Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittelisikö kaverimiehenne teille näin:

Vierailija
29.08.2015 |

Siis kaverimies, jota ette kovin hyvin tunne ja joka on sinkku: "ajoin juuri Villa (naisen nimenne) ohi, kun viestisi saapui!" Jos mies ajattelee teitä pelkkänä kaverina?

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]

Voiko enää sekompaa viestiä olla. Jotenki ymmärrän kun tuossa joku yritti selittää ja ei tuossa kyllä yhtään mitään flirtin tynkää ole. Villa Maija buahahaha.

[/quote]

Mitä seompaa viestiä? Ei se minusta mitenkään seko ollut. Ihmettelin vain nimeni mainintaa oudossa yhteydessä. Eli ei mitään yhteyttä mihinkään. "Kun viestisi saapui". So? En mielestäni tunne häntä niin hyvin, että tuollainen olisi jotenkin hauska läppä.

ap
[/quote]

Se ei ole kenenkään muun mielestä outo yhteys kuin sinun. Muille se on ihan normaali hauska läppä.

Vierailija
42/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]Mä en tajunnu tota Villaa. Onko se olevinaan nimi? Vai mitä hittoa??
[/quote]

Villa = huvila
Villa Virtanen = Huvila, jonka omistaa Virtasen suku
AP:n ihastus on ajanut jonkun huvilan ohi, jonka omistaa saman niminen tyyppi kuin AP ja AP:n mielestä tämä on suuri rakkaudentunnustus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Mainitsi kun se tapahtui. Tuskin mitään piilomerkitystä [/quote] Niin, mutta MITÄ merkitystä? Mitä merkitystä sillä oli?  En ollenkaan ymmärrä. ap [/quote] EI MITÄÄN MERKITYSTÄ. Miehet eivät yleensä viljele mitään vinkkejä ja piilomerkityksiä viesteissään. Mies ajoi sattumalta talosi ohi, kun lähetit viestin ja halusi kertoa tämän hauskan sattuman sinulle. Ei mitään sen kummempaa. Ja jos ylianalysoit miehen käytöstä noinkin pahasti, niin sanon jo nyt että taidat tosiaan jäädä pelkäksi kaveriksi hänelle.

[/quote]

Miten niin ylianalysoin? Enhän mä vielä mitään analysoinut, vaan kysyin, lähetteleekö kaverimiehenne tuollaisia viestejä, kun itsestäni vaikutti sille, ettei se ollut vain kaverimiehen viesti. Mutta enhän tietenkään voi tietää, miksi mies sen sanoi.

ap

[/quote]

Yksinkertaisesti: Lähettelee.

Vierailija
44/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"]

Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä. 

[/quote]

No olen sitä epäillyt ja viestin lähettäjä itse on epäillyt, että hänellä on autismia, vaikka EI KYYLLÄ YHTÄÄN VAIKUTA MINUSTA SILLE. Siis on kuulemma epäillyt että lapsena oli jotenkin autistinen. On hyvin erakkoluonne. Mutta tiedän, etten ikinä saisi assidiagnoosia. Kaverillani on kylläkin as, mutta se on miljoona kertaa selvempi. En ole kuin osittaisesti-assi, jos ollenkaan.

ap

Vierailija
45/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]

Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?

ap

[/quote]

Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan?

[/quote]

No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin.

ap

[/quote]

Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä.

[/quote]

No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen.

ap

Vierailija
46/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:01"]

ei ihme, että AP on vanhapiika :-).

[/quote]

Olipa ilkeä kommentti. Kuinka niin on? Mitä pahaa olen tehnyt?

ap

[/quote]

1. Olet kovapäinen. Moneen kertaan selitetty ja silti ei mene jakeluun
2. Pidät hauska(hko)n yhteensattuman mainitsemista "turhana lässytyksenä"
3. Etsimällä etsit flirtin merkkejä niin että kanssasi on vaikea keskustella

Vierailija
47/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla?

Vierailija
48/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"] Voiko enää sekompaa viestiä olla. Jotenki ymmärrän kun tuossa joku yritti selittää ja ei tuossa kyllä yhtään mitään flirtin tynkää ole. Villa Maija buahahaha. [/quote] Mitä seompaa viestiä? Ei se minusta mitenkään seko ollut. Ihmettelin vain nimeni mainintaa oudossa yhteydessä. Eli ei mitään yhteyttä mihinkään. "Kun viestisi saapui". So? En mielestäni tunne häntä niin hyvin, että tuollainen olisi jotenkin hauska läppä. ap [/quote] Se ei ole kenenkään muun mielestä outo yhteys kuin sinun. Muille se on ihan normaali hauska läppä.

[/quote]

Olihan se outo sattuma ja itse koin miehen viittaavan sellaiseen. Hän on puhunut henkimaailmanhommista ym sellaista ihan kiinnostavaa.

ap

Vierailija
49/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin homomainen viesti. Eli ehkä.

Vierailija
50/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]Mä en tajunnu tota Villaa. Onko se olevinaan nimi? Vai mitä hittoa?? [/quote] Villa = huvila Villa Virtanen = Huvila, jonka omistaa Virtasen suku AP:n ihastus on ajanut jonkun huvilan ohi, jonka omistaa saman niminen tyyppi kuin AP ja AP:n mielestä tämä on suuri rakkaudentunnustus

[/quote]

Enhän mä NIIN sanonut, missä mä niin sanoin? Kehitit itse tämän päässäsi.

ap

Vierailija
51/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]

No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia?

ap

Vierailija
52/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"]

Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli?

ap

[/quote]

Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan?

