Lue keskustelun säännöt.
Kerro jonkin POIKABÄNDIN paras biisi?
29.08.2015 |
Nyt saa nostalgisoida tai kertoa jotain tuoreempaa. :)
Kommentit (56)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Backstreet Boys - Quit Playing Games (With My Heart)
Wet wet wet: love is all around, nuoruusbiisi
Backstreet Boys - Shape of my heart
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän 12-v tyttö kuuntelee nyt One Directionin uutta laulua, ja täytyy sanoa että tykkään kyllä kovasti.
Kaipa soittajat on "poikia" joten menee poikabändistä xD
East 17 - Deep (Meaning)
East 17 - Deep