Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanaria vs Miami - Kumpi on parempi matkakohde talvella?

Vierailija
16.01.2024 |

Kummasta pidät enemmän ja miksi? Eikö Miami voita lämpötilan, rantojen, shoppailun, tekemisen ja eksoottisuuden perusteella?

Kommentit (11)

1/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syvät taskut nii ottaisin Miamin.

Silti vaikka ois miten paljon rahaa, ottaisin mieluiten Madeiran rentoutumiseen.

Muuten Thaimaan. 

Vierailija
2/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Jos syvät taskut nii ottaisin Miamin.

Silti vaikka ois miten paljon rahaa, ottaisin mieluiten Madeiran rentoutumiseen.

Muuten Thaimaan. 

Miksi ei Key West rentoutumiseen jos rahaa rajatoomasti? Huomattavasti lämpimämpi ilma ja vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami ehdottomasti. Kanarialla kylmempi ja muutenkin Miamissa enemmän tekemistä. 

Vierailija
4/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, mitä lomaltaan haluaa. Itse en harrasta rantaelämää. Mulle kerta Floridassa riitti, Teneriffalle ja Madeiralle palaan joka vuosi.

Vierailija
5/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miami ehdottomasti. Kanarialla kylmempi ja muutenkin Miamissa enemmän tekemistä. 

Mitä tekemistä?

Vierailija
6/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä, mitä lomaltaan haluaa. Itse en harrasta rantaelämää. Mulle kerta Floridassa riitti, Teneriffalle ja Madeiralle palaan joka vuosi.

Kai Floridassa on muutakin kuin rantaelämää, jos siihen viittaat?

Vierailija
7/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä?

En ole tuo henkilö mutta veikkaisin nähtävyyksiä

Vierailija
8/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami on monipuolisempi, mutta muovisempi. Las Palmas on hyvä vaihtoehto myös.

Vierailija
9/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo niin tylsä ja  keski-ikäistynyt että ajattelen että ihan turvallisuuden kannalta on parempi se Kanaria. Jos tulee jotain terveysongelmia tai käy jotain niin se usan vakuutussysteemi tuntuu aika epämääräiseltä, saako hoitoa, mistä ja mihin hintaan. 

Vierailija
10/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo niin tylsä ja  keski-ikäistynyt että ajattelen että ihan turvallisuuden kannalta on parempi se Kanaria. Jos tulee jotain terveysongelmia tai käy jotain niin se usan vakuutussysteemi tuntuu aika epämääräiseltä, saako hoitoa, mistä ja mihin hintaan. 

Kyllä saa hoitoa ja hyvää sellaista jos on matkavakuutus

Vierailija
11/11 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla käynyt useasti (juuri tulin viikko sitten) ja säät aina hellineet. Miamissa en ole koskaan käynyt mutta on bucket listilläni ja sinne on vielä joskus päästävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi