Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:
Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?
Kommentit (250)
Voiko enää sekompaa viestiä olla. Jotenki ymmärrän kun tuossa joku yritti selittää ja ei tuossa kyllä yhtään mitään flirtin tynkää ole. Villa Maija buahahaha.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]
Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?
ap
[/quote]
No onhan se ihan hauska sattuma?
[/quote]
No entä sitten? miksi jollain sattumalla on merkitystä miehelle?
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä
[/quote]
Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä.
ap
[/quote]
EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle.
Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?
ap
[/quote]
Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan?
[/quote]
No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin.
ap
Usko nyt jo ap ettei tuo tarkoita YHTÄÄN mitään :D Sori.
ei ihme, että AP on vanhapiika :-).
[/quote]
Olipa ilkeä kommentti. Kuinka niin on? Mitä pahaa olen tehnyt?
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
ap
[/quote]
Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan?
[/quote]
No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin.
ap
[/quote]
Ei helvetti nainen. Kuvittelet vähän liikaa. Etkä edes vähän.
Siksi kun miehetkin on ihmisiä. Tiedän, että sitä on vaikea uskoa,mutta kyllä ne vaan ovat. Niilläkin on tilannetajua ja huumorintajua joka ei liity seksiin mitenkään.
Mä olin aikoinaan jenkeissä ja löysin yhdestä kaupasta suklaarasian jolla oli mun yhen tutun nimi. Tuttu on mies eikä edes niin läheinen. Ostin rasian tuliaisiksi tälle miehelle. Miettiköhän se sitä vastaanottaessa, että mä yritän pokailla sitä? Mun mielestä se oli hauska sattuma.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]
Ei pahalla, mutta ootko ap nyt vähän yksinkertainen...
[/quote]
No en ole. En itse ikinä laittaisi tuollaista viestiä miehelle. Todellakin ajattelisin sen luulevan, että se oli hänelle... Muutakin merkitystä, kuin vain että näin nimesi. Miksi joku edes miettii tuollaisia? En tajua.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
ap
[/quote]
No onhan se ihan hauska sattuma?
[/quote]
No entä sitten? miksi jollain sattumalla on merkitystä miehelle?
ap
[/quote]
Se oli hauska läppä. Kavereille kerrotaan vitsejä ja hauskoja juttuja. Olen lähettänyt kaveripojalle ihan oma-alotteisesti joskus kuvankin "Villen varasto" tai "Mikon Majatalo" ja se vastaa hymiöllä tai kysyy missä tollanen on. Tuli syyllinen olo, pettämiseksihän tuo lasketaan. :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
ei ihme, että AP on vanhapiika :-).
[/quote]
Olipa ilkeä kommentti. Kuinka niin on? Mitä pahaa olen tehnyt?
ap
[/quote]
Et ole tehnyt mitään pahaa. Yrität vain etsiä piilomerkityksiä viestistä, joka ei selvästikään sisällä mitään piilomerkityksiä. Yrität mielessäsi kehitellä orastavasta kaverisuhteesta romanssia yhden, hauskaa sattumaa käsittelevän tekstiviestin perusteella. On hieman epätoivoista toimintaa.
Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:03"]
Siksi kun miehetkin on ihmisiä. Tiedän, että sitä on vaikea uskoa,mutta kyllä ne vaan ovat. Niilläkin on tilannetajua ja huumorintajua joka ei liity seksiin mitenkään.
Mä olin aikoinaan jenkeissä ja löysin yhdestä kaupasta suklaarasian jolla oli mun yhen tutun nimi. Tuttu on mies eikä edes niin läheinen. Ostin rasian tuliaisiksi tälle miehelle. Miettiköhän se sitä vastaanottaessa, että mä yritän pokailla sitä? Mun mielestä se oli hauska sattuma.
[/quote]
No ei nyt seksiä, on kai sitä muutakin tykkäämistä ihmisten välillä kuin kaverimies - seksi?
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] ei ihme, että AP on vanhapiika :-). [/quote] Olipa ilkeä kommentti. Kuinka niin on? Mitä pahaa olen tehnyt? ap [/quote] Et ole tehnyt mitään pahaa. Yrität vain etsiä piilomerkityksiä viestistä, joka ei selvästikään sisällä mitään piilomerkityksiä. Yrität mielessäsi kehitellä orastavasta kaverisuhteesta romanssia yhden, hauskaa sattumaa käsittelevän tekstiviestin perusteella. On hieman epätoivoista toimintaa.
[/quote]
No en nyt ole kertonut sihteestamme muuta.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]
Voiko enää sekompaa viestiä olla. Jotenki ymmärrän kun tuossa joku yritti selittää ja ei tuossa kyllä yhtään mitään flirtin tynkää ole. Villa Maija buahahaha.
[/quote]
Mitä seompaa viestiä? Ei se minusta mitenkään seko ollut. Ihmettelin vain nimeni mainintaa oudossa yhteydessä. Eli ei mitään yhteyttä mihinkään. "Kun viestisi saapui". So? En mielestäni tunne häntä niin hyvin, että tuollainen olisi jotenkin hauska läppä.
ap
AP, sulle on jankattu useamman kymmenen viestin sisällä, että tuo viesti ei tarkoita mitään. On hauska sattum, jonka mies halusi jakaa kanssasi. Silti sanot, ettet ymmärrä. Ymmärtäisitkö, jos sanoisin, että tuo viesti oli vinkki mieheltä, että haluaa tapailla sinua seurustelumielessä? Varmaan ymmärtäisit, koska tämä tukisi omia kuvitelmiasi ja haaveitasi. Valitettavasti mies tuskin tarkoitti mitään sellaista ja kyse on, kuten aiemmissa viesteisteissä on sanottu, miehen puhtaasta halusta kertoa sinulle hauska sattuma ILMAN MITÄÄN TAKA-AJATUKSIA.
Mä en tajunnu tota Villaa. Onko se olevinaan nimi? Vai mitä hittoa??
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli? En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle.
[/quote]
Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi.
ap
Minäkin voisin viestittää kaveri-Matille "Haha just kun laitoit viestin, ajoin Matin Valinnan ohi".
Ei mitään piilomerkityksiä.