Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haluaa "hengitystilaa", kauanhan kestää?

Vierailija
29.08.2015 |

Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms. 

Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani. 

Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis. 

Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan. 

On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman. 

Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää? Ikuisesti. Ei se ota sua takaisisin.

Vierailija
2/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nätti tapa sanoa luuserille good bye for ever.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljon sinun kohdallasi taukoa kestää. Viikon? Kuukauden? Vuoden? Ehkä ei ota sinua enää ikinä takaisin. Tyttöhän on itse joutunut kestämään epävarmuutta ja kylmää kohtelua puolen vuoden ajan, eli varaudu nyt vähintään samanlaiseen aikaan. 

Vierailija
4/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista pelaamista on tasan se, ettei uuden pelin takia voi viikkoon vastata puhelimeen.
Pehmeä lasku erolle tuo tauko on.

Vierailija
5/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei se ainakaan narsistiksi tee, että ei tiedä onko parempi olla suhteessa vai ilman

Vierailija
6/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua. Varsinaisen helmen olet löytänyt jos on PUOLI VUOTTA jaksanut katsella moista perseilyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helmiä sioille.

Vierailija
8/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä naisena voin sanoa että ellei tosissaan sinua rakasta, olet hänen ensirakkaus tms. Niin tuo tauko taitaa olla lopullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ignoraus", "angstaaminen", "tyty"

Vierailija
10/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:54"]"ignoraus", "angstaaminen", "tyty"
[/quote]
Selvää ylilauta-kamaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:45"]

Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms. 

Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani. 

Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis. 

Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan. 

On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman. 

Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.

[/quote]

Oot kohdellut tyttöä kuin paskaa ja kun hän haluaa sen seurauksena jättää sinut, niin tyttö onkin narsistinen peluri, jota ainoastaan tavallaan ymmärrät :'D

Toivon, että tyttö on tarpeeksi fiksu ja pakenee todella kauas sinusta. 

Sinun puolestaan tulisi hakea apua peliriippuvuuteen. Se on asia, joka ei parane ilman ammattiauttajaa.

Vierailija
12/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:54"]

No minä naisena voin sanoa että ellei tosissaan sinua rakasta, olet hänen ensirakkaus tms. Niin tuo tauko taitaa olla lopullinen.

[/quote]

En ole ensirakkaus, mutta suhde oli ennen tuota pelin hankkimista oikeasti ihan paras mahdollinen. Tyty pelaa itsekin ja meni nyt opiskelemaan jotain IT-alaa korkeakouluun. Sanoi kyllä jossain vaiheessa ettei häntä haittaa vaikka pelaisin paljonkin, kun itsekin sitä tekee mutta ei kai ihan tuota tarkoittanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:45"]Vuoden kestänyt juttu, josta puolet kusin itse peliriippuvuuden ja angstaamisen takia. Tiedostan asian ja vituttaa. Ostin uuden pelin ja jäin koukkuun. Ignorasin tuota tyttöä ihan vitusti puoli vuotta, joskus en vastannut viikkoon puhelimeen tms. 

Nyt oon koittanut korjata tilannetta ja en oikein saa selkoa mitä tyttökaveri haluaa. Välillä tuntuu että on antanut tuon anteeksi, mutta tänään murtui ja sanoi ettei enää jaksa olla suhteessa mun kanssani. 

Itkettiin molemmat ja saatiin tilanne puhuttua siihen pisteeseen, että välitetään molemmat kyllä toisistamme ja rakastetaan edelleen, mutta hän tarvitsee vähän hengitysilmaa ja taukoa suhteesta. Ei kuitenkaan sanonut mitään kuinka kauan tätä nyt kestää. Paska fiilis. 

Kaveri kehotti unohtamaan koko tytyn. Kuulemma narsistista pelaamista tuollainen, mutta tavallaan kyllä ymmärrän tytyn kannan. 

On sellainen tosi kiltti ja ihana ihminen, paras tyttöystävä mitä mulla on koskaan ollut. Vituttaa kun menin ryssimään koko homman. 

Ja mies olen, ettei kukaan takerru siihen.
[/quote]

Sorry. No bonus.
(donkey kongissa kasarilla)

Vierailija
14/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Tollasen vässykän on turha odottaa sympatiaa täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torpattiinko sut ylilaudalla, vai miksi tulit tänne vinkumaan?

Se haluaa tauon aikana treffailla muita ja katsoa löytääkö jonkun joka ei hakkaa jotain autistista peliä vuorokauden ympäri. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

Vierailija
16/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:54"]

No minä naisena voin sanoa että ellei tosissaan sinua rakasta, olet hänen ensirakkaus tms. Niin tuo tauko taitaa olla lopullinen.

[/quote]

En ole ensirakkaus, mutta suhde oli ennen tuota pelin hankkimista oikeasti ihan paras mahdollinen. Tyty pelaa itsekin ja meni nyt opiskelemaan jotain IT-alaa korkeakouluun. Sanoi kyllä jossain vaiheessa ettei häntä haittaa vaikka pelaisin paljonkin, kun itsekin sitä tekee mutta ei kai ihan tuota tarkoittanut. 

[/quote]

Siis, anna kun kertaan. 

Kaltaisesi vässykkä on löytänyt fiksun ja ilmeisen kärsivällisen tytön, joka ymmärtää miehen harrastuksia. Ja on vielä korkeakoulutettu.

Mistä sinä tuollaisen löysit? Mikä peli on niin hyvä, että sen takia kannatti tuhota noin hyvä suhde ja menettää oikeasti helmi yksilö.

Vierailija
17/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:54"]

No minä naisena voin sanoa että ellei tosissaan sinua rakasta, olet hänen ensirakkaus tms. Niin tuo tauko taitaa olla lopullinen.

[/quote]

En ole ensirakkaus, mutta suhde oli ennen tuota pelin hankkimista oikeasti ihan paras mahdollinen. Tyty pelaa itsekin ja meni nyt opiskelemaan jotain IT-alaa korkeakouluun. Sanoi kyllä jossain vaiheessa ettei häntä haittaa vaikka pelaisin paljonkin, kun itsekin sitä tekee mutta ei kai ihan tuota tarkoittanut. 

[/quote]

Paljompa oot "tytyn" asioista kiinnostunut, kun et edes tiedä tarkalleen mitä hän meni opiskelemaan. 

Mitä hyvää "tyty" voisi sun mielestä saada teidän suhteelta? Siis hänen itsensä, ei sun kannalta. Sä oot kyllä jo hyvin kuvaillut itsellesi tärkeitä piirteitä, eli että hän on ilmeisen kiltti ja mukautuvainen luonne, joka katsoo paskaakin kohtelua sormien läpi kärsivällisesti. Mutta mietippä että mitä positiivista tuo tyttö ihan oikeasti saa siitä, että on sinun kanssasi?

Vierailija
18/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]

Torpattiinko sut ylilaudalla, vai miksi tulit tänne vinkumaan?

Se haluaa tauon aikana treffailla muita ja katsoa löytääkö jonkun joka ei hakkaa jotain autistista peliä vuorokauden ympäri. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

[/quote]

Sanoi mulle ettei suutu jos tapailen muita tyttöjä. En kyl tiedä aikooko kummiskaan ite olla muiden miehien kanssa, ei kuulemma jaksa mitään parisuhdejuttuja nyt hetkeen. 

Ja ois kyl varmaan jättänyt mut jo jos haluais oikeesti olla muiden kanssa... Kun käsittääkseni hänellä on aika paljon vientiä... Tai siis olisi.

Vierailija
19/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"]

Torpattiinko sut ylilaudalla, vai miksi tulit tänne vinkumaan?

Se haluaa tauon aikana treffailla muita ja katsoa löytääkö jonkun joka ei hakkaa jotain autistista peliä vuorokauden ympäri. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

[/quote]

Sanoi mulle ettei suutu jos tapailen muita tyttöjä. En kyl tiedä aikooko kummiskaan ite olla muiden miehien kanssa, ei kuulemma jaksa mitään parisuhdejuttuja nyt hetkeen. 

Ja ois kyl varmaan jättänyt mut jo jos haluais oikeesti olla muiden kanssa... Kun käsittääkseni hänellä on aika paljon vientiä... Tai siis olisi.

[/quote]

lol. :D Voi poika-kulta. 

Vierailija
20/61 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:54"]

No minä naisena voin sanoa että ellei tosissaan sinua rakasta, olet hänen ensirakkaus tms. Niin tuo tauko taitaa olla lopullinen.

[/quote]

En ole ensirakkaus, mutta suhde oli ennen tuota pelin hankkimista oikeasti ihan paras mahdollinen. Tyty pelaa itsekin ja meni nyt opiskelemaan jotain IT-alaa korkeakouluun. Sanoi kyllä jossain vaiheessa ettei häntä haittaa vaikka pelaisin paljonkin, kun itsekin sitä tekee mutta ei kai ihan tuota tarkoittanut. 
[/quote]

No ei varmaan tarkoittanut. Täälläkin parhaillaan neljä tyyppiä huutelee kilpaa kajareissa ja yksi livenä, aseet rytisee ja CT:t on voitolla, mutta mies vastasi silti puhelimeen aiemmin päivällä, kesken erän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi