Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:

Vierailija
29.08.2015 |

Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]

Minä haluaisin tietää miksi ap kokee tarpeelliseksi alapeukuttaa joka ikistä vastausta sisällöstä riippumatta. Täällä on aika monta vastausta joissa ei ole mitään hyökkäävää tai loukkaavaa, ja se yksi sitkeä alapeukku siellä vain löytää tiensä niistä jokaiseen.

[/quote]

heti kun te kerrotte minulle miksi tämä vastaus sai alapeukkuja: 

"No, mun sattumiin liittyy vahva tunne siitä, että niillä oli syvempääkin merkitystä ja olen kertonut ne eikä mua olisi yhtään haitannut, jos mies olisi nähnyt ne tykkäämisenä. (Koska sitä nyt ei voinut välttää kun niitä tuli. Ne liittyivät siihen, että välitän hänestä.)

ap"

[/quote]

Minä alapeukutin koska viestisi oli vastaus kysymykseen siitä miksi mies ei saisi yhteensattumia ilmoitella, ja jos tuo on vastauksesi niin se kuulostaa kovin siltä että miehen sattumilla ei hänestä ei voisi olla syvempää merkitystä. Tyyliin "vain minä tunnen syvät merkitykset. Tuo on tuollaista turhaa länkytystä" Tulkitsin ilmeisesti väärin, mistä olen pahoillani.

[/quote]

No? Ap:n vuoro?

Vierailija
222/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:37"]

Onko tullut mieleen, että se mies ei halua sun kanssa minkäänlaisiin suhteisiin syystä, että olet varattu!

[/quote]

No en mä ole sille nyt mitään ehdotellutkaan. Haluaa olla kaveria, mutta tietenkin mua kiinnostaa, onko sillä mitään tunteita kun ylipäätään haluaa mua tavata. Koska en tajua, miksi haluaa tavata, jos ei ole tunteita. Itse haluan tavata juuri siksi. Nää on niin monimutkaisia asioita, kun ei olla vaan baarissa tavattu ja sängyn kautta tsekattu, tuleeko tästä jotain vai ei. Kuten tuntuu, että moni arvostaa, että tehtäis. Mä en.

ap

[/quote]

Et tajua miksi haluaisi tavata, vaikka mies on jo suoraan sinulle sanonut että haluaa olla KAVERI. Jos et siitä tajua niin ei kyllä täällä voida paljoa tehdä auttaaksemme.

[/quote]

Ei me olla puhuttu suhteemme laadusta koskaan mitään. Sanoin vain aikoinaan, että olen häneen ihastunut (ja tiesin, ettei hän välttämättä pysty tai halua parisuhteeseen, mutta ainakin halusin hänen tietävän, miten tunnen) ja hän vastasi, ettei tunne samoin, mikä kieltämättä oli minulle järkytys, koska olin käsittänyt ystävällisestä ja välittävästä käytöksestä aivan jotain muuta. Ymmärsin, että mies ajatteli minun haluavan johonkin ahdistavaan parisuhteeseen ja ajattelin, että okei, en mä sinua halua loukata. Ja koska suhde, jossa toisesta ajatus parisuhteesta vaikuttaa pahalle idealle ei ollut se, mitä silloin hain niin en jaksanut alkaa selvittää, mitä mies halusi. Varsinkaan kun en todellakaan halunnut kuulla, että "en mitään", jonka pelkäsin kuulevani. Mutta kun näimme uudestaan niin jotenkin tää nyt on jatkunut tämmöisenä yhteydenpitona. Pääasiassa minun aloitteistani. Oletan, että jos mies inhoaisi minua niin jättäisi kokonaan vastaamatta. Mutta en uskalla ajatella hänen kovin paljon tykkäävänkään minusta, kun ei tuon enempää minuun välitä pitää yhteyttäkään. Toisaalta eihän se yhteydenpidon määräkään aina kerro kaikkea, eli erittäin kuluttavaa miettiä, missä mennään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua, ja epäuskoa!!?! Luojalle kiitos, ikinäkoskaanmilloinkaan koulussa, opiskeluaikana saati työelämässä enkä ystäväpiirissä ole ap:n kaltaiseen törmännyt. Uskomatonta, voimia kaikille joiden kanssa hänen tiensä risteää... :'D

Vierailija
224/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:21"]

Minä haluaisin tietää miksi ap kokee tarpeelliseksi alapeukuttaa joka ikistä vastausta sisällöstä riippumatta. Täällä on aika monta vastausta joissa ei ole mitään hyökkäävää tai loukkaavaa, ja se yksi sitkeä alapeukku siellä vain löytää tiensä niistä jokaiseen.

[/quote]

"No, mun sattumiin liittyy vahva tunne siitä, että niillä oli syvempääkin merkitystä ja olen kertonut ne eikä mua olisi yhtään haitannut, jos mies olisi nähnyt ne tykkäämisenä. (Koska sitä nyt ei voinut välttää kun niitä tuli. Ne liittyivät siihen, että välitän hänestä.)

ap"

[/quote]

Minä alapeukutin koska viestisi oli vastaus kysymykseen siitä miksi mies ei saisi yhteensattumia ilmoitella, ja jos tuo on vastauksesi niin se kuulostaa kovin siltä että miehen sattumilla ei hänestä ei voisi olla syvempää merkitystä. Tyyliin "vain minä tunnen syvät merkitykset. Tuo on tuollaista turhaa länkytystä" Tulkitsin ilmeisesti väärin, mistä olen pahoillani.

[/quote]

[/quote]

Niin siis minä kyllä pelkäsin sen hänestä kuulostavan niillä sattumien maininnoilla, että olen häneen ihastunut. Varon tuollaisia puheita, jos en ole ihastunut. 

Minä toivoin, että mies puhuisi tuollaisia siis samassa merkityksessä kuin minä. Eli siksi petyin, kun ei palstan mukaan oletettavasti puhunutkaan.

Tai turhautuneena siihen, ettei mies tunne samoin minua kohtaan kuin mä häntä ajattelin niitä kertoessani kyllä, että "no älä ota nyt sitten näitäkään minään osoituksena, että mä pidän sinusta, mutta kerronpahan nyt kuitenkin. Ja jos ne sinua kiusaavat, niin ei voi sit mitään". Ei ne sit vissiin kiusanneet. Vaikkei niitä sit kai minään erityisenä juttuna pitänytkään.

ap

Vierailija
225/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:56"]

Huutonaurua, ja epäuskoa!!?! Luojalle kiitos, ikinäkoskaanmilloinkaan koulussa, opiskeluaikana saati työelämässä enkä ystäväpiirissä ole ap:n kaltaiseen törmännyt. Uskomatonta, voimia kaikille joiden kanssa hänen tiensä risteää... :'D

[/quote]

Joo typerys ja kuvittelet, että oon samanlainen irl, kuin anonyyminä netissä? 

ap

Vierailija
226/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Enkä ymmärrä, mitä väliä sillä olisikaan, jos olisit törmännyt, koska tuskin olisit halunnut kanssani jutella mun rakkauselämästäni. Tai mistään muustakaan.

ap

Vierailija
227/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli vielä ihmettelen miehen suhtautumista, että kun kerroin näitä sattumia, niin mies itse totesi ainakin yhdestä niistä, että se oli henkimaailman lähettämä tms. En itse usko-usko henkimaailmaan, varsinkaan minkään ajatuksen näiden sattumien takana kera, mutta tämä mies uskoo. Ehkä mä sit mietin, että miksi mies ajattelisi jonkun henkimaailman laittelevan välillemme tällaisia "sattumuksia", jos ei henkimaailma yrittäisi viestittää jotain? 

Ja mitä se nyt haluaa viestittää? Yksinäiselle miehelle, johon nainen, jolle näitä sattuu (ja miehellekin nyt sattui) on rakastunut? No, ehkä ei sit mitään.

ap

Vierailija
228/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "miksi se minua kiinnostaisi" on kyllä käyttökelpoinen lause jatkossa. Aion muistaa sen, jos minua lähestyy joku mies, jonka aikeista en ole varma. Jos ei tarkoittanut mitään, niin ymmärtää olla jatkamatta ja jos taas tarkoitti, niin varmaan haluaa sitten selittää tarkemmin. Ettei tosiaan tuhlata kenekään, edes minun, aikaa.

ap

Vierailija
229/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:57"]

[/quote]

ap"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin siis minä kyllä pelkäsin sen hänestä kuulostavan niillä sattumien maininnoilla, että olen häneen ihastunut. Varon tuollaisia puheita, jos en ole ihastunut. 

Minä toivoin, että mies puhuisi tuollaisia siis samassa merkityksessä kuin minä. Eli siksi petyin, kun ei palstan mukaan oletettavasti puhunutkaan.

Tai turhautuneena siihen, ettei mies tunne samoin minua kohtaan kuin mä häntä ajattelin niitä kertoessani kyllä, että "no älä ota nyt sitten näitäkään minään osoituksena, että mä pidän sinusta, mutta kerronpahan nyt kuitenkin. Ja jos ne sinua kiusaavat, niin ei voi sit mitään". Ei ne sit vissiin kiusanneet. Vaikkei niitä sit kai minään erityisenä juttuna pitänytkään.

ap

[/quote]

Sinun vuorosi siis kertoa miksi pitää joka viestiä alapeukuttaa.....

Vierailija
230/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:41"]

Tämä "miksi se minua kiinnostaisi" on kyllä käyttökelpoinen lause jatkossa. Aion muistaa sen, jos minua lähestyy joku mies, jonka aikeista en ole varma. Jos ei tarkoittanut mitään, niin ymmärtää olla jatkamatta ja jos taas tarkoitti, niin varmaan haluaa sitten selittää tarkemmin. Ettei tosiaan tuhlata kenekään, edes minun, aikaa.

ap

[/quote]

Jos tämän oletuksen mies sanomisellaan jotain olisi tarkoittanut, niin tuollainen kysymys joka kuulostaa aggressiiviselta ja negatiivisesti latautuneelta saisi hänet todennäköisesti vetäytymään ja olemaan selittämättä yhtään mitään. Tyyliin:
Mies: "hei just näin Maijan marjaputiikin kun laitoit viestiä!"

AP: "Miksi se minua kiinnostaisi?"
Mies: "No... Ei kai miksikään sitten..."

Jos tämän tilanteen miehellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan niin tuollaisella saat hänet hyvin helposti uskomaan että tunteisiin ei ole sinulta tulossa vastakaikua. Sitten mies kuolettaa tunteensa koska olettaa että sinua ei kiinnosta.

Vierailija
231/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ihan koko ketjua lukea, anteeksi vain, jos tämä on käsitelty jo aiemmin, mutta ap:lle sellainen kysymys, että muuttuisiko viesti jotenkin järkeväksi, jos se olisi tarkoitettu flirtiksi?

Vierailija
232/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:57"]

[/quote]

ap"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Sinun vuorosi siis kertoa miksi pitää joka viestiä alapeukuttaa.....

[/quote]

Aaa, joo, se unohtui. Itseasiassa en tiedä. Ehkä siksi kun kukaan (melkein) ei ole kannustava ja kiva. Paitsi M39, mutta se on sikäli ymmärrettävää, jos on omaa kokemuspohjaa edes kaukaisesti samanlaisesta tilanteesta. 

Vierailija
233/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]

Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?

ap

[/quote]

Ootko vähän tosikko? Jotkut ihmiset on tuollalailla rentoja ja puheliaita.

Vierailija
234/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:12"]

En jaksanut ihan koko ketjua lukea, anteeksi vain, jos tämä on käsitelty jo aiemmin, mutta ap:lle sellainen kysymys, että muuttuisiko viesti jotenkin järkeväksi, jos se olisi tarkoitettu flirtiksi?

[/quote]

Siis..? Miksi viesti olisi jotenkin epä-järkevä? Vai kuulutko ihmisiin (jollainen olin joskus ainakin itse), ettei sillä, että olen Maija, ja kaverini ajoi Villa Maijan ohi SAMAAN AIKAAN, kun minun viestini tuli, ole mitään väliä? 

Ei mulle tuommoisilla ole ollut, mutta nyttemmin olen liittänyt ne joidenkin ihmisten tapaan ilmaista niillä itseasiassa jotain muuta, kuin saman nimen yhtäaikaista esiintymistä kahdessa eri paikassa, koska miksei sitten samantien raportoisi, että ajoin juuri isojen kallioleikkausten läpi (ketä kiinnostaa) tai ihan mitä tahansa muuta, mikä mielessä jotain herättää. Koska ei sillä ole kuulijalle ehkä nyt niin väliä. 

Mutta siis kyllä minusta viesti oli yhtä järkevä, oli se flirttiä tai ei. Sehän lähinnä kertoo, että henkilö huomasi tällaisen yhteensattuman. Mutta itseäni kiinnosti, onko siinä tosiaan kaikki :/  Ihan tylsää, jos oli.

ap

Vierailija
235/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]

Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?

ap

[/quote]

Ootko vähän tosikko? Jotkut ihmiset on tuollalailla rentoja ja puheliaita.

[/quote]

Joo, no se ei ole ainakaan ensivaikutelma, jonka tästä miehestä saa. Eikä ihan toinenkaan. Häntä kuvaa enemmänkin sosiaalisesta fobiasta kärsiminen.

ap

Vierailija
236/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:12"]

[/quote]

Siis..? Miksi viesti olisi jotenkin epä-järkevä? Vai kuulutko ihmisiin (jollainen olin joskus ainakin itse), ettei sillä, että olen Maija, ja kaverini ajoi Villa Maijan ohi SAMAAN AIKAAN, kun minun viestini tuli, ole mitään väliä? 

Ei mulle tuommoisilla ole ollut, mutta nyttemmin olen liittänyt ne joidenkin ihmisten tapaan ilmaista niillä itseasiassa jotain muuta, kuin saman nimen yhtäaikaista esiintymistä kahdessa eri paikassa, koska miksei sitten samantien raportoisi, että ajoin juuri isojen kallioleikkausten läpi (ketä kiinnostaa) tai ihan mitä tahansa muuta, mikä mielessä jotain herättää. Koska ei sillä ole kuulijalle ehkä nyt niin väliä. 

Mutta siis kyllä minusta viesti oli yhtä järkevä, oli se flirttiä tai ei. Sehän lähinnä kertoo, että henkilö huomasi tällaisen yhteensattuman. Mutta itseäni kiinnosti, onko siinä tosiaan kaikki :/  Ihan tylsää, jos oli.

ap

[/quote]

Ajatus ehkä vähän katkesi, niin jatkan, että mutta kallioleikkaukset eivät liity toiseen ihmiseen ja tällainen Villa  maija liittyy, niin siksi olen ajatellut, että sellaisesta kertominen on ihmisten tapa jotenkin kertoa, että he välittävät siitä, kenelle puhuvat, mutta eivät osaa sanoa sitä sen suoremmin. Koska ne hienot kallioleikkaukset ja nimisattumat (jos henkimaailmanhommat unohdetaan) ovat minusta muuten suht samanarvoisia asioita, niin miksi joku valitsee kertoa minun nimeeni liittyvää?

ap

Vierailija
237/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika surullinen ketju. Luulen että olen kerran seurustellut tuollaisen ihmisen kanssa kuin ap. Tai siis sitä ei voinut sanoa seurusteluksi, koska hän oli valtavan pelokas ja vainoharhainen, ja aina kun yritin lähentyä, hän meni oudoksi ja hävisi pitkiksi ajoiksi. Myöhemmin kävi ilmi että hänen äitinsä oli vakavasti mt-ongelmainen, ja koko perhe oli kärsinyt siitä.

Olisin rakastanut sitä miestä kovastikin, mutta hän ei pystynyt ottamaan sitä vastaan. Onneksi siitä ei tullut mitään, olisin tullut hulluksi.

Vierailija
238/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:05"]

ap

[/quote]

Jos tämän oletuksen mies sanomisellaan jotain olisi tarkoittanut, niin tuollainen kysymys joka kuulostaa aggressiiviselta ja negatiivisesti latautuneelta saisi hänet todennäköisesti vetäytymään ja olemaan selittämättä yhtään mitään. Tyyliin:

Jos tämän tilanteen miehellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan niin tuollaisella saat hänet hyvin helposti uskomaan että tunteisiin ei ole sinulta tulossa vastakaikua. Sitten mies kuolettaa tunteensa koska olettaa että sinua ei kiinnosta.

[/quote]

Joo, no eipähän sitten haaskattaisi kummankaan aikaa, koska en ala arpomaan enää, että tykätäänkö minusta vai ei, haluan, että se on henkilölle selkeää suunnilleen samaan aikaan kuin minullekin tai ennen minua. Ellei jokin sitten minussa muutu, niin, että tykkäisin miettiä pääni puhki onko toinen vain ystävällinen vai onko ilmassa jotain muutakin. 

Ja tämä on ihan hypoteettinen tarve, koska en etsi erityisesti ketään, mutta ehkä käyttökelpoinen tosiaan häätämään turhien toiveiden herättäjät pois, heihinhän rakkausvajeisissa liitoissa olevat varatutkin törmää. Jos mies ei todella epätoivoisesti tarvitse minua niin sietääkin jättää mut rauhaan :D

ap

Vierailija
239/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:38"]

ap

[/quote]

[/quote]

Joo, no eipähän sitten haaskattaisi kummankaan aikaa, koska en ala arpomaan enää, että tykätäänkö minusta vai ei, haluan, että se on henkilölle selkeää suunnilleen samaan aikaan kuin minullekin tai ennen minua. Ellei jokin sitten minussa muutu, niin, että tykkäisin miettiä pääni puhki onko toinen vain ystävällinen vai onko ilmassa jotain muutakin. 

Ja tämä on ihan hypoteettinen tarve, koska en etsi erityisesti ketään, mutta ehkä käyttökelpoinen tosiaan häätämään turhien toiveiden herättäjät pois, heihinhän rakkausvajeisissa liitoissa olevat varatutkin törmää. Jos mies ei todella epätoivoisesti tarvitse minua niin sietääkin jättää mut rauhaan :D

ap

[/quote]

Niin tai ellen muutu sellaiseksi, että luottaisin miehen voivan valita minut, vaikka ei olisikaan vielä varma tunteistaan, vaikka tutustuisi lisää. Nykyminä ei kestä sellaista tilannetta ollenkaan. Jos aikoisi tapailla muitakin, niin näkisinkö sitä miestä enää koskaan? Ehen. Sen pitää olla mies, joka ei muille kelpaa tai ei halua muita tapaillakaan, niin sitten voin saadakin.

ap

Vierailija
240/250 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:38"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos et halua arpoa niin kysy suoraan että tykkääkkö musta vai et. Tuollainen "miksi se minua kiinnostaisi" on oikeesti tylyn ja ikävän kuuloista.
Ja muuten, jos mies heti ihastuttuaan alkaa epätoivoisesti tarvitsemaan sinua niin olisin huolestunut hänen mielenterveydestään. Ei ole tervettä tulla täysin riippuvaiseksi jostain uudesta ihastuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän