Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sytyn varatuista miehistä. En voi sille mitään.

Vierailija
29.08.2015 |

Tiedän, että minussa on jotain vikaa, en silti pysty muuttumaan. On väärin vietellä varattuja miehiä. Mutta sytyn vastustamattomasti siitä, että he haluavat minua niin paljon, että ovat valmiita pettämään rakkaitaan saadakseen minut. Se on väärin. Tiedän sen vääräksi, mutta en tunne sitä vääräksi kun halut ovat voimakkaita. En haluaisi, miksi silti päädyn yhä uudelleen varattuihin vuoteisiin?? Morkkis syttyy heti kun kiihko on ohi. Silti en pysty lopettamaan. Mitä tehdä, kun ei voi mitään itselleen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit terrapeutin. Voisi olla parempaa elämänlaatua luvassa.

Vierailija
2/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:33"]Tiedän, että minussa on jotain vikaa, en silti pysty muuttumaan. On väärin vietellä varattuja miehiä. Mutta sytyn vastustamattomasti siitä, että he haluavat minua niin paljon, että ovat valmiita pettämään rakkaitaan saadakseen minut. Se on väärin. Tiedän sen vääräksi, mutta en tunne sitä vääräksi kun halut ovat voimakkaita. En haluaisi, miksi silti päädyn yhä uudelleen varattuihin vuoteisiin?? Morkkis syttyy heti kun kiihko on ohi. Silti en pysty lopettamaan. Mitä tehdä, kun ei voi mitään itselleen?
[/quote] horo mikä horo! Varmaan tunnet olosi hyväksi kun saat perheitä hajotettua? Mee mt toimistoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä isket niitä varattuja? Älä käy enää siellä. Ja toisekseen, terapia on hyvä asia, silloin kun on hallitsemattomia ja käsittelemättömiä ongelmia.

Vierailija
4/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole moksiskaan, mitä yllä kirjoitettiin. Meillä on monenlaisia haluja. Toteuta omaasi ja nauti elämästä.

Vierailija
5/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske sinkku. Sitten se on varattu. Syty hänestä ja ala kilpailla siitä että pystyt pitämään miehesi ettet häviä jollekin kaltaisellesi. Jos joku muu kuin miehesi yrittää sinua, opettele nauttimaan voitostasi kun sinulla on varaa torjua nuo pettäjät.

Vierailija
6/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:33"]Tiedän, että minussa on jotain vikaa, en silti pysty muuttumaan. On väärin vietellä varattuja miehiä. Mutta sytyn vastustamattomasti siitä, että he haluavat minua niin paljon, että ovat valmiita pettämään rakkaitaan saadakseen minut. Se on väärin. Tiedän sen vääräksi, mutta en tunne sitä vääräksi kun halut ovat voimakkaita. En haluaisi, miksi silti päädyn yhä uudelleen varattuihin vuoteisiin?? Morkkis syttyy heti kun kiihko on ohi. Silti en pysty lopettamaan. Mitä tehdä, kun ei voi mitään itselleen? [/quote] horo mikä horo! Varmaan tunnet olosi hyväksi kun saat perheitä hajotettua? Mee mt toimistoon!

[/quote]

Ja sinäkö et sitten sitä mt toimistoa kaipaa? :D kun meuhkaat tuolla tavalla ' horo mikä horo! '

Kuunteleppa ja kato ihteäsi kanssa.

Eikä se varattujen yrittäminen ap:sta kuitenkaan huoraa tee, ei hän ole maksullinen. Vaikka fiksua toimintaa ei olekkaan. Millä tuon saisi iskostettua sinunkin päähäs??

Vierailija
7/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syty rauhassa varatuista, ei se ole väärin. Varatun piirittäminen ja lähentely on, älä tee sitä. Hanki itsellesi apua, muuten on luvassa yksinäinen vanhuus kun ei ne papat enää viitti vieraiden kurttusten mummojen vuoksi vaivautua, niillä ei sydänkään kestä jännitystä enää.

Vierailija
8/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:33"]

Tiedän, että minussa on jotain vikaa, en silti pysty muuttumaan. On väärin vietellä varattuja miehiä. Mutta sytyn vastustamattomasti siitä, että he haluavat minua niin paljon, että ovat valmiita pettämään rakkaitaan saadakseen minut. Se on väärin. Tiedän sen vääräksi, mutta en tunne sitä vääräksi kun halut ovat voimakkaita. En haluaisi, miksi silti päädyn yhä uudelleen varattuihin vuoteisiin?? Morkkis syttyy heti kun kiihko on ohi. Silti en pysty lopettamaan. Mitä tehdä, kun ei voi mitään itselleen?

[/quote]Niin varmaan. Keksi jotain uskottavampaa. Huono provo

Vierailija
9/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole löytänyt itsellesi sitten miestä, joka haluaisi olla kanssasi pitemmän aikaa? Mikä siinä on niin vaikeaa? Kuinka vanha olet? :D

Vierailija
10/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaloaan vastaan ei voi taistella ! Olet himojesi vanki , pikku addiktio sinulla on mutta on niitä pahempiakin riippuvuuksia ! Nauti täysillä ja elä hetkessä , ei sitä kuitenkaan loputtomiin kestä !

Vierailija
11/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:49"]

Kohtaloaan vastaan ei voi taistella ! Olet himojesi vanki , pikku addiktio sinulla on mutta on niitä pahempiakin riippuvuuksia ! Nauti täysillä ja elä hetkessä , ei sitä kuitenkaan loputtomiin kestä !

[/quote]

Elämä voi olla pidempi ja yksinäisempi kuin on ikinä odottanut. Kannattaisi harkita, miten onnelliseksi kys. toiminta tekee kahdenkymmenen vuoden kuluttua, kun ulkonäkö on rapistunut ja muut nauttivat aviopuolisoistaan ja lastenlapsistaan.

Vierailija
12/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska typerä provoämmä.

Vierailija
13/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mt-ongelmia, olen aika varma. Jokin moraalin vamma, mutta miten sellaista voi hoitaa? Jos sen vain tietää, mutta ei tunne? Mulla ei ollut koskaan isää. Häipyi kun olin 18kk ikäinen. Äiti sanoi vanhempana, että oli väkivaltainen saasta, ja se siitä. Luulen, että mun elämässä on jokin aukko, mitä en ymmärrä. -ap

Vierailija
14/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]Ei ole mt-ongelmia, olen aika varma. Jokin moraalin vamma, mutta miten sellaista voi hoitaa? Jos sen vain tietää, mutta ei tunne? Mulla ei ollut koskaan isää. Häipyi kun olin 18kk ikäinen. Äiti sanoi vanhempana, että oli väkivaltainen saasta, ja se siitä. Luulen, että mun elämässä on jokin aukko, mitä en ymmärrä. -ap
[/quote] eli kun sulla ei ole ollut isää, haluat muutkin lapset isättömiksi noilla himoillas?! Aika moinen!

Vierailija
15/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität todistaa että kaikki miehet on yhtä paskoja kuin isäsi, eikä isäsi lähtö siten johtunut sinusta? Tämä oli sitten ihan keittiöpsykologiaa, suosittelen menemään oikealle.

Vierailija
16/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
17/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]

Ei ole mt-ongelmia, olen aika varma. Jokin moraalin vamma, mutta miten sellaista voi hoitaa? Jos sen vain tietää, mutta ei tunne? Mulla ei ollut koskaan isää. Häipyi kun olin 18kk ikäinen. Äiti sanoi vanhempana, että oli väkivaltainen saasta, ja se siitä. Luulen, että mun elämässä on jokin aukko, mitä en ymmärrä. -ap

[/quote]

Ala katsomaan ohjelmia ja lukemaan juttuja intohimorikoksista. Ehkä ne halut pysyy paremmin kurissa kun ajattelet, että joku päivä on vihainen vaimo tai pettäjämies oven takana, suunnitelmissaan poistaa sinut kuvioista.

