Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:
Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?
Kommentit (250)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä. [/quote] No olen sitä epäillyt ja viestin lähettäjä itse on epäillyt, että hänellä on autismia, vaikka EI KYYLLÄ YHTÄÄN VAIKUTA MINUSTA SILLE. Siis on kuulemma epäillyt että lapsena oli jotenkin autistinen. On hyvin erakkoluonne. Mutta tiedän, etten ikinä saisi assidiagnoosia. Kaverillani on kylläkin as, mutta se on miljoona kertaa selvempi. En ole kuin osittaisesti-assi, jos ollenkaan. ap [/quote] Tämä nyt selittääkin jo asiaa. Onpa vaikeeta ajatella asiat noin monimutkaisesti. Mutta ethän sinä sille mitään voi. Ehkä sinä ymmärrät miestä paremmin kuin me jos hänelläkin autismia.
[/quote]
Niin siis tällä miehellä ei ole aspergeria, vaan yhdellä kaverillani. Eli tiedän, millaisia assit ovat noin jotenkuten.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"]
Luulisi, että aspergerit ihmiskunnan viimeisinä ihmisinä lähettelisivät flirttiviestejä, joissa on piilomerkityksiä. Eikö niillä ole nimenomaan vaikeuksia ylipäätään tunnistaa piilomerkityksiä. AP ei ole asperger, vaan epätoivoinen. Se jankkaa täällä niin pitkään, kunnes joku sanoo että "Joo kyllä se kuule nyt flirttailee sulle. Ei kahta sanaa. Tää on ihan selvä peli. Flirttailee niin, että pallit tutisee!"
[/quote]
"Flirttailee niin että pallit tutisee" :D Ihana!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"] No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla? [/quote] No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia? ap [/quote] Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville.
[/quote]
Olimme laittaneet jo pari viestiä ja yksi niistä osui sitten sen Villan kohdalle ja hän kertoi mulle sen. Eli ei se edes tullut pitkän tauon jälkeen. Ja vaikka olisi tullutkin, niin en itse kiinnittäisi tuollaiseen mitään huomiota, ellen ole jotenkin ihastunut tai kiinnostunut. Mutta en sitä kyllä menisi mainitsemaan, eli sikäli ymmärsin kyllä, että sellaisesta ei varmaankaan ollut kyse. Ellei tyyppi sitten itse ole niin puupää, ettei tajua antavansa signaaleja. Hän se meistä kahdesta vanhapoika on. Mutta ei ole homo. Vaikeuksia ihmissuhteissa, varsinkin kuulemma nais-.
ap
[/quote]
Kaikki muut tässä ketjussa kiinnittäisivät huomiota tuollaiseen ihan olematta ihastuneita.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"] Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan? [/quote] No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin. ap [/quote] Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä. [/quote] No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen. ap [/quote] Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja.
[/quote]
No en minäkään naisten kesken mieti, että koittaako sanoa jotakin muuta. Mietin vain, kun mies on nimenomaan sanonut olevansa aika pidättyväinen. Inhottaa tuommoinen jos se ei tarkoittanut mitään. Mitä sä sitten halusit sanoa, kun kerroit Sirpan tulleen mieleen? Et yhtään mitään? No et varmaan niin.
ap
[/quote]
No voi nyt jessus... Mitä miespuoliset kaverisi uskaltavat sinulle sanoa jos jo tuollainen "tuntuu inhottavalta jos ei tarkoittanutkaan mitään"... Ihan oikeasti sulla pitäisi olla joku varoituskyltti kaulassa että "älä länkytä turhaa, koska tulkitsen sen flirtiksi ja loukkaannun jos se ei sitä ole"
[/quote]
No enpä nyt tiedä, koska tämä mies on ainoa, jonka kanssa tällaista ja oon sentään jo aika "vanha" :D
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"] Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan? [/quote] No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin. ap [/quote] Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä. [/quote] No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen. ap [/quote] Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja.
[/quote]
No en minäkään naisten kesken mieti, että koittaako sanoa jotakin muuta. Mietin vain, kun mies on nimenomaan sanonut olevansa aika pidättyväinen. Inhottaa tuommoinen jos se ei tarkoittanut mitään. Mitä sä sitten halusit sanoa, kun kerroit Sirpan tulleen mieleen? Et yhtään mitään? No et varmaan niin.
ap
[/quote]
Halusin sanoa, että tulit Sirpa mieleen kun näin nimesi reissun päällä Sirpan Servettipajalla. Jos se olisi ollut Annan Servettipaja, en olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota koska en tunne ketään Annaa. Jos tunnen sen nimisen ihmisen, kiinnitän huomiota ja jos tältä ihmiseltä tulee vielä samaan aikaan viesti, on luontevaa mainita asiasta.
Luulisi, että aspergerit ihmiskunnan viimeisinä ihmisinä lähettelisivät flirttiviestejä, joissa on piilomerkityksiä. Eikö niillä ole nimenomaan vaikeuksia ylipäätään tunnistaa piilomerkityksiä. AP ei ole asperger, vaan epätoivoinen. Se jankkaa täällä niin pitkään, kunnes joku sanoo että "Joo kyllä se kuule nyt flirttailee sulle. Ei kahta sanaa. Tää on ihan selvä peli. Flirttailee niin, että pallit tutisee!"
[/quote]
No mä ainakin VÄLTÄN laittamasta mitään tuollaista viestiin, ettei kukaan luule piilomerkityksiä olevan. Oonko mä nyt sitten as vai mikä?
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"] No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla? [/quote] No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia? ap [/quote] Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville. [/quote] Olimme laittaneet jo pari viestiä ja yksi niistä osui sitten sen Villan kohdalle ja hän kertoi mulle sen. Eli ei se edes tullut pitkän tauon jälkeen. Ja vaikka olisi tullutkin, niin en itse kiinnittäisi tuollaiseen mitään huomiota, ellen ole jotenkin ihastunut tai kiinnostunut. Mutta en sitä kyllä menisi mainitsemaan, eli sikäli ymmärsin kyllä, että sellaisesta ei varmaankaan ollut kyse. Ellei tyyppi sitten itse ole niin puupää, ettei tajua antavansa signaaleja. Hän se meistä kahdesta vanhapoika on. Mutta ei ole homo. Vaikeuksia ihmissuhteissa, varsinkin kuulemma nais-. ap [/quote] Kaikki muut tässä ketjussa kiinnittäisivät huomiota tuollaiseen ihan olematta ihastuneita.
[/quote]
Miksi? Ai että on "hauska sattuma"? Eikö se ole pikemminkin naurettava sattuma? En kyllä näe tässä mitään hauskaa :(( Ja te olette ilkeitä minulle, suorastaan inhottavia.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä. [/quote] No olen sitä epäillyt ja viestin lähettäjä itse on epäillyt, että hänellä on autismia, vaikka EI KYYLLÄ YHTÄÄN VAIKUTA MINUSTA SILLE. Siis on kuulemma epäillyt että lapsena oli jotenkin autistinen. On hyvin erakkoluonne. Mutta tiedän, etten ikinä saisi assidiagnoosia. Kaverillani on kylläkin as, mutta se on miljoona kertaa selvempi. En ole kuin osittaisesti-assi, jos ollenkaan. ap [/quote] Tämä nyt selittääkin jo asiaa. Onpa vaikeeta ajatella asiat noin monimutkaisesti. Mutta ethän sinä sille mitään voi. Ehkä sinä ymmärrät miestä paremmin kuin me jos hänelläkin autismia.
[/quote]
Niin siis tällä miehellä ei ole aspergeria, vaan yhdellä kaverillani. Eli tiedän, millaisia assit ovat noin jotenkuten.
ap
[/quote]
Ahaa. No unohda sitten koko juttu. Ei tuo mitään tarkoita.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"]
[/quote]
No mä ainakin VÄLTÄN laittamasta mitään tuollaista viestiin, ettei kukaan luule piilomerkityksiä olevan. Oonko mä nyt sitten as vai mikä?
ap
[/quote]
Et ole as. Ylianalysoit ihmisiä ja niiden käyttäytymistä aivan liikaa. Mahdat olla melko rasittavaa seuraa. Mitä jos tämä mied mainistsisi tavanneensa ihmisen, joka muistuttaa sinua ulkonäöllisesti. Luulisitko sitäkin flirtiksi?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:31"]
[/quote]
ap
[/quote]
... Ei susta ota selvää että mikä olet, mutta selvästi analysoit muiden toimintaa ja oletettuja reaktioita sinun toimintaasi niin pitkälle että se vaikeuttaa kanssasi kommunikoimista. Suosittelen höllentämistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"] Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan? [/quote] No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin. ap [/quote] Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä. [/quote] No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen. ap [/quote] Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja. [/quote] No en minäkään naisten kesken mieti, että koittaako sanoa jotakin muuta. Mietin vain, kun mies on nimenomaan sanonut olevansa aika pidättyväinen. Inhottaa tuommoinen jos se ei tarkoittanut mitään. Mitä sä sitten halusit sanoa, kun kerroit Sirpan tulleen mieleen? Et yhtään mitään? No et varmaan niin. ap [/quote] Halusin sanoa, että tulit Sirpa mieleen kun näin nimesi reissun päällä Sirpan Servettipajalla. Jos se olisi ollut Annan Servettipaja, en olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota koska en tunne ketään Annaa. Jos tunnen sen nimisen ihmisen, kiinnitän huomiota ja jos tältä ihmiseltä tulee vielä samaan aikaan viesti, on luontevaa mainita asiasta.
[/quote]
Niin. Eli tulit mieleen. Minusta sekin on jo aika paljon, ei mulle välttämättä tule kukaan kaveri mieleen vaikka näen hannan kynttiläpajan tai jos tulisikin niin ei vaan tulisi mieleen niin paljon, että alan Hannalle siitä kertomaan. Ja sitäpaitsi olin laittanut ed viestin ehkä vartti aiemmin. Sitä ennen olikin kyllä 8kk taukoa ja joo, oli kyllä häntä ikävä siinä tauolla :(
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"] No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla? [/quote] No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia? ap [/quote] Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville. [/quote] Olimme laittaneet jo pari viestiä ja yksi niistä osui sitten sen Villan kohdalle ja hän kertoi mulle sen. Eli ei se edes tullut pitkän tauon jälkeen. Ja vaikka olisi tullutkin, niin en itse kiinnittäisi tuollaiseen mitään huomiota, ellen ole jotenkin ihastunut tai kiinnostunut. Mutta en sitä kyllä menisi mainitsemaan, eli sikäli ymmärsin kyllä, että sellaisesta ei varmaankaan ollut kyse. Ellei tyyppi sitten itse ole niin puupää, ettei tajua antavansa signaaleja. Hän se meistä kahdesta vanhapoika on. Mutta ei ole homo. Vaikeuksia ihmissuhteissa, varsinkin kuulemma nais-. ap [/quote] Kaikki muut tässä ketjussa kiinnittäisivät huomiota tuollaiseen ihan olematta ihastuneita.
[/quote]
Miksi? Ai että on "hauska sattuma"? Eikö se ole pikemminkin naurettava sattuma? En kyllä näe tässä mitään hauskaa :(( Ja te olette ilkeitä minulle, suorastaan inhottavia.
ap
[/quote]
Okri AP. Jos oikeasti tapanasi on halkoa hiuksia noinkin pitkälle niin unohda koko juttu. Onnea valitsemallasi tiellä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"] Luulisi, että aspergerit ihmiskunnan viimeisinä ihmisinä lähettelisivät flirttiviestejä, joissa on piilomerkityksiä. Eikö niillä ole nimenomaan vaikeuksia ylipäätään tunnistaa piilomerkityksiä. AP ei ole asperger, vaan epätoivoinen. Se jankkaa täällä niin pitkään, kunnes joku sanoo että "Joo kyllä se kuule nyt flirttailee sulle. Ei kahta sanaa. Tää on ihan selvä peli. Flirttailee niin, että pallit tutisee!" [/quote] No mä ainakin VÄLTÄN laittamasta mitään tuollaista viestiin, ettei kukaan luule piilomerkityksiä olevan. Oonko mä nyt sitten as vai mikä? ap [/quote] Et ole as. Ylianalysoit ihmisiä ja niiden käyttäytymistä aivan liikaa. Mahdat olla melko rasittavaa seuraa. Mitä jos tämä mied mainistsisi tavanneensa ihmisen, joka muistuttaa sinua ulkonäöllisesti. Luulisitko sitäkin flirtiksi?
[/quote]
Ehkä jonkinlaiseksi, koska en tajuaisi, miksi minun ulkonäköäni pitäisi vertailla kehenkään, joka ei ole paikalla ja MUISTAA nähneensä jonkun, josta minä tulin mieleen, jos sillä ei olisi sanojalle minusta kertakaikkiaan yhtään mitään merkitystä.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"] Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan? [/quote] No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin. ap [/quote] Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä. [/quote] No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen. ap [/quote] Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja. [/quote] No en minäkään naisten kesken mieti, että koittaako sanoa jotakin muuta. Mietin vain, kun mies on nimenomaan sanonut olevansa aika pidättyväinen. Inhottaa tuommoinen jos se ei tarkoittanut mitään. Mitä sä sitten halusit sanoa, kun kerroit Sirpan tulleen mieleen? Et yhtään mitään? No et varmaan niin. ap [/quote] Halusin sanoa, että tulit Sirpa mieleen kun näin nimesi reissun päällä Sirpan Servettipajalla. Jos se olisi ollut Annan Servettipaja, en olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota koska en tunne ketään Annaa. Jos tunnen sen nimisen ihmisen, kiinnitän huomiota ja jos tältä ihmiseltä tulee vielä samaan aikaan viesti, on luontevaa mainita asiasta.
[/quote]
Niin. Eli tulit mieleen. Minusta sekin on jo aika paljon, ei mulle välttämättä tule kukaan kaveri mieleen vaikka näen hannan kynttiläpajan tai jos tulisikin niin ei vaan tulisi mieleen niin paljon, että alan Hannalle siitä kertomaan. Ja sitäpaitsi olin laittanut ed viestin ehkä vartti aiemmin. Sitä ennen olikin kyllä 8kk taukoa ja joo, oli kyllä häntä ikävä siinä tauolla :(
ap
[/quote]
Jos olit just laittanut viestiä ja kulkee sun nimellä varustetun talon ohi niin saa olla aika tauno jos et siitä tule mieleen.
Ap ei vaikuta kovin huumorintajuiselta, rennolta tai fiksulta kaverilta...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:48"]
Ajoin juuri Villa ohi. WTF?
[/quote]
Ajeli villaansa, eli karvojaan, alapääkarvojaan? Ajeli munakarvojaan ajatellessaan kaverinaista = eroottisia ajatuksia? Seksi mielessä, ei ole pelkkää kaveruutta!
Minä lähetin tekstiviestin juuri samaan aikaan, kun avasin tämän ketjun.
Ap, olen siis palavasti ihastunut sinuun. Tämä ei voi merkitä mitään muuta.
Ratsasta kanssani valkoisella orilla kohti auringonlaskua, oi av-mamma. Anna yön pimeyden kätkeä meidän rakkautemme.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:28"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"] No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla? [/quote] No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia? ap [/quote] Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville. [/quote] Olimme laittaneet jo pari viestiä ja yksi niistä osui sitten sen Villan kohdalle ja hän kertoi mulle sen. Eli ei se edes tullut pitkän tauon jälkeen. Ja vaikka olisi tullutkin, niin en itse kiinnittäisi tuollaiseen mitään huomiota, ellen ole jotenkin ihastunut tai kiinnostunut. Mutta en sitä kyllä menisi mainitsemaan, eli sikäli ymmärsin kyllä, että sellaisesta ei varmaankaan ollut kyse. Ellei tyyppi sitten itse ole niin puupää, ettei tajua antavansa signaaleja. Hän se meistä kahdesta vanhapoika on. Mutta ei ole homo. Vaikeuksia ihmissuhteissa, varsinkin kuulemma nais-. ap [/quote] Kaikki muut tässä ketjussa kiinnittäisivät huomiota tuollaiseen ihan olematta ihastuneita. [/quote] Miksi? Ai että on "hauska sattuma"? Eikö se ole pikemminkin naurettava sattuma? En kyllä näe tässä mitään hauskaa :(( Ja te olette ilkeitä minulle, suorastaan inhottavia. ap [/quote] Okri AP. Jos oikeasti tapanasi on halkoa hiuksia noinkin pitkälle niin unohda koko juttu. Onnea valitsemallasi tiellä.
[/quote]
Et sinä minulle oikeasti mitään onnea toivota, älä huijaa itseäsi.
ap
Mä oon AP: logiikan mukaan flirttaillut mm. mun äidille, anopille, kaikille kavereilleni ja kaverini koiralle, koska mainitsen asianosaisille melko usein, jos törmään jotain tuttuani/ystävääni/läheistäni muistuttaviin asioihin. Olenko nyt joku eläimiinsekaantuja, kun lähetin ystävälleni kuvan eräästä tapaamastani koirasta ja sanoin, että koira näyttää aivan ystäväni lemmikiltä?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]
[/quote]
ap
[/quote]
No voi nyt jessus... Mitä miespuoliset kaverisi uskaltavat sinulle sanoa jos jo tuollainen "tuntuu inhottavalta jos ei tarkoittanutkaan mitään"... Ihan oikeasti sulla pitäisi olla joku varoituskyltti kaulassa että "älä länkytä turhaa, koska tulkitsen sen flirtiksi ja loukkaannun jos se ei sitä ole"