Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:
Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]
No sanotaan nyt niin, että tulee sellainen tunne, että mies vaan kiusaa. Ymmärrän kyllä, jos ei minusta välitä. Mutta ei sitten esittäisi että hänelläkin on jotain henkimaailman hommia mun kanssa tai olihan toi varmaan oikeasti tapahtunut, mutta jos sillä ei ollut hänelle sen emepää merkitystä, niin ei ole sitten minullekaan.
ap
[/quote]
No olisko paras jos vain reilusti kertoisit miehelle että sulla on tunteita häntä kohtaan, syvempiä kuin pelkät kaverilliset tunteet ja kysyä tunteeko hän samoin. Jos tuntee niin hyvä, jos ei niin otat mieheen välimatkaa ja jatkat ystävyyttä ehkä myöhemmin kun pystyt häntä ajattelemaan vain kaverina.
[/quote]
Eiköhän kerta riitä.
ap
[/quote] No jos mies on kerran sanonut ettei hänellä ole tunteita sua kohtaan, niin tuskin asia on muuttunut. Eikä se siitä muutu vaikka kuinka haluaisit. Parasta mitä voit itsellesi tehdä on yrittää unohtaa tuo mies ja jatkaa elämää eteenpäin. Joskus tulee vastaan se jonka viestejä ei tarvitse analysoida noin paljoa, vaan joka suoraan kertoo tykkäävänsä susta. Onhan se aina vaikeaa kun itse tykkää mutta ei saa toiselta vastakaikua, mutta ajan kanssa siitä pääsee kyllä ylitse.
[/quote]
Niin... Ehkä se on niin. Harmittaa vain se, että veikkaan tässä olevan vain miehen vahvan sitoutumiskammon syynä.
ap
[/quote] Sitoutumiskammokin on vain sellainen asia että se menee kummasti ohi heti kun kohtaa oikean tyypin, eli kun on oikeasti todella kiinnostunut toisesta. Se mies ei vain ole riittävän kiinnostunut ja vaikka se kuinka satuttaisi niin se tosiasia kannattaa hyväksyä nyt, eikä uhrata miehen vuoksi lisää aikaa.
[/quote]
Joo, tai ehkä sen miehen ois parasta tajuta toi, se on jo 47v.
ap
[/quote]
Eikö sinun naimisissa olevana pitäisi lakata pähkäilemästä toisen miehen käytöstä ja motiiveja ja keskittyä pohtimaan sitä omaa miestä?
[/quote]
Oon avoliitossa, en naimissa ja yksi syy on juuri tämä mies, josta nyt puhun. Hänen kanssaan olisin halunnut naimisiin, ainoa ihminen, kenen kanssa olisin halunnut, mutta aivan mahdoton toki käytännössä. Luulin ennen kuin tapasin hänet, etten vaan ole naimisiin menevää tyyppiä.
ap
[/quote]
Ai oletkin avoliitossa, no ei sitten mitään huolta vaikka oletkin selvästi rakastunut toiseen! Eihän muu rakkaudessa merkitsekään kuin se yksi i-kirjain valtion kirjoissa. Hyvä että tuli selväksi, olisin muuten huolestunut AVOmiehesi tunteiden puolesta, mutta jos se onkin vain tuollaista leikkiparisuhdetta niin ei sitten mitään hyvä hyvä.
[/quote]
No periaatteessa näinhän se on. Omat vanhempani kun ovat eronneet, niin ajattelin, ettei avioliitolla ole mitään merkitystä, mutta kummasti kun tunteet asettuivat kohdalleen, niin johan silläkin rupesi olemaan. Mutta ei avoliittokaan silti tarkoita, että parit noin vain eroaisivat. Saati avioliitto kestävää liittoa.
ap
[/quote]
Kiinnostaako sinua lainkaan se mitä MIEHESI ajattelee/ajattelisi jos tietäisi siitä että päivittäin haikailet toisen perään, lähetät viestiä, yrität etsiä merkkejä ja enteitä ja olet tunnustanut hänelle tunteesi?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:28"]
No sanotaan nyt niin, että tulee sellainen tunne, että mies vaan kiusaa. Ymmärrän kyllä, jos ei minusta välitä. Mutta ei sitten esittäisi että hänelläkin on jotain henkimaailman hommia mun kanssa tai olihan toi varmaan oikeasti tapahtunut, mutta jos sillä ei ollut hänelle sen emepää merkitystä, niin ei ole sitten minullekaan.
ap
[/quote]
No olisko paras jos vain reilusti kertoisit miehelle että sulla on tunteita häntä kohtaan, syvempiä kuin pelkät kaverilliset tunteet ja kysyä tunteeko hän samoin. Jos tuntee niin hyvä, jos ei niin otat mieheen välimatkaa ja jatkat ystävyyttä ehkä myöhemmin kun pystyt häntä ajattelemaan vain kaverina.
[/quote]
Eiköhän kerta riitä.
ap
[/quote] No jos mies on kerran sanonut ettei hänellä ole tunteita sua kohtaan, niin tuskin asia on muuttunut. Eikä se siitä muutu vaikka kuinka haluaisit. Parasta mitä voit itsellesi tehdä on yrittää unohtaa tuo mies ja jatkaa elämää eteenpäin. Joskus tulee vastaan se jonka viestejä ei tarvitse analysoida noin paljoa, vaan joka suoraan kertoo tykkäävänsä susta. Onhan se aina vaikeaa kun itse tykkää mutta ei saa toiselta vastakaikua, mutta ajan kanssa siitä pääsee kyllä ylitse.
[/quote]
Niin... Ehkä se on niin. Harmittaa vain se, että veikkaan tässä olevan vain miehen vahvan sitoutumiskammon syynä.
ap
[/quote] Sitoutumiskammokin on vain sellainen asia että se menee kummasti ohi heti kun kohtaa oikean tyypin, eli kun on oikeasti todella kiinnostunut toisesta. Se mies ei vain ole riittävän kiinnostunut ja vaikka se kuinka satuttaisi niin se tosiasia kannattaa hyväksyä nyt, eikä uhrata miehen vuoksi lisää aikaa.
[/quote]
ap
[/quote]
Eikö sinun naimisissa olevana pitäisi lakata pähkäilemästä toisen miehen käytöstä ja motiiveja ja keskittyä pohtimaan sitä omaa miestä?
[/quote]
Oon avoliitossa, en naimissa ja yksi syy on juuri tämä mies, josta nyt puhun. Hänen kanssaan olisin halunnut naimisiin, ainoa ihminen, kenen kanssa olisin halunnut, mutta aivan mahdoton toki käytännössä. Luulin ennen kuin tapasin hänet, etten vaan ole naimisiin menevää tyyppiä.
ap
[/quote]
Ai oletkin avoliitossa, no ei sitten mitään huolta vaikka oletkin selvästi rakastunut toiseen! Eihän muu rakkaudessa merkitsekään kuin se yksi i-kirjain valtion kirjoissa. Hyvä että tuli selväksi, olisin muuten huolestunut AVOmiehesi tunteiden puolesta, mutta jos se onkin vain tuollaista leikkiparisuhdetta niin ei sitten mitään hyvä hyvä.
[/quote]
No periaatteessa näinhän se on. Omat vanhempani kun ovat eronneet, niin ajattelin, ettei avioliitolla ole mitään merkitystä, mutta kummasti kun tunteet asettuivat kohdalleen, niin johan silläkin rupesi olemaan. Mutta ei avoliittokaan silti tarkoita, että parit noin vain eroaisivat. Saati avioliitto kestävää liittoa.
ap
[/quote]
Kiinnostaako sinua lainkaan se mitä MIEHESI ajattelee/ajattelisi jos tietäisi siitä että päivittäin haikailet toisen perään, lähetät viestiä, yrität etsiä merkkejä ja enteitä ja olet tunnustanut hänelle tunteesi?
[/quote]
No totta kai ja se tunteiden tunnustaminen oli kauan sitten, en ollut silloin yhdessä mieheni kanssa. Enkä pitkään aikaan tämänkään kanssa. Tapasimme sattumalta uudestaan ja silloin olin jo perheellinen. En todellakaan etsinyt rakkautta enkä aikonut rakastua uudelleen, mutta niin vain kävi. Ihan hirveä tilanne.
Mies on koko ajan sallinut mulle kaikki mun tunteet. Ihan kuin sekin ois jotenkin tarkoitettu. Ihmeeellinen mies.
ap
ap
[/quote]
[/quote]
Eiköhän kerta riitä.
ap
[/quote]
Kyllähän mun mies kertoo, mutta en tunne häntä kohtaan samoin. Mutta tää on niin tätä. En halunnut yksinkään olla. Ei kaikki saa sellaista rakkaussuhdetta, jossa olisivat onnellisia. Korkeintaan sietävät oloaan tai jotain. Ihan paskaa, että näin just mulla. :(
ap
Luoja paratkoon, eihän tämä ap ole tosissaan...?
