170-175 cm ja 130kg - mielikuva?
Siis mielikuvalla nyt haen sitä, et miltä teidän mielestä näyttää nainen joka on otsikon mukaisissa mitoissa. Linkatkaa kuvia, kertokaa sanoin.
Haluaisin tietää, koska olen tätä miettinyt jo pidemmän aikaa. :)
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]
Mieheni on samoissa lukemissa
[/quote]
Yök, jäätävää.
Hyvin lihava. Olen saman pituinen ja olen 30 kg kevyempi. Ja olen hyvin lihava.
Käyttää vaatekokoa 52-54, tuskin kuitenkaan isompia kuin 56. Eli siitä vaan kuvia hakemaan.
Olisiko niitä kuvia mahdollista myös saada?
Mä oon 172cm ja 110kg. Vaatekoko 46 yleensä
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:05"]
pipukan pikkusisko
[/quote]Mistä asiasta te ainaiset nälvijät olette kateellisia hänelle? Ihan kaikkea pahaa oloa ei aina kannata purkaa ulkopuolisiin.
En viiti tähän linkata serkkuni kuvaa.
Tosin en itsekään ollut mikään keijukainen viime kesänä (177/97). Nyt on sairauden takia pudonnut vuodessa 25 kg, voi sanoa, että onneksi oli sitä vararavintoa...
Mutta joo, onhan se 175/130 tosi lihava. Esim. mun serkulla pitää ottaa tukea kun se nousee sohvasta ja se on hankala nousta esim. baarijakkaralle.
Mutta eipä se paino sitä vähennä, että henkilö on muuten upea ja kaunis, vaikka onkin hyvin lihava. IMHO.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:12"]
[/quote]Ehkä kannattais jo tässä vaiheessa lopettaa edes itselleen kokonsa valehtelu. Vai käytätkö niitä malleja, jotka on oikeasti tarkoitettu todella väljiksi? Muu sinulle ei voi kyllä kyseisessä koossa mahtua.
No tuota ... isolta näyttää mielikuva mielessäni. Itse olen saman pituinen ja 70kg kevyempi.
Jos ap nyt ajat tällä takaa sitä, että omaat nuo mitat, mutta et mielestäsi näytä niin lihavalta niin olet väärässä.
Omat mittani oli aikaisemmin 160cm ja 90kg.
Tiedostin kyllä olevani lihava, mutta en mielestäni armoton läski.
Tein elämäntaparemontin ja nykyään painan 57kg. Kun katson vanhoja kuvia näen valtavan läskimöykyn! Siis olinhan minä todella läski.
sellainen on myös 175cm ja 130kg ihminen!
Ja kyllä lihas painaa enemmän nuin läski, painavathan bodaritkin paljon vaikka heillä ei ole rasvaa kehossa juurikaan.
No suunnilleen tämän näköisiä
Tässä kuvassa on nainen, joka painaa 132,5 kg. http://www.mybodygallery.com/uploadedPhotos/21000/21584-1.jpg
13
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:12"]
[/quote]
Oikeasti? Olin joskus vuosia sitten samassa pituudessa 84kg, ja tosiaan jouduin käytttämään kokoa 44...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:15"]
En viiti tähän linkata serkkuni kuvaa.
Tosin en itsekään ollut mikään keijukainen viime kesänä (177/97). Nyt on sairauden takia pudonnut vuodessa 25 kg, voi sanoa, että onneksi oli sitä vararavintoa...
Mutta joo, onhan se 175/130 tosi lihava. Esim. mun serkulla pitää ottaa tukea kun se nousee sohvasta ja se on hankala nousta esim. baarijakkaralle.
Mutta eipä se paino sitä vähennä, että henkilö on muuten upea ja kaunis, vaikka onkin hyvin lihava. IMHO.
[/quote]Mahtaa sit olla huonokuntoinenkin tuo serkkusi. Itsellä 15 kiloa vähemmän painoa, eikä mitään vaikeuksia nousta sohvalta tai nousta baarijakkaralle. Tai leikata varpaankynsiä. Saan myös moitteita kävelynopeudestani, se kun on liian nopea useimmille normaalipainoisillekin.
Mieheni on samoissa lukemissa