Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:
Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?
Kommentit (250)
Tää on niin tyhmä ketju et huh huh ei voi muuta ku nauraa... :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:41"]
Tämä "miksi se minua kiinnostaisi" on kyllä käyttökelpoinen lause jatkossa. Aion muistaa sen, jos minua lähestyy joku mies, jonka aikeista en ole varma. Jos ei tarkoittanut mitään, niin ymmärtää olla jatkamatta ja jos taas tarkoitti, niin varmaan haluaa sitten selittää tarkemmin. Ettei tosiaan tuhlata kenekään, edes minun, aikaa.
ap
[/quote]
Jos tämän oletuksen mies sanomisellaan jotain olisi tarkoittanut, niin tuollainen kysymys joka kuulostaa aggressiiviselta ja negatiivisesti latautuneelta saisi hänet todennäköisesti vetäytymään ja olemaan selittämättä yhtään mitään. Tyyliin:
Mies: "hei just näin Maijan marjaputiikin kun laitoit viestiä!"
AP: "Miksi se minua kiinnostaisi?"
Mies: "No... Ei kai miksikään sitten..."
Jos tämän tilanteen miehellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan niin tuollaisella saat hänet hyvin helposti uskomaan että tunteisiin ei ole sinulta tulossa vastakaikua. Sitten mies kuolettaa tunteensa koska olettaa että sinua ei kiinnosta.
[/quote]
Joo, no eipähän sitten haaskattaisi kummankaan aikaa, koska en ala arpomaan enää, että tykätäänkö minusta vai ei, haluan, että se on henkilölle selkeää suunnilleen samaan aikaan kuin minullekin tai ennen minua. Ellei jokin sitten minussa muutu, niin, että tykkäisin miettiä pääni puhki onko toinen vain ystävällinen vai onko ilmassa jotain muutakin.
Ja tämä on ihan hypoteettinen tarve, koska en etsi erityisesti ketään, mutta ehkä käyttökelpoinen tosiaan häätämään turhien toiveiden herättäjät pois, heihinhän rakkausvajeisissa liitoissa olevat varatutkin törmää. Jos mies ei todella epätoivoisesti tarvitse minua niin sietääkin jättää mut rauhaan :D
ap
[/quote]
Jos et halua arpoa niin kysy suoraan että tykkääkkö musta vai et. Tuollainen "miksi se minua kiinnostaisi" on oikeesti tylyn ja ikävän kuuloista.
Ja muuten, jos mies heti ihastuttuaan alkaa epätoivoisesti tarvitsemaan sinua niin olisin huolestunut hänen mielenterveydestään. Ei ole tervettä tulla täysin riippuvaiseksi jostain uudesta ihastuksesta.
[/quote]
No en kysy. Vastaus olisi kuitenkin, että "ai sustako?" Olipa sitten kuka tahansa uusi mies, jonka olen tavannut. Mulle tulee vissiin liiaan pian mieleen, että joku tykkää minusta, vaikka ei todellakaan tykkää. Näin on käynyt ihan joka kerta, kun olen ollut ihastunut johonkuhun. Eikä tämä mies varmaan myöntäisi, jos jotenkin olisi.
Olisinko muuten liian innokas jos kertoisin miehelle erään talon omistajien yhteystiedot? Kun hän kysyi sen talon omistajia, että tiedänkö, kun se talo on meidän naapurissa(!) ja mies etsii asuntoa. Todella hämäävää, että hn siis edes mietti muuttavansa siihen. Otin tämänkin sellaisena ihastumisen merkkinä. Tosin aika kummallisena, kun siis perheeni kanssa asumme tässä vieressä. Se talo on tyhjillään. Nyt kun 8kk tauon jälkeen viestittelin miehelle niin kysyin, onko hän jo löytänyt asuntoa, niin ei ollut :( Siksi tuli vain mieleen. Tosin jouduin selvittämään omistajat rakennusvalvonnasta, enkä haluaisi vaikuttaa näin innokkaalta miehelle, joten sen pitäisi jäädä salaisuudeksi. Mutta kai mä voin sanoa saaneeni numeron kun yksi puu piti tontiltamme raivata (tämä on totta, mutta oikeasti numero oli jo hukkunut. Miehelläni oli se.) Mun miestä ei haittais, jos tää toinen asuis tuossa naapurissa. Outoa sekin. Ehkä se laskee, että en jaksais olla enää sit ihastunut. Mutta siis, olisinko ihan epätoivoisen kuuloinen, jos laitan miehelle ne yhteystiedot? Hain ne siis viestiemme jälkeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:26"]
Tää on niin tyhmä ketju et huh huh ei voi muuta ku nauraa... :D
[/quote]
Itse olet tyhmä ja siksi en voikaan puhua näitä asioita irl ystäville, koska heistäkin nää olis varmaan ihan tyhmiä ajatuksia, mitä mulla on. Suurin osa ihmisistä on yhtä yksinkertaisen oloisia kuin sinä ja pitää mua tyhmänä, mutta onneksi av:llä yleensä on aina joitakin hengenheimolaisia, joihin ei muuten törmäisi.
ap
Tämä "miksi se minua kiinnostaisi" on kyllä käyttökelpoinen lause jatkossa. Aion muistaa sen, jos minua lähestyy joku mies, jonka aikeista en ole varma. Jos ei tarkoittanut mitään, niin ymmärtää olla jatkamatta ja jos taas tarkoitti, niin varmaan haluaa sitten selittää tarkemmin. Ettei tosiaan tuhlata kenekään, edes minun, aikaa.
ap
[/quote]
Jos tämän oletuksen mies sanomisellaan jotain olisi tarkoittanut, niin tuollainen kysymys joka kuulostaa aggressiiviselta ja negatiivisesti latautuneelta saisi hänet todennäköisesti vetäytymään ja olemaan selittämättä yhtään mitään. Tyyliin:
Jos tämän tilanteen miehellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan niin tuollaisella saat hänet hyvin helposti uskomaan että tunteisiin ei ole sinulta tulossa vastakaikua. Sitten mies kuolettaa tunteensa koska olettaa että sinua ei kiinnosta.
[/quote]
Joo, no eipähän sitten haaskattaisi kummankaan aikaa, koska en ala arpomaan enää, että tykätäänkö minusta vai ei, haluan, että se on henkilölle selkeää suunnilleen samaan aikaan kuin minullekin tai ennen minua. Ellei jokin sitten minussa muutu, niin, että tykkäisin miettiä pääni puhki onko toinen vain ystävällinen vai onko ilmassa jotain muutakin.
Ja tämä on ihan hypoteettinen tarve, koska en etsi erityisesti ketään, mutta ehkä käyttökelpoinen tosiaan häätämään turhien toiveiden herättäjät pois, heihinhän rakkausvajeisissa liitoissa olevat varatutkin törmää. Jos mies ei todella epätoivoisesti tarvitse minua niin sietääkin jättää mut rauhaan :D
ap
[/quote]
Jos et halua arpoa niin kysy suoraan että tykkääkkö musta vai et. Tuollainen "miksi se minua kiinnostaisi" on oikeesti tylyn ja ikävän kuuloista.
Ja muuten, jos mies heti ihastuttuaan alkaa epätoivoisesti tarvitsemaan sinua niin olisin huolestunut hänen mielenterveydestään. Ei ole tervettä tulla täysin riippuvaiseksi jostain uudesta ihastuksesta.
[/quote]
Enkä mä tarkoittanut pahan epätoivoisesti, vaan silleen en voi tai en halua elää ilman sinua -tyyppisesti. Kai nyt fiksutkin ihmiset voivat tuntea niin? Olisi kiva jos joku edes sanoisi, että mä merkitsen hänelle eikä siksi halua menettää minua, ei siinä tarvitse koko ajan tarvita mun läsnäoloa. Jotain sellaista tarkoitin.
ap
Siis tämä ketju on kyllä absurdi.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 08:03"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Enkä mä tarkoittanut pahan epätoivoisesti, vaan silleen en voi tai en halua elää ilman sinua -tyyppisesti. Kai nyt fiksutkin ihmiset voivat tuntea niin? Olisi kiva jos joku edes sanoisi, että mä merkitsen hänelle eikä siksi halua menettää minua, ei siinä tarvitse koko ajan tarvita mun läsnäoloa. Jotain sellaista tarkoitin.
ap
[/quote]
On tuokin aika epätoivoista jos puhutaan jostain hypoteettisesta uudesta ihastumisesta...
Siiiiis ihan ohiksena, mutta mä olen käyttänyt sitoutumiskammoa tekosyynä, kun kaverini paljasti tunteensa, enkä itse ajatellut häntä romanttisessa mielessä. Halusin silti pitää hänet kaverina. Pieni valkoinen valhe, jolla vältytään loukkaamasta toista.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:12"]
En jaksanut ihan koko ketjua lukea, anteeksi vain, jos tämä on käsitelty jo aiemmin, mutta ap:lle sellainen kysymys, että muuttuisiko viesti jotenkin järkeväksi, jos se olisi tarkoitettu flirtiksi?
[/quote]
Siis..? Miksi viesti olisi jotenkin epä-järkevä? Vai kuulutko ihmisiin (jollainen olin joskus ainakin itse), ettei sillä, että olen Maija, ja kaverini ajoi Villa Maijan ohi SAMAAN AIKAAN, kun minun viestini tuli, ole mitään väliä?
Ei mulle tuommoisilla ole ollut, mutta nyttemmin olen liittänyt ne joidenkin ihmisten tapaan ilmaista niillä itseasiassa jotain muuta, kuin saman nimen yhtäaikaista esiintymistä kahdessa eri paikassa, koska miksei sitten samantien raportoisi, että ajoin juuri isojen kallioleikkausten läpi (ketä kiinnostaa) tai ihan mitä tahansa muuta, mikä mielessä jotain herättää. Koska ei sillä ole kuulijalle ehkä nyt niin väliä.
Mutta siis kyllä minusta viesti oli yhtä järkevä, oli se flirttiä tai ei. Sehän lähinnä kertoo, että henkilö huomasi tällaisen yhteensattuman. Mutta itseäni kiinnosti, onko siinä tosiaan kaikki :/ Ihan tylsää, jos oli.
ap
[/quote]Näin pitkä ketju, jossa sinä ihmettelet, miksi kukaan tuollaista viestiä lähettäisi ja kysyt minulta, miksi viesti olisi jotenkin epä-järkevä?
Jos viesti on mielestäsi yhtä järkevä, oli flirttiä tai ei, miksi kysyt "viestittelisikö kaverimiehenne teille näin"? Kai itsekin sitten tiedät vastauksen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]
Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?
ap
[/quote]
No onhan se ihan hauska sattuma?
[/quote]
No entä sitten? miksi jollain sattumalla on merkitystä miehelle?
ap
[/quote]
Ei mitään merkitystä, tuo on tuollaista jutustelua/chattia/jaadajaada-puhetta. En ymmärrä mikä tässä on niin iso asia. Jos miehen nimi on Matti ja satut jossain ajelemaan Matinkylän ohi, saattaisin mainita siitä hänelle vai mitä?