Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:
Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?
Kommentit (250)
Mäkin jos mä löytäisin rakkauden ja parisuhteen sellaisen miehen kanssa, jota rakastaisin tuun sitten näihin ketjuihin kohottelemaan kulmakarvojani ja huutelemaan: "tuollaisen miehenkö sä aiot itsellesi hyväksyä?" Kaikille, jotka kestävät vajaampiakin suhteita koska uhkaavat muuten jäädä ilman ja haluavat kokea edes ainutkertaisen rakkauden, vaikka lyhyenkin ja puutteellisen. Kun onneks MULLA on hyvin, sitten!
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma? [/quote] Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa. ap [/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet?
[/quote]
Tässä yksi hyvä esimerkki niille, jotka sanovat, ettei tasoajattelua ole. Tämä ihminen ainakin harrastaa sellaista selkeästi. Mies ei siis olisi tasoiseni, vai?
ap
Itseasiassa olkoon vaikka loppuelämänsä yksin, en jaksa enää välittää. Katson kaverina vierestä kuinka ei uskalla tutustua. Eikä saa näin ollen ketään. Viettäköön yksin elämänsä, oma valintansa, mä vietän mieheni kanssa. Ei pysty sitoutumiskammoisena sitoutumaan!!
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:53"] Pidin moestä vähän naurettavana, että tuollaisia hölisee, jos siinä ei mitään piilomerkitystä. Jotenkin vähän vajaa sitten, minusta. Ei kunnon miehet tuollaisia lässytä, jos ne ei tarkoita sillä mitään. Koska se vaan voi tosiaan aikaansaada vääriä luuloja. Koska eipä tosiaankaan kiinnosta, jos jossain onkin sitten Villa Maija. Koska voin ihan kertomattakin arvata, että jossain on. ap [/quote] Miehen päätarkoitus tätä viestiä kirjoittaessa ei varmaankaan ollut tiedottaa sinulle että on olemassa Villa Maija, vaan että hän sattui juuri viestisi saadessaan sellaisen ohi menemään, eli avainsanana ei ole kyseisen paikan olemassaolo, vaan nimesi samanaikainen ilmeneminen miehen näkökenttään kahdessa toisiinsa liittymättömässä paikassa aka. "sattuma". Mutta senhän sinä varmaan fiksuna aikuisena jo tajusitkin. [/quote] Ei tajunnut. Ei tässä ketjussa olisi neljättä sivua jankkausta siitä, että mies ei flirttaile, jos AP olisi fiksuna aikuisena tajunnut sen.
[/quote]
Kyllä mä sen tajusin, mutta en sitä, miksi hän mainitsi siitä!!!
ap
[/quote]
Koska hän arveli että sinua se saattaisi kiinnostaa. HUOM. Hän arveli. Oli selvästikin väärässä, mutta sellaisia ihmiset (myös miehet) ovat. Erehtyväisiä. Todennäköisesti vastauksesi tähän on kysymys "miksi se minua kiinnostaisi" johon täällä on jo yritetty vastata.
[/quote]
Niinpä. Jos olisin halunnut olla ilkeä, olisin sanonut: " miksi se minua kiinnostaisi?" (runkkari) Oikeasti vituttaa niin paljon... Mä laitankin niin ensi kerralla niin eipähän enää hämäile minua turhaan, mokomakin paskiainen.
ap
[/quote]
Miksi olla noin töykeä tavallisesta jutustelusta? Oletko jotenkin sosiaalisesti jälkeenjäänyt tms?
[/quote]
Miten niin töykeä?
Oikeasti voisin laittaa miksi toi mua kiinnostaisi, enkä sinänsä kyllä ajattelis sen olevan kauhean töykeää.
ap
[/quote]
Noin ylianalysoivaksi ihmiseksi et vaikuta kovin empaattiselta. Se että varot tarkemmin vaikuttamasta siltä että pitäisit ihmisestä kuin siltä että inhoaisit tätä kertoo sinusta paljon.
[/quote]
Sitäpaitsi teillehän se on tärkeää vakuuttaa minulle, ettei miehellä ole mitään tunteita mua kohtaan, kuin mitään muuta. En mä ole antanut hänen ymmärtää, että inhoan häntä, päinvastoin.
ap
[/quote]
Mutta se että sinusta "mitä se mua kiinnostaa" on täysin ok vastaus miehen viestiin antaisi minulle (jos olisin tuo mies) kuvan että et ole kiinnostunut minusta edes kaverina. Vastauksesi kuulostaisi hyökkäävältä, töykeältä ja vihamieliseltä.
[/quote]
No siinä vaiheessa on, jos en merkitse miehelle yhtikäs mitään.
ap
[/quote]
öööö.... Mitä? Miksi et merkitsisi?