[/quote]

No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin.

ap

[/quote]

Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä.

[/quote]

No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen.

ap
[/quote]

Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja.

Vierailija
53/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen

Vierailija
54/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]

No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia?

ap
[/quote]

Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville.

Vierailija
55/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko Henna?

Vierailija
56/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"] Jaa, mä vähän häkellyin. Että miksi se sen mainitsi. Mitä merkitystä asialla oli? ap [/quote] Hauska sattuma. Kyllä kai hauskan sattuman voi mainita vaikkei sillä ns mitään merkitystä olisikaan? [/quote] No voi, mutta en silti ymmärrä. Turhaa lässytystä minusta. Vaikutti tosiaan flirtiltä. Lässytän tässä sinulle nimestäsi, jonka juuri näin. ap [/quote] Et ole tosissasi? Taidatpa olla aika railakasta seuraa kun jo pari ylimääräistä sanaa tekstiviestissä on mielestäsi turhaa lässytystä. [/quote] No voi asiaakin puhumalla olla hauskaa ja näin, mutta kyllä mä liitän kaikki tällaiset hassut sattumat ja niistä puhumiset ihastumiseen. ap [/quote] Ei hyvä luoja. Oon sanonut naapurillekin, että tulit Sirpa reissun päällä mieleen kun kävin tuolla Keski-Suomessa ja siellä oli Sirpan Servettipaja.

[/quote]

No en minäkään naisten kesken mieti, että koittaako sanoa jotakin muuta. Mietin vain, kun mies on nimenomaan sanonut olevansa aika pidättyväinen. Inhottaa tuommoinen jos se ei tarkoittanut mitään. Mitä sä sitten halusit sanoa, kun kerroit Sirpan tulleen mieleen? Et yhtään mitään? No et varmaan niin.

ap

Vierailija
57/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:05"]

Onko sulla ap asperger? Tämä on nimittäin sellainen asia jota autismin kirjon henkilöt ei tajua edes selittämällä eikä se ole heidän syynsä. 

[/quote]

No olen sitä epäillyt ja viestin lähettäjä itse on epäillyt, että hänellä on autismia, vaikka EI KYYLLÄ YHTÄÄN VAIKUTA MINUSTA SILLE. Siis on kuulemma epäillyt että lapsena oli jotenkin autistinen. On hyvin erakkoluonne. Mutta tiedän, etten ikinä saisi assidiagnoosia. Kaverillani on kylläkin as, mutta se on miljoona kertaa selvempi. En ole kuin osittaisesti-assi, jos ollenkaan.

ap
[/quote]

Tämä nyt selittääkin jo asiaa. Onpa vaikeeta ajatella asiat noin monimutkaisesti. Mutta ethän sinä sille mitään voi. Ehkä sinä ymmärrät miestä paremmin kuin me jos hänelläkin autismia.

Vierailija
58/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]Mä en tajunnu tota Villaa. Onko se olevinaan nimi? Vai mitä hittoa?? [/quote] Villa = huvila Villa Virtanen = Huvila, jonka omistaa Virtasen suku AP:n ihastus on ajanut jonkun huvilan ohi, jonka omistaa saman niminen tyyppi kuin AP ja AP:n mielestä tämä on suuri rakkaudentunnustus

[/quote]

Enhän mä NIIN sanonut, missä mä niin sanoin? Kehitit itse tämän päässäsi.

ap

[/quote]

Kuten olet myös sinä kehittänyt omasta päästäsi ajatuksen että hassujen arkisten yhteensattumien jakaminen olisi yleismaailmallisesti flirttiä. Jos et voi ymmärtää sitä että suurin osa meistä muista ei viestiä tulkitsisi niin, niin sitten emme voi auttaa.

Vierailija
59/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"] No se halusi tulla päiväkahveille, uuh ;)) Senhän sää halusit kuulla? [/quote] No en, mutta mietin kyllä, että merkitsenkö hänelle ja mitä tuon mainitsemisen takia? ap [/quote] Et merkitse mitään ihmeellistä. Hän tuntee Viivin ja Villa Viivin kohdalla naurahti että heh Villa Viivi. Laitoit just sillon viestin ja oli että OMG Villa Viivi ja Viivi laittoi viestiä, hassu sattuma, kerronpa Viiville.

[/quote]

Olimme laittaneet jo pari viestiä ja yksi niistä osui sitten sen Villan kohdalle ja hän kertoi mulle sen.  Eli ei se edes tullut pitkän tauon jälkeen. Ja vaikka olisi tullutkin, niin en itse kiinnittäisi tuollaiseen mitään huomiota, ellen ole jotenkin ihastunut tai kiinnostunut. Mutta en sitä kyllä menisi mainitsemaan, eli sikäli ymmärsin kyllä, että sellaisesta ei varmaankaan ollut kyse. Ellei tyyppi sitten itse ole niin puupää, ettei tajua antavansa signaaleja. Hän se meistä kahdesta vanhapoika on. Mutta ei ole homo. Vaikeuksia ihmissuhteissa, varsinkin kuulemma nais-. 

ap

Vierailija
60/250 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että aspergerit ihmiskunnan viimeisinä ihmisinä lähettelisivät flirttiviestejä, joissa on piilomerkityksiä. Eikö niillä ole nimenomaan vaikeuksia ylipäätään tunnistaa piilomerkityksiä. AP ei ole asperger, vaan epätoivoinen. Se jankkaa täällä niin pitkään, kunnes joku sanoo että "Joo kyllä se kuule nyt flirttailee sulle. Ei kahta sanaa. Tää on ihan selvä peli. Flirttailee niin, että pallit tutisee!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi