapa nainen joka ymmärtää pelaamista ja pitää siitä itsekin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten tarvetta nalkuttaa pelaamisesta, kun itse kuitenkin roikkuvat facebookissa ja instagramissa. 

Minä esim. ymmärrän että mies ei voi pausettaa online peliä puhelimen takia. 

T. Pelaava nainen
[/quote]

Tulepa pois sieltä jalustalta, voisi tehdä hyvää ainakin lukutaidollesi. Ap kertoi tytön pelaavan ja aiemmin ymmärtäneen harrastusta, mutta viikkojen katoamiset ja "angstit" eivät kuulu normaaliin parisuhteeseen sitten millään.
T: toinen pelaava nainen
[/quote]

Mutta kun te ette nyt ymmärrä, että siellä pelissä pelataan oikeiden ihmisten kanssa eikä pelikavereita voi niin vaan jättää pulaan. Raidit vie tosi paljon aikaa.

Vierailija
58/61 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu sinusta. Jos jatkat pelaamista niin se ei ota sua taksisin, mutta jos saat itteäsi niskasta kiinni tyttö voi antaakin toisen tilaisuuden.

Vierailija
59/61 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:02"]Otapa nainen joka ymmärtää pelaamista ja pitää siitä itsekin. En ole koskaan ymmärtänyt naisten tarvetta nalkuttaa pelaamisesta, kun itse kuitenkin roikkuvat facebookissa ja instagramissa. 

Minä esim. ymmärrän että mies ei voi pausettaa online peliä puhelimen takia. 

T. Pelaava nainen
[/quote]

Tulepa pois sieltä jalustalta, voisi tehdä hyvää ainakin lukutaidollesi. Ap kertoi tytön pelaavan ja aiemmin ymmärtäneen harrastusta, mutta viikkojen katoamiset ja "angstit" eivät kuulu normaaliin parisuhteeseen sitten millään.
T: toinen pelaava nainen
[/quote]

Mutta kun te ette nyt ymmärrä, että siellä pelissä pelataan oikeiden ihmisten kanssa eikä pelikavereita voi niin vaan jättää pulaan. Raidit vie tosi paljon aikaa.
[/quote]

No raidi ei kestä viikkoa putkeen.
T.pelaavan miehen nainen

Vierailija
60/61 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä typeriä tuollaiset tauot joiden aikana on lupa olla muiden kanssa? Sanoisi suoraan että ei enää.