Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:

Vierailija
29.08.2015 |

Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?

Kommentit (250)

Vierailija
141/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse ihastunut tähän kaverimieheen ja etsit nyt vaan merkkejä että hänelläkin olisi tintwita sinua kohtaan?

Vierailija
142/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:30"]

Miksi sä kerrot sille miehelle jotain sattumia mutta sitten ihmettelet kun mies kertoo samanlaisesta sattumasta?

[/quote]

No, mun sattumiin liittyy vahva tunne siitä, että niillä oli syvempääkin merkitystä ja olen kertonut ne eikä mua olisi yhtään haitannut, jos mies olisi nähnyt ne tykkäämisenä. (Koska sitä nyt ei voinut välttää kun niitä tuli. Ne liittyivät siihen, että välitän hänestä.)

ap

[/quote] Eli sulla on tunteita miestä kohtaan ja sua harmittaa kun et ole varma onko miehellä sua kohtaan? Mietit onko miehen viesteissä jotakin kiinnostukseen viittaavaa etkä kestä sitä että mies ajatteleekin sua pelkkänä ystävänä?

[/quote]

No sanotaan nyt niin, että tulee sellainen tunne, että mies vaan kiusaa. Ymmärrän kyllä, jos ei minusta välitä. Mutta ei sitten esittäisi että hänelläkin on jotain henkimaailman hommia mun kanssa tai olihan toi varmaan oikeasti tapahtunut, mutta jos sillä ei ollut hänelle sen emepää merkitystä, niin ei ole sitten minullekaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:15"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:12"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:08"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:04"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:02"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:53"] Pidin moestä vähän naurettavana, että tuollaisia hölisee, jos siinä ei mitään piilomerkitystä. Jotenkin vähän vajaa sitten, minusta. Ei kunnon miehet tuollaisia lässytä, jos ne ei tarkoita sillä mitään. Koska se vaan voi tosiaan aikaansaada vääriä luuloja. Koska eipä tosiaankaan kiinnosta, jos jossain onkin sitten Villa Maija. Koska voin ihan kertomattakin arvata, että jossain on. ap [/quote] Miehen päätarkoitus tätä viestiä kirjoittaessa ei varmaankaan ollut tiedottaa sinulle että on olemassa Villa Maija, vaan että hän sattui juuri viestisi saadessaan sellaisen ohi menemään, eli avainsanana ei ole kyseisen paikan olemassaolo, vaan nimesi samanaikainen ilmeneminen miehen näkökenttään kahdessa toisiinsa liittymättömässä paikassa aka. "sattuma". Mutta senhän sinä varmaan fiksuna aikuisena jo tajusitkin. [/quote] Ei tajunnut. Ei tässä ketjussa olisi neljättä sivua jankkausta siitä, että mies ei flirttaile, jos AP olisi fiksuna aikuisena tajunnut sen. [/quote]  Kyllä mä sen tajusin, mutta en sitä, miksi hän mainitsi siitä!!! ap [/quote] Koska hän arveli että sinua se saattaisi kiinnostaa. HUOM. Hän arveli. Oli selvästikin väärässä, mutta sellaisia ihmiset (myös miehet) ovat. Erehtyväisiä. Todennäköisesti vastauksesi tähän on kysymys "miksi se minua kiinnostaisi" johon täällä on jo yritetty vastata. [/quote] Niinpä. Jos olisin halunnut olla ilkeä, olisin sanonut: " miksi se minua kiinnostaisi?" (runkkari) Oikeasti vituttaa niin paljon... Mä laitankin niin ensi kerralla niin eipähän enää hämäile minua turhaan, mokomakin paskiainen. ap [/quote] Miksi olla noin töykeä tavallisesta jutustelusta? Oletko jotenkin sosiaalisesti jälkeenjäänyt tms? [/quote] Miten niin töykeä?  Oikeasti voisin laittaa miksi toi mua kiinnostaisi, enkä sinänsä kyllä ajattelis sen olevan kauhean töykeää. ap [/quote] Noin ylianalysoivaksi ihmiseksi et vaikuta kovin empaattiselta. Se että varot tarkemmin vaikuttamasta siltä että pitäisit ihmisestä kuin siltä että inhoaisit tätä kertoo sinusta paljon. [/quote] Sitäpaitsi teillehän se on tärkeää vakuuttaa minulle, ettei miehellä ole mitään tunteita mua kohtaan, kuin mitään muuta. En mä ole antanut hänen ymmärtää, että inhoan häntä, päinvastoin.  ap [/quote] Mutta se että sinusta "mitä se mua kiinnostaa" on täysin ok vastaus miehen viestiin antaisi minulle (jos olisin tuo mies) kuvan että et ole kiinnostunut minusta edes kaverina. Vastauksesi kuulostaisi hyökkäävältä, töykeältä ja vihamieliseltä. [/quote] No siinä vaiheessa on, jos en merkitse miehelle yhtikäs mitään. ap [/quote] No kaipa sä ainakin kaverina merkitset jos tulit mieleen. Suututko ja muututko töykeäksi kaikille, jotka eivät ihastukaan suhun?

[/quote]

En, mutta olen aikemmin käsittänyt hänen olleen minuun ihastunut. Eikä ollutkaan.

ap

Vierailija
144/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annat näin paljon painoa jollekin yhden lauseen sanomiselle? Siitä että mies sanoo noin ei voi päätellä mitään. Mihinkään suuntaan. Se että se ei välttämättä merkitse syvempää kiinnostusta ei tarkoita että mies ei voisi olla kiinnostunut.

Vierailija
145/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]

No sanotaan nyt niin, että tulee sellainen tunne, että mies vaan kiusaa. Ymmärrän kyllä, jos ei minusta välitä. Mutta ei sitten esittäisi että hänelläkin on jotain henkimaailman hommia mun kanssa tai olihan toi varmaan oikeasti tapahtunut, mutta jos sillä ei ollut hänelle sen emepää merkitystä, niin ei ole sitten minullekaan.

ap

[/quote]

No olisko paras jos vain reilusti kertoisit miehelle että sulla on tunteita häntä kohtaan, syvempiä kuin pelkät kaverilliset tunteet ja kysyä tunteeko hän samoin. Jos tuntee niin hyvä, jos ei niin otat mieheen välimatkaa ja jatkat ystävyyttä ehkä myöhemmin kun pystyt häntä ajattelemaan vain kaverina.

Vierailija
146/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:08"]

Ap, näin sivustaseuraajana sanon, että olet jotenkin hellyyttävä ja kaikkea hyvää sinulle vilpittömästi toivotan. ⌒.⌒

[/quote]

Ohis. Mistä sait noi kaaret tohon hymiöön?

Vierailija
147/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, näin sivustaseuraajana sanon, että olet jotenkin hellyyttävä ja kaikkea hyvää sinulle vilpittömästi toivotan. ⌒.⌒

Vierailija
148/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:46"]

ap

[/quote]

No olisko paras jos vain reilusti kertoisit miehelle että sulla on tunteita häntä kohtaan, syvempiä kuin pelkät kaverilliset tunteet ja kysyä tunteeko hän samoin. Jos tuntee niin hyvä, jos ei niin otat mieheen välimatkaa ja jatkat ystävyyttä ehkä myöhemmin kun pystyt häntä ajattelemaan vain kaverina.

[/quote]

Eiköhän kerta riitä.

ap

Vierailija
149/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää miksi ap kokee tarpeelliseksi alapeukuttaa joka ikistä vastausta sisällöstä riippumatta. Täällä on aika monta vastausta joissa ei ole mitään hyökkäävää tai loukkaavaa, ja se yksi sitkeä alapeukku siellä vain löytää tiensä niistä jokaiseen.

Vierailija
150/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:45"]

Miksi ihmeessä annat näin paljon painoa jollekin yhden lauseen sanomiselle? Siitä että mies sanoo noin ei voi päätellä mitään. Mihinkään suuntaan. Se että se ei välttämättä merkitse syvempää kiinnostusta ei tarkoita että mies ei voisi olla kiinnostunut.

[/quote]

Ollaan hyvin harvakseltaan tekemisissä. Loukkaannuin viime syksynä hänelle ja pidin 8kk taukoa eikä hänkään viestitellyt minulle. 

ap

Vierailija
151/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keksinyt hyvän provon lauantai-illan huumassa

UPEA PROVO, TAPU TAPU

Vierailija
152/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:51"]

ap

[/quote]

[/quote]

Eiköhän kerta riitä.

ap

[/quote] No jos mies on kerran sanonut ettei hänellä ole tunteita sua kohtaan, niin tuskin asia on muuttunut. Eikä se siitä muutu vaikka kuinka haluaisit. Parasta mitä voit itsellesi tehdä on yrittää unohtaa tuo mies ja jatkaa elämää eteenpäin. Joskus tulee vastaan se jonka viestejä ei tarvitse analysoida noin paljoa, vaan joka suoraan kertoo tykkäävänsä susta. Onhan se aina vaikeaa kun itse tykkää mutta ei saa toiselta vastakaikua, mutta ajan kanssa siitä pääsee kyllä ylitse.

Vierailija
153/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Luovuta jo jooko? Et tule saamaan muita vastauksia kysymykseesi kuin mitä olet jo saanut. Jos on epäselvyyksiä niin lue ketju uudelleen läpi.

Vierailija
154/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

[/quote]

Eiköhän kerta riitä.

ap

[/quote]

Ei vissiin riitä kun pitää täällä arvuutella. Jos mies on sanonut ettei ole kiinnostunut niin miksi elätät toivoasi? Jos et ole päässyt ihastuksesta yli niin miksi otit mieheen yhteyttä?

Vierailija
155/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]

Minä haluaisin tietää miksi ap kokee tarpeelliseksi alapeukuttaa joka ikistä vastausta sisällöstä riippumatta. Täällä on aika monta vastausta joissa ei ole mitään hyökkäävää tai loukkaavaa, ja se yksi sitkeä alapeukku siellä vain löytää tiensä niistä jokaiseen.

[/quote]

heti kun te kerrotte minulle miksi tämä vastaus sai alapeukkuja: 

"No, mun sattumiin liittyy vahva tunne siitä, että niillä oli syvempääkin merkitystä ja olen kertonut ne eikä mua olisi yhtään haitannut, jos mies olisi nähnyt ne tykkäämisenä. (Koska sitä nyt ei voinut välttää kun niitä tuli. Ne liittyivät siihen, että välitän hänestä.)

ap"

Vierailija
156/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen se keskustelu jossa aloittajalla oli kriisi äitinsä kanssa, joka oli järkkäämässä tappamista jonkun sukulaisen kanssa. Siinä sitä jankattiin ihan samaan tyyliin monestakin asiasta.Sen ketjun aloittaja oli naimisissa, mutta kuolasi toisen miehen perään. Ettei olisi sama ap. Onko tällä ap:lla vaikea äitisuhde?

Vierailija
157/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:55"]

ap

[/quote]

[/quote]

Eiköhän kerta riitä.

ap

[/quote] No jos mies on kerran sanonut ettei hänellä ole tunteita sua kohtaan, niin tuskin asia on muuttunut. Eikä se siitä muutu vaikka kuinka haluaisit. Parasta mitä voit itsellesi tehdä on yrittää unohtaa tuo mies ja jatkaa elämää eteenpäin. Joskus tulee vastaan se jonka viestejä ei tarvitse analysoida noin paljoa, vaan joka suoraan kertoo tykkäävänsä susta. Onhan se aina vaikeaa kun itse tykkää mutta ei saa toiselta vastakaikua, mutta ajan kanssa siitä pääsee kyllä ylitse.

[/quote]

Niin... Ehkä se on niin. Harmittaa vain se, että veikkaan tässä olevan vain miehen vahvan sitoutumiskammon syynä. 

ap

Vierailija
158/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:55"]

ap

[/quote]

[/quote]

Eiköhän kerta riitä.

ap

[/quote]

Ei vissiin riitä kun pitää täällä arvuutella. Jos mies on sanonut ettei ole kiinnostunut niin miksi elätät toivoasi? Jos et ole päässyt ihastuksesta yli niin miksi otit mieheen yhteyttä?

[/quote]

Tavallaan toivoisin voivamme olla myös ystäviä, edes jonkinlaisia, jos ei muuta. Sitä helpottaisi, kun mies ei viljelisi tällaista käytöstä :/  Miehen asioista nousee itselleni aivan käsittämättömän paljon asioita itsestäni käsittelyyn. Molemmilla siis mt-ongelmataustaa. 

ap

Vierailija
159/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]

[/quote]

heti kun te kerrotte minulle miksi tämä vastaus sai alapeukkuja: 

"No, mun sattumiin liittyy vahva tunne siitä, että niillä oli syvempääkin merkitystä ja olen kertonut ne eikä mua olisi yhtään haitannut, jos mies olisi nähnyt ne tykkäämisenä. (Koska sitä nyt ei voinut välttää kun niitä tuli. Ne liittyivät siihen, että välitän hänestä.)

ap"

[/quote]

Minä alapeukutin koska viestisi oli vastaus kysymykseen siitä miksi mies ei saisi yhteensattumia ilmoitella, ja jos tuo on vastauksesi niin se kuulostaa kovin siltä että miehen sattumilla ei hänestä ei voisi olla syvempää merkitystä. Tyyliin "vain minä tunnen syvät merkitykset. Tuo on tuollaista turhaa länkytystä" Tulkitsin ilmeisesti väärin, mistä olen pahoillani.

Vierailija
160/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]

Tästä tulee mieleen se keskustelu jossa aloittajalla oli kriisi äitinsä kanssa, joka oli järkkäämässä tappamista jonkun sukulaisen kanssa. Siinä sitä jankattiin ihan samaan tyyliin monestakin asiasta.Sen ketjun aloittaja oli naimisissa, mutta kuolasi toisen miehen perään. Ettei olisi sama ap. Onko tällä ap:lla vaikea äitisuhde?

[/quote]

Jop, oon sama ap. Paljastukoon nyt sitten se. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan