MIKÄ ON KOVIN VAUHTI JOSSA OLET OLLUT AUTON KYYDISSÄ?
Oli todella vaikea muotoilla otsikko. Missä siis ajoitte ja kuinka kovaa?
Kommentit (81)
195 mittarin mukaan pikkukäppänällä, joka alkoi jo tuntua siltä, ettei enää olisi ohjattavissa. itse olin ratin takana.
170km/h Saksan autobahnilla, edessä toinen auto alle sekunnin turvavälillä... Tämä siis taksikuskin kyydissä. Suunnilleen samaa vauhtia myös Itävallan kiemuraisilla vuoristoteillä. Homma vaikutti olevan ihan hanskassa, vaikka kuski vetikin mutkia suoriksi vastaantulijoiden kaistalta, joten vain tuon ensimmäisen kuskin kyydissä hirvitti.
Lähemmäs kolmee sataa, koska olin kyydissä pikkuserkun miehen autossa, joka on rallikuski.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:50"]
Joku 180+ saksassa. Hirvitti.
[/quote]
Tuossa vauhdissa vasta aletaan harkitsemaan molempien käsien pitämistä ratilla.
[/quote] Höpöhöpö! Tuo vauhti onnistuu yksisarvisenkin vielä hyvin. T:lähes joka päivä 180 MP:llä, nro 5
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:40"]180
[/quote]
Sama homma täällä.Olin pelkääjän paikalla:)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:03"]Autolla 230, moottoripyörällä 270, molemmat itse ajettuna Suomen maanteillä. Aikaa jo sen verran että rikos on jo vanhentunut...
[/quote]
Rikos ei vanhene koskaan;)..
210km/h jollain kiemuraisella maantiellä. Olin silloin 12v ja kyydissä oli 3 muuta samanikäistä tyttöä. Olin hevosleirillä Nurmeksessa ja meitä kyyditti uimasta tallinomistajan noin 30-kymppinen veli. Ihan hullua touhua. Onneksi ei sattunut mitään. Istuin itse etupenkillä ja näin mittarin omin silmin.
Mies on kokeillut joskus kiihtymistä ja vetänyt tuonne 170 tienoille. En tykkää. Itse olen ajanut vähän reilu 120, moottoritiellä, missä se on ollut sallittua. Ei ole tarvetta ajaa kovempaa, perille olen aina päässyt.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:22"]Olen ajanut pakulla 170 km/h Suomen motarilla ihan laillisesti.
[/quote]
Oletko poliisi vai Ambulanssikuski?
Kyllä mie vaarin vanhall avo-warrella vetelin huiput abaut 95 et repikää siittä huumorii
Autolla 230, moottoripyörällä 270, molemmat itse ajettuna Suomen maanteillä. Aikaa jo sen verran että rikos on jo vanhentunut...