Tein huomion MM-kisoista, miesten kainalokarvat
on todella monelta ajeltu. Mun mielestä aika epämiehekästä shevailla kainaloita :O Varmaan munakarvatkin on kynitty.
Kommentit (16)
Veikkaan että niitä kiinnostaa mielipiteesi suunnilleen saman verran kuin viimeisin paskalla käyntisi eli ei yhtään.
Ihmettelen noita asuja.. kikkelit heiluen urheillaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:29"]Veikkaan että niitä kiinnostaa mielipiteesi suunnilleen saman verran kuin viimeisin paskalla käyntisi eli ei yhtään.
[/quote]
Oletinkin varmasti, että kiinnostaa, siksi kirjoitinkin asiasta vauva-palstalle! Haloo.....
Jos olisin pikajuoksija sheivaisin kaikki karvat, siinä voi sen sadasosan saada kun juoksee karvattomana. En ainakaan juoksisi verhot päässä niinkuin se yksi naisjuoksija.
Mä tykkään että on sheivattu :). Italiassa varsinkin hyvin yleistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:29"]
Veikkaan että niitä kiinnostaa mielipiteesi suunnilleen saman verran kuin viimeisin paskalla käyntisi eli ei yhtään.
[/quote]:D
täytyy sanoa, että mun mielestä kainalokarvat on ällöttäviä miehillä. siis saa tietty olla, mutta just urheilijoilla jos on esillä niin ihan kiva että on pois. eihän naisillakaan ole. joku sänki nyt ei kummallakaan haittaa. mutta joo eikös ole hyvä, että nykyään miehetkin saa ottaa ne pois tai olla ottamatta niinkuin naisetkin eikä se vaikuta heidän miehisyyteensä tai naisellisuuteensa millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Suomessa vedellää niin, että munat näkyy...juoksija nro. 6
Kun joku av palstalla kirjoittaa, että mies tykkäisi ajellusta pillusta, niin miksi sitten ei itse voi ajella niin tähän tulee minuutissa 50 yläpeukutusta av-mammoilta. No, sitten kun on ajeltu niin sitten aletaan ulisemaan siitä. huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
No hyi. Juoksutrikoot on keksitty, tai voisko 6 (nummer sex) virittää jonkun munapussin tai letkutelineen tonne shortseihin?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:31"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
No hyi. Juoksutrikoot on keksitty, tai voisko 6 (nummer sex) virittää jonkun munapussin tai letkutelineen tonne shortseihin?
[/quote]
Olipa ohut.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:31"] Ihmettelen noita asuja.. kikkelit heiluen urheillaan. [/quote] Suomessa vedellää niin, että munat näkyy...juoksija nro. 6 [/quote] No hyi. Juoksutrikoot on keksitty, tai voisko 6 (nummer sex) virittää jonkun munapussin tai letkutelineen tonne shortseihin? [/quote] Olipa ohut.
[/quote]
Mua naurattaa ton selostajan kommentti just tossa kohtaa: Nyt katotaan kumman torso on pidemmällä. :D
hahha. miten miehet viitsiikin. luulisi että se olisi mukavampaakin tiiukat trikoot jalassa. voisin kuvitella sen paskanmäärän jos nainen kisailisi liian lyhyissä lahkeissa tai löysissä jolloin vilahtaisi.
sivuhuomautuksena salilla oli noin 40-v mies ja aivan liian lyhyissä juoksushortseissa treenasi. sain kauhean ahdistuskohtauksen jos joudun hänen pariksi tekemään pari treeniä...huh onneksi ei tarvinnut.
Varmaan hikoilun takia.