En oikein naisena ymmärrä mistään mitään
Oon ihan pihalla kaikesta. Onneksi mulla on mies joka tajuaa asioita. Se osaa jopa keittää teevettä ja kuoria perunoita.
Kommentit (41)
Sellaata se naisen elämä on. Välillä sitte esitetään vahvaa ja sellaista joka jostain jotain ymmärtäisi.
Vaikka oletkin incel ei itsensä naisena tunteminen ole häpeä! Reippaasti vain ulos sieltä kaapista!
Vierailija kirjoitti:
Sellaata se naisen elämä on. Välillä sitte esitetään vahvaa ja sellaista joka jostain jotain ymmärtäisi.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaata se naisen elämä on. Välillä sitte esitetään vahvaa ja sellaista joka jostain jotain ymmärtäisi.
Oletko nainen?
On t r a n s u ja häpeää sitä!
Sulla ei ap edes ole naista. Nainen on sulle ihan tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaata se naisen elämä on. Välillä sitte esitetään vahvaa ja sellaista joka jostain jotain ymmärtäisi.
Oletko nainen?
Ei, hän on persumies.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin! On viisautta tunnustaa tosiasiat!
Ei. Kyllä näiden samojen ketjujen trollailu päivästä toiseen on pelkästään väsynyttä, Pera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin! On viisautta tunnustaa tosiasiat!
Ei. Kyllä näiden samojen ketjujen trollailu päivästä toiseen on pelkästään väsynyttä, Pera.
Ei muitten nauraminen ole sulta pois.
Aloittaja on mies joka vastaa itse omaan aloitukseensa.🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies joka vastaa itse omaan aloitukseensa.🤣😂
Väärin.🤣😂
No sitten et kyllä miehenäkään varmaan ymmärrä tai osaa mitään. Onneksi puolisosi osaa, lienet parisuhteessa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies joka vastaa itse omaan aloitukseensa.🤣😂
Väärin.🤣😂
Älä puhu paskaa ja lopeta trollaus ja naisena esiintyminen!
No eihän me naiset mistään mitään ymmärrä. Kiva kun joku asian uskalsi sanoa niin kuin tuo asia on.
N54
Vierailija kirjoitti:
No sitten et kyllä miehenäkään varmaan ymmärrä tai osaa mitään. Onneksi puolisosi osaa, lienet parisuhteessa miehen kanssa.
Hän on mies eikä tiedä naisista muuta kuin ovat pistäneet lääkepiikin skitsofreniaan hänen perseeseensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies joka vastaa itse omaan aloitukseensa.🤣😂
Väärin.🤣😂
Älä puhu paskaa ja lopeta trollaus ja naisena esiintyminen!
Vali vali!👄
Vierailija kirjoitti:
No eihän me naiset mistään mitään ymmärrä. Kiva kun joku asian uskalsi sanoa niin kuin tuo asia on.
N54
Et sinä ole nainen! Sorry siitä!
Yllättävää että av-mammat taas otti asian niin tosissaan. :D Huumoria se on paskakin huumori.
Räyh räyh!
Niin, miespareissakin toinen on se feminiinisempi. Lienet siis sinä koska naisena koitat esiintyä.
Nauroin! On viisautta tunnustaa tosiasiat!