[/quote]
Vaikea uskoa merkitseväni kellekään mitään.
ap
[/quote]
Tai yksi syy myös, miksi en merkitsisi on se, että jos se on joku hyväksikäyttäjä. Niillehän ei toinen merkkaa mitään. Tätä itseasiassa pelkään. Sain jo sellaisesta viitteitä, mutta saattoi olla väärinymmärrystäkin. Kuten tämäkin nyt, että viestissä olisi ollut jotain syvempääkin merkitystä. Jos joku vain koittaa hyväksikäyttää minua, eikä hänellä oikeasti olekaan mitään tunteita minua kohtaan? Sen ymmärrän, jos ei johonkin antamiseen kykene ja kertoo sen. Sitä en pidä hyväksikäyttönä, vaikka teot olisivatkin yksipuolisia siitä syystä. Toisen vajavuudesta johtuen. Olenhan itsekin vajaa mieheeni nähden, mutta hän on tiennyt sen alusta alkaen.
ap
Jos joku koittaa siis hyväksikäyttää vain minun tunteitani. Kehoani en anna noin vain ts. ollenkaan hyväksikäyttää.
ap
Ai kauhea miten ahdistava ihminen ap on.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"]
Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä.
[/quote]Hei! Älä sotke meitä aspergereita tuollaiseen sontaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma? [/quote] Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa. ap [/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet?
[/quote]
Tässä yksi hyvä esimerkki niille, jotka sanovat, ettei tasoajattelua ole. Tämä ihminen ainakin harrastaa sellaista selkeästi. Mies ei siis olisi tasoiseni, vai?
ap
[/quote]
Ei, vaan mies ei ole selvästikään kiinnostunut, ja jos parisuhteeseen hänen kanssaan eksyisit niin kommunikaatio-ongelmat todennäköisesti moninkertaistuisivat ja lopulta kaataisivat suhteen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:35"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ei, vaan mies ei ole selvästikään kiinnostunut, ja jos parisuhteeseen hänen kanssaan eksyisit niin kommunikaatio-ongelmat todennäköisesti moninkertaistuisivat ja lopulta kaataisivat suhteen.
[/quote]
Niin, voi olla ja varmaan olisikin. Ajattelisin vain, että jos mies näyttäisi vihreää valoa parisuhteelle, niin hän haluaisi kuulla mun ajatuksiakin, koska ei niissä ole minun mielestäni mitään pelättävää, mitä mä ajattelen meistä ja hänestä. Tuntuu niin kuin hänestä olisi. Ettei halua kuulla, vaikka ei suhdetta tulisikaan. Aivan kuin sen kuuleminen mitä mä haluaisin olisi jotenkin vaarallista tai pelkoa herättävää. Enhän mä sit voi mitään puhua, etten pelota toista pois. Niin siksi tää on niin vaikeaa mulle.
Mutta voi olla, että turhan ruusuisesti ajattelen, että jos mies haluaisi parisuhteen, hän kykenisi vastaanottamaan mun "tarpeita" tai puheita. Hän on erakko, ei erityisesti osaa/jaksa/halua käsitellä muiden tarpeita. Ehkä liikaa kuvittelen, että jos mies haluaisi edes jotain enemmän kuin nyt, voisin jutella mieltäni painavat asiat hänen kanssaan läpi.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:19"]
Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä.
[/quote]
Ootkohan edes asperger itse?
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]
Ei pahalla, mutta ootko ap nyt vähän yksinkertainen...
[/quote]
Ap taitaa olla vähän ihastunu tähän mieheen :)
M39
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:00"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi hän ei olisi?
-ohis
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:00"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi hän ei olisi?
-ohis
[/quote]
Aggressiivinen tyyli ja ajatus, ettei kukaan sotkisi asseja sontaan, kun se on kaikki mitä he yleensä saavat kuulla itsestään. Toki epäansaitusti, mutta kuitenkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:16"]
Mäkin jos mä löytäisin rakkauden ja parisuhteen sellaisen miehen kanssa, jota rakastaisin tuun sitten näihin ketjuihin kohottelemaan kulmakarvojani ja huutelemaan: "tuollaisen miehenkö sä aiot itsellesi hyväksyä?" Kaikille, jotka kestävät vajaampiakin suhteita koska uhkaavat muuten jäädä ilman ja haluavat kokea edes ainutkertaisen rakkauden, vaikka lyhyenkin ja puutteellisen. Kun onneks MULLA on hyvin, sitten!
ap
[/quote]
Vaikka et varmaan tule tätä lukemaan, niin mie oon tuon miehen kanssa ollu samanlaisessa elämäntilanteessa. Itselläni oli ongelmia juurikin lapsuudesta johtuen ja ne sit näky aika selvästä parisuhdeyrityksessä. Minun nainen vaan ei jaksanu katella ja odotella, vaikka aloin tehdä kaikkeni omien asioiden eteenpäin viemiseen. Hienoa, et sinä jaksat pitää kiinni tästä "kaveristasi" :)
M39
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:16"]
ap
[/quote]
Vaikka et varmaan tule tätä lukemaan, niin mie oon tuon miehen kanssa ollu samanlaisessa elämäntilanteessa. Itselläni oli ongelmia juurikin lapsuudesta johtuen ja ne sit näky aika selvästä parisuhdeyrityksessä. Minun nainen vaan ei jaksanu katella ja odotella, vaikka aloin tehdä kaikkeni omien asioiden eteenpäin viemiseen. Hienoa, et sinä jaksat pitää kiinni tästä "kaveristasi" :)
M39
[/quote]
Kiitos. Se olisi ollut kaikkein hienointa jos olisin osannut/kyennyt/pystynyt siihen saatuani ensimmäisen kerran kuulla, ettei hän tunne samoin, enkä olisi mennyt toiseen parisuhteeseen. Mutta en silloisena minänä kyennyt mihinkään pakkien jälkeen, se oli niin hirveää, vaikka tunteet jäivätkin jäljelle. Olin käsittänyt miehen ihan väärin ja ainakin olin aivan liian vauhdilla liikenteessä suhdetta tai ehkäpä edes tutustumista ajatellen. Se jätti haavat, mutta takuulla pienemmät kuin kyseisellä henkilöllä on omassa mielessään. Nythän en enää voi varsinaisesti mitään oikein tehdä, kun en halua vaihtaa vakaata parisuhdettani enää poiskaan, ja aloittaa puhtaalta pöydältä, vaikka tuntisinkin tätä miestä kohtaan enemmän. Ja kun ei se aina kannata mennä pelkkien tunteiden perässä, jos toinen ei kykene mun kanssa edes minun tunteistani juttelemaan ahdistumatta, tai mitä lie sitten tunteekaan.
ap
Onko tullut mieleen, että se mies ei halua sun kanssa minkäänlaisiin suhteisiin syystä, että olet varattu!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:37"]
Onko tullut mieleen, että se mies ei halua sun kanssa minkäänlaisiin suhteisiin syystä, että olet varattu!
[/quote]
No en mä ole sille nyt mitään ehdotellutkaan. Haluaa olla kaveria, mutta tietenkin mua kiinnostaa, onko sillä mitään tunteita kun ylipäätään haluaa mua tavata. Koska en tajua, miksi haluaa tavata, jos ei ole tunteita. Itse haluan tavata juuri siksi. Nää on niin monimutkaisia asioita, kun ei olla vaan baarissa tavattu ja sängyn kautta tsekattu, tuleeko tästä jotain vai ei. Kuten tuntuu, että moni arvostaa, että tehtäis. Mä en.
ap
Tää on just näitä juttuja kun jos miehelle vaikka hymyilee tai juttelee säästä niin ne pitää sitä tulevana vaimonaan ja että nyt tulee seksiä :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:37"]
[/quote]
No en mä ole sille nyt mitään ehdotellutkaan. Haluaa olla kaveria, mutta tietenkin mua kiinnostaa, onko sillä mitään tunteita kun ylipäätään haluaa mua tavata. Koska en tajua, miksi haluaa tavata, jos ei ole tunteita. Itse haluan tavata juuri siksi. Nää on niin monimutkaisia asioita, kun ei olla vaan baarissa tavattu ja sängyn kautta tsekattu, tuleeko tästä jotain vai ei. Kuten tuntuu, että moni arvostaa, että tehtäis. Mä en.
ap
[/quote]
Et tajua miksi haluaisi tavata, vaikka mies on jo suoraan sinulle sanonut että haluaa olla KAVERI. Jos et siitä tajua niin ei kyllä täällä voida paljoa tehdä auttaaksemme.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:57"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle. [/quote] Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi. ap [/quote] No pitäiskö sun kysyä siltä mieheltä, kun tää kerran sulle on niin kauhea ongelma? [/quote] Hänen kanssaan ei voi oikein jutella, tai voi tulla äkkikuolemalla hylätyksi. Pitää varoa mitä sanoo, etenkin kiinnostuneelta vaikuttaminen on murhaa. Enkä mä halua kysyä ja kuulla tuollaisen sitoutumiskammoisen koottuja selityksiä, miksi ei. Ei se kuitenkaan myönnä, että syy on hänessä. Kuten ei silleen olekaan, että hänelläkin syynä lapsuus ja äitisuhde vaikeuksiinsa. ap [/quote] Ja tällaisen miehen perään haikailet? [/quote] Nii -in... Vittu. Mut ota sä se hyvä mies, eiks nii? ap [/quote] Mulla on jo, kiitos vaan tarjouksesta.
[/quote]
Niin, sulla on jo, ja rakastat häntä myös? No, aika helppo huudella sitten toisten "tasoista".
ap