Ap vaikuttaa provolta ja/tai vähän aspergerilta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]
Tästä tulee mieleen se keskustelu jossa aloittajalla oli kriisi äitinsä kanssa, joka oli järkkäämässä tappamista jonkun sukulaisen kanssa. Siinä sitä jankattiin ihan samaan tyyliin monestakin asiasta.Sen ketjun aloittaja oli naimisissa, mutta kuolasi toisen miehen perään. Ettei olisi sama ap. Onko tällä ap:lla vaikea äitisuhde?
[/quote]
Jop, oon sama ap. Paljastukoon nyt sitten se.
ap
[/quote]
Linkkiä kellään?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:17"]Joo, avoliitossa.
ap
[/quote]
...ja sekavammaksi menee...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:21"]
Siis AP. Oletko sinä naimisissa?
[/quote]
Ja aiemassa ketjussa kävi ilmi, että ap:n mies hoitaa kaikki kotityöt yms käytännön asiat, koska ap ei jaksa. Ilmeisesti ap:n kaikki aika menee tämän tekstiviestmiehen analysointiin. Lapsikin taisi löytyä, mutta siitäkään ei tarvitse niin välittää, koska ap:n lapsuus oli niin paska äidin takia.
[/quote]
Ai tää on se tapaus! Teki joskus muistaakseni ketjunkin siitä ettei tee mitään kotitöitä vaan mies hoitaa kaiken.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:53"] Pidin moestä vähän naurettavana, että tuollaisia hölisee, jos siinä ei mitään piilomerkitystä. Jotenkin vähän vajaa sitten, minusta. Ei kunnon miehet tuollaisia lässytä, jos ne ei tarkoita sillä mitään. Koska se vaan voi tosiaan aikaansaada vääriä luuloja. Koska eipä tosiaankaan kiinnosta, jos jossain onkin sitten Villa Maija. Koska voin ihan kertomattakin arvata, että jossain on. ap [/quote] Miehen päätarkoitus tätä viestiä kirjoittaessa ei varmaankaan ollut tiedottaa sinulle että on olemassa Villa Maija, vaan että hän sattui juuri viestisi saadessaan sellaisen ohi menemään, eli avainsanana ei ole kyseisen paikan olemassaolo, vaan nimesi samanaikainen ilmeneminen miehen näkökenttään kahdessa toisiinsa liittymättömässä paikassa aka. "sattuma". Mutta senhän sinä varmaan fiksuna aikuisena jo tajusitkin. [/quote] Ei tajunnut. Ei tässä ketjussa olisi neljättä sivua jankkausta siitä, että mies ei flirttaile, jos AP olisi fiksuna aikuisena tajunnut sen.
[/quote]
Kyllä mä sen tajusin, mutta en sitä, miksi hän mainitsi siitä!!!
ap
[/quote]
Koska hän arveli että sinua se saattaisi kiinnostaa. HUOM. Hän arveli. Oli selvästikin väärässä, mutta sellaisia ihmiset (myös miehet) ovat. Erehtyväisiä. Todennäköisesti vastauksesi tähän on kysymys "miksi se minua kiinnostaisi" johon täällä on jo yritetty vastata.
[/quote]
Niinpä. Jos olisin halunnut olla ilkeä, olisin sanonut: " miksi se minua kiinnostaisi?" (runkkari) Oikeasti vituttaa niin paljon... Mä laitankin niin ensi kerralla niin eipähän enää hämäile minua turhaan, mokomakin paskiainen.
ap
[/quote]
Miksi olla noin töykeä tavallisesta jutustelusta? Oletko jotenkin sosiaalisesti jälkeenjäänyt tms?
[/quote]
Miten niin töykeä?
Oikeasti voisin laittaa miksi toi mua kiinnostaisi, enkä sinänsä kyllä ajattelis sen olevan kauhean töykeää.
ap
[/quote]
Noin ylianalysoivaksi ihmiseksi et vaikuta kovin empaattiselta. Se että varot tarkemmin vaikuttamasta siltä että pitäisit ihmisestä kuin siltä että inhoaisit tätä kertoo sinusta paljon.
[/quote]
Sitäpaitsi teillehän se on tärkeää vakuuttaa minulle, ettei miehellä ole mitään tunteita mua kohtaan, kuin mitään muuta. En mä ole antanut hänen ymmärtää, että inhoan häntä, päinvastoin.
ap
[/quote]
Mutta se että sinusta "mitä se mua kiinnostaa" on täysin ok vastaus miehen viestiin antaisi minulle (jos olisin tuo mies) kuvan että et ole kiinnostunut minusta edes kaverina. Vastauksesi kuulostaisi hyökkäävältä, töykeältä ja vihamieliseltä.
[/quote]
No siinä vaiheessa on, jos en merkitse miehelle yhtikäs mitään.
ap
[/quote]
öööö.... Mitä? Miksi et merkitsisi?
