MIKÄ ON KOVIN VAUHTI JOSSA OLET OLLUT AUTON KYYDISSÄ?
Oli todella vaikea muotoilla otsikko. Missä siis ajoitte ja kuinka kovaa?
Kommentit (81)
190. Piti testata uutta autoa, mutta tapahtui syrjäseudulla, todella pitkällä suoralla yöaikaan. Suora kyllä loppui ennenkuin autosta tehot :P
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:50"]
Joku 180+ saksassa. Hirvitti.
[/quote]
Tuossa vauhdissa vasta aletaan harkitsemaan molempien käsien pitämistä ratilla.
[/quote] Höpöhöpö! Tuo vauhti onnistuu yksisarvisenkin vielä hyvin. T:lähes joka päivä 180 MP:llä, nro 5
[/quote]
Ei mitään höpöhöpö vaan tuossa paikkeilla tosiaankin siirtää toisenkin käden ratille, ihan luonnostaan. Todettu on monella autolla.
250Km tunnissa. En usko monen ihmisen kehen olen tutustunut suomessa olleen niin kovassa vauhdissa. Haluaisin kokea 350km tunti vauhdin. Ehkä enemmän. Kumminkin haluan maksimi nopeutta kokeilla itse tai kyydissä huippu auton kanssa vielä joskus kovempien vauhtien parissa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:50"]
Joku 180+ saksassa. Hirvitti.
[/quote]
Tuossa vauhdissa vasta aletaan harkitsemaan molempien käsien pitämistä ratilla.
[/quote] Höpöhöpö! Tuo vauhti onnistuu yksisarvisenkin vielä hyvin. T:lähes joka päivä 180 MP:llä, nro 5
[/quote]
Ei mitään höpöhöpö vaan tuossa paikkeilla tosiaankin siirtää toisenkin käden ratille, ihan luonnostaan. Todettu on monella autolla.
[/quote] Ei ole kunnon auto alla.
181km/h Suomessa. Rampista ulos, hiljennys ja poliisin puhallusratsia, Hyvää illanjatkoa.
170 km/h motarilla poikaystäväni kyydissä. Pelkäsin ja olin raivona, poikaystävä oli muuten liikkuva poliisi... Tämä tosin jo 80-luvun lopussa.
Olin itse ratissa ja vauhtia oli parhaimmillaan ~170km/h. Testasin, että kuinka lujaa pääsee ja toinen syy oli, että olin koko päivän ratissa ja halusin nopeammin kotiin. Tarkoitus olisi joskus kun olen oikein rahoissani, mennä testaamaan formula-autoa; ainakin nyt syksyllä olisi mahdollisuus mutta se maksaa niin jumalattomasti.
Ja olen siis nainen, mikäli tällä on mitään merkitystä.
Olen ajanut 140-150 km/h toinen eturengas vuotaen. Luulin että se oli hiton raju tuulenpuuska joka autoa yritti väkisin ohjata oikealle. Jälkeenpäin tuli vähän tehtyä naamapalmuja.
Pitäisikö teidän käydä ylinopeuden takia kuolleiden haudoilla kysymässä? Hauskaa se heistäkin on ollut siihen asti, kun auto pysähtyy. Suurin osa teistä yliarvioi taitonsa, joku päivä se päättyy samalla tavalla.
Tällaisella kehtaa joku vielä ylpeillä. Olette kuin rattijuopot, yhtään paremmin ei teillä auto ole hallussa noilla nopeuksilla.
Joku 220 kun poikaystävän serkku testasi autoansa! Ja pelotti niin jumalattomasti. Suomessa vähän syrjäisemmällä pätkällä.
Saksassa autobahnilla 280 km/h Porchella. Ei ollut enää kivaa, ajoin itse. Oma auto ja kerrankin pääsi tykittämään. Suomessa olen ajanut max. 200 km/h valoisana kesäyönä motarilla, kun ei ollut ketään muita missään. Muuten lähinnä nopeusrajoitusten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:17"]
Saksassa autobahnilla 280 km/h Porchella. Ei ollut enää kivaa, ajoin itse. Oma auto ja kerrankin pääsi tykittämään. Suomessa olen ajanut max. 200 km/h valoisana kesäyönä motarilla, kun ei ollut ketään muita missään. Muuten lähinnä nopeusrajoitusten mukaan.
[/quote]
Ja joo, siis PorSchella, tarkoitin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:38"]
Oli todella vaikea muotoilla otsikko. Missä siis ajoitte ja kuinka kovaa?
[/quote]
Vittuuks sulle kuuluu mun ylinopeusjuttuni? Mee Linnanmäen vuoristorataan, jos vauhtia haluat. Köpiksessä on vielä paljon parempi.
230km/h Saksassa Autobahnilla. :)