Vierailija
18/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kasvanut kieroon, kun en osaa tuntea katumusta vaikka tiedän vääräksi ja teen sellaista, minkä tiedän satuttavan muita. Haluaisin muuttua, jos vain tuntisin sen hyväksi. Kolme tavallista lyhyttä suhdetta on ollut opiskelijamiesten kanssa, mutta olin niissä todella kylmä ja halusin vain pois.

Koen että olen kuin alkoholisti, joka ratkeaa yhä juomaan, vaikka on ajatellut, ettei niin pitäisi tehdä. Olen tullut myös tosi kyyniseksi semmoisten 30-35 vuotiaiden perheellisten miesten suhteen, kun tiedän kuinka h-a-r-v-a kieltäytyy!! Ja joo pelkään todella paljon vanhenemista. Olen nyt 24 vuotias. Mitä teen kun olen 34?? Kuka minua haluaa tai mitä minä silloin haluan??

En haluaisi ajatella, koska se tekee todella toivottomaksi välillä. Sitten taas en tunne mitään elämän suhteen laajemmin kun olen jälleen lyhyen suhteen huumassa (yleensä muutaman kuukauden tai puoli vuotta korkeintaan kunnes halu laskee ja tapaamiset vähenevät ja jäävät pois, usein miehen aloitteesta). Ajattelen suhteessa vaan, että en voi itselleni mitään ja että olisin vielä enemmän rikki, jos en antautuisi sille, mitä jokin haluaa minussa niin paljon. Anteeksi sekava selitys, enkä haluaisi loukata ketään, mutta kun en tunne sitä!! Mitä silloin voi???? -ap

Vierailija
19/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:37"]

Olen varmaan kasvanut kieroon, kun en osaa tuntea katumusta vaikka tiedän vääräksi ja teen sellaista, minkä tiedän satuttavan muita. Haluaisin muuttua, jos vain tuntisin sen hyväksi. Kolme tavallista lyhyttä suhdetta on ollut opiskelijamiesten kanssa, mutta olin niissä todella kylmä ja halusin vain pois.

Koen että olen kuin alkoholisti, joka ratkeaa yhä juomaan, vaikka on ajatellut, ettei niin pitäisi tehdä. Olen tullut myös tosi kyyniseksi semmoisten 30-35 vuotiaiden perheellisten miesten suhteen, kun tiedän kuinka h-a-r-v-a kieltäytyy!! Ja joo pelkään todella paljon vanhenemista. Olen nyt 24 vuotias. Mitä teen kun olen 34?? Kuka minua haluaa tai mitä minä silloin haluan??

En haluaisi ajatella, koska se tekee todella toivottomaksi välillä. Sitten taas en tunne mitään elämän suhteen laajemmin kun olen jälleen lyhyen suhteen huumassa (yleensä muutaman kuukauden tai puoli vuotta korkeintaan kunnes halu laskee ja tapaamiset vähenevät ja jäävät pois, usein miehen aloitteesta). Ajattelen suhteessa vaan, että en voi itselleni mitään ja että olisin vielä enemmän rikki, jos en antautuisi sille, mitä jokin haluaa minussa niin paljon. Anteeksi sekava selitys, enkä haluaisi loukata ketään, mutta kun en tunne sitä!! Mitä silloin voi???? -ap

[/quote]

Et uskalla alkaa suhteeseen, jossa todella olisit miehen kanssa ja suhteella on mahdollista kehittyä vakavaksi? Etkö arvosta itseäsi tarpeeksi uskoaksesi kelpaavan sellaiseen ja kohotat huonoa itsetuntoa viettelemällä varattuja ja saat siitä itsetuntobuusteja?

Vierailija
20/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse jäin pitkän suhteen jälkeen sinkuksi, mutten oikein pysty kohdistamaan kiinnostustani sinkkumiehiin. En siis ole iskenyt ketään varattua, mutta ihastunut olen tällä hetkelläkin. No, ehkä sitten, kun pistän oikeasti haun päälle, saan huomioni suuntautumaan sinkkumiehiin.