[/quote]
Vaikea uskoa merkitseväni kellekään mitään. Edes miehelleni. Se on varmaan yksi vammoistani. Veikkaan tämän ketjun miehen olevan samanlainen ts. kärsivän samasta.
ap
Ap, näin sivustaseuraajana sanon, että olet jotenkin hellyyttävä ja kaikkea hyvää sinulle vilpittömästi toivotan. ⌒.⌒
Heei, onko ap myös se joka kirjoitteli parikin ketjua siitä kun hänellä on paha olla niin vittuilee ja on paskamainen ja kaataa kaiken miehensä niskaan ja suuttuu kun mies ei mystisesti pystykään parantamaan ap:n oloa taikaiskusta? Ja mielestään se oli ihan oikein koska hänellä on nyt niin paha olla.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle.
[/quote]
Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi.
ap
[/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]
Tästä tulee mieleen se keskustelu jossa aloittajalla oli kriisi äitinsä kanssa, joka oli järkkäämässä tappamista jonkun sukulaisen kanssa. Siinä sitä jankattiin ihan samaan tyyliin monestakin asiasta.Sen ketjun aloittaja oli naimisissa, mutta kuolasi toisen miehen perään. Ettei olisi sama ap. Onko tällä ap:lla vaikea äitisuhde?
[/quote]
Siinäkin ketjussa sain aivan uskomatonta paskaa niskaani ja ymmärtämättömyyttä, huomaa kyllä, miten typeriä ihmisiä palstalla pääosin on. En ollut tehnyt mitään väärää ja hirveää haukkumista läpi ketjun, paitsi onneksi loppupuolella, joka kääntyi avukseni. Kaikki haukkujat vain paasasivat pelkkää sokeaa ja ennenkaikkea ymmärtämätöntä tuubaa. Sitä oli melkein huvittavaa lukea, miten kiukkuisia osa oli... Täysin vieraan ihmisen asioissa...
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma?
[/quote]
Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma?
[/quote]
Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa.
ap
[/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma? [/quote] Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa. ap [/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet?
[/quote]
Nii -in...
Vittu. Mut ota sä se hyvä mies, eiks nii?
ap
En valinnut, kehen tunteeni kohdistuivat. Minusta oli/on vaan niin ihanaa, kun tämä mies tuntui joltain.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma? [/quote] Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa. ap [/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet?
[/quote]
Nii -in...
Vittu. Mut ota sä se hyvä mies, eiks nii?
ap
[/quote] Mulla on jo, kiitos vaan tarjouksesta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:12"]
Ja on kyllä sellaisia suht patologisestikin sitoutumiskammoisia. Eli eivät sitten kohtaa ikinä ketään, johon voisivat luottaa. Ainakin tuolla miehellä on aika käymässä vähiin :(
ap
[/quote]
Niin, yleensä ihmisen pitää olla "sinut" itsensä kanssa kyetäkseen parisuhteeseen. Jos miehellä on mielenterveysongelmia voi se olla esteenä rakastumiselle ja suhteen muodostumiselle. Voi olla että mies ei koskaan osaa olla suhteessa ja on yksin lopun elämäänsä. Sinun ei kuitenkaan kannata tuhlata omaa elämääsi siihen että odotat josko se toinen jonakin päivänä rakastuisi suhun ja oppisi seurustelemaan.
[/quote]
Sinänsä tämäkin on niin hassua, neuvo, jonka kuulee usein, ja silti kaikenmaailman rentut on parisuhteessa. En nyt sano, kuinka hyvissä, mutta kuitenkin. Että ärsyttää, ettei tämä mies voi edes mokatakseen tai jättäkseen kokeilla parisuhdetta. Mutta kai se on nyt vaan liian myöhäistä, kun mäkin oon varattu, siis mun kanssa katsoa sitä korttia. Että on raastavaa, siis mulle. Kun ei mahdollisuutta ellei olis kaksi miestä yhtä aikaa ja tälle tuskin sopis. Mieheni vois ollakin et ookoo. Et pitäis vain unohtaa, että mulla koskaan oli mitään tunteita tai ehkä se helpottais, jos niistä kertoisin, mutta pelkään miehen ottavan senkin pahalla, ja ällöävän kuulla, että mulla on tällaisia tunteita. Ja sit oishan se nyt ihan hirveetä et ne vaan on ihan turhia... En varmaan enää koskaan tapaa tai koe vastaavia kenenkään kanssa. Vaikka eroaisin.
ap
ap
[/quote]
[/quote]
Eiköhän kerta riitä.
ap
[/quote]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap