Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kehiin kamalimmat sisustusratkaisut, yhdellä ehdolla

Vierailija
29.08.2015 |

Unohdetaan ne iänikuiset "hyi, tähtii, hyi, tekstit seinillä, hyi, kokovalkoisuus!" koska aika moni on sitä mieltä eikä niissä ole mitään uutta keskusteltavaa. Ollaan luovia! Aloitan: avohyllyt keittiössä siellä alhaalla sivulla, tiedätte varmaan. Vanhat esineet. Liian omaperäiset ratkaisut ja LIIKAA tee se itse -systeemeitä joista useimmiten vain omistaja itse pitää, eli esim. myydessä ei tule tulosta millään. Musta keittiö. Siis yök.
Koti, jossa kaikki näyttää just tasan siltä, että pääpointti on esitellä "upeaa luksusdesignia" eikä viihtyä kodissaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Aarnion kuplajutut ja Lokki-valaisin on kumpikin käsittämätöntä skeidaa ja ylihintaisia. En tajua, miksi joku maksaa esim. Lokista yli 25 Euroa.

Toinen on tosiaan tuo, että kaikki vanha pois näkyvistä, kaikki uutta ja tasan yhteensopivaa. Ei mitään kerroksellisuutta, ei mitään perinteitä, ei mitään muistoja. Hyvä sisustaja osaa yhdistellä vanhaa ja uuttaa, rikkoa hiukan linjaa ja koti on silti tyylikäs. Tavallaan se on huonon sisustajan merkki, jos kaikki vaan uutta jostain Ikeasta ja that's it. Pahimmat on sitten niitä, joille lapsetkin on sisustuselemenettejä. Lastenhuoneet sisustetaan samaan haljuun tyyliin ja lasten vaatteetkin pitää valita omien värien mukaan. Lapset tarvii värejä. Lastenhuone on lasten huone. Sen pitää elää lapsen mukana.

Vierailija
62/66 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:08"]

Ne nahkaiset nojatuolit joilla voi pyöriä ja halutessaan painaa napista ja saa jalkatelineen tuolista esiin. Isän avovaimo kertoi juuri et aikoo ostaa vanhaan kotiini sellaiset. Hyi kaameus sentään

[/quote]

Mä aion hankkia tuollaisen. Tuollaiseen kun istuu niin tuntuu kuin solahtaisi pehmeään pilvenhattaraan istumaan. Tuollainen tuoli on niiiin mukava, sen saa eri asentoihin ja jokainen tykkää istua niissä koska aidosti se hellii takamusta. Ei se nätti ole mutta mä tykkään valita tuolit kuten puolisotkin, mukavuus ja käytännöllisyys menee aina ohi kauniin pinnan. :)

[/quote]

Meillä ei pyöri, mutta keinuu ja on pehmeitä kuin taivas. Niitä piti ostaa vielä kaksi, koska mieskin halusi oman. Varmaan joku kiljuisi, että niin hirveät juntit, mutta ne on taivaalliset istua. Ne on takkasyvennyksessä olkkarin perällä ja niissä on ihana lukea tai katsella takkatulta. Sanoisin itse, että junttia on se, että huonekaluja valitaan ulkonäön eikä laadun tai käyttömukavuuden mukaan. Useinhan nuo on mahdollista yhdistää, mutta noi tuolit oli parhaat ikinä, kun testattiin, vaikka ovatkin vähän kasarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:43"]

Ne nahkaiset nojatuolit joilla voi pyöriä ja halutessaan painaa napista ja saa jalkatelineen tuolista esiin. Isän avovaimo kertoi juuri et aikoo ostaa vanhaan kotiini sellaiset. Hyi kaameus sentään

[/quote]

Mä aion hankkia tuollaisen. Tuollaiseen kun istuu niin tuntuu kuin solahtaisi pehmeään pilvenhattaraan istumaan. Tuollainen tuoli on niiiin mukava, sen saa eri asentoihin ja jokainen tykkää istua niissä koska aidosti se hellii takamusta. Ei se nätti ole mutta mä tykkään valita tuolit kuten puolisotkin, mukavuus ja käytännöllisyys menee aina ohi kauniin pinnan. :)

[/quote]

Meillä ei pyöri, mutta keinuu ja on pehmeitä kuin taivas. Niitä piti ostaa vielä kaksi, koska mieskin halusi oman. Varmaan joku kiljuisi, että niin hirveät juntit, mutta ne on taivaalliset istua. Ne on takkasyvennyksessä olkkarin perällä ja niissä on ihana lukea tai katsella takkatulta. Sanoisin itse, että junttia on se, että huonekaluja valitaan ulkonäön eikä laadun tai käyttömukavuuden mukaan. Useinhan nuo on mahdollista yhdistää, mutta noi tuolit oli parhaat ikinä, kun testattiin, vaikka ovatkin vähän kasarit.

[/quote]Heh, tulee mieleen Joeyn ja Chandlerin laiskanlinnat Frendeissä. Kun ne istui niihin ja heitti lepoasentoon, naamasta näki että on hyvä paikka :D

Vierailija
64/66 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/66 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pilataan omakotitalon aikakausi tyystin. Miksi muuttaa rintamamiestaloon jos haluaaa roomalaista kylpylää, feikkitiiliseinää tai holvikaaria? Naapuruston ruskea kasaririvari on somistettu valkoiseksi maalatuilla heinäseipäillä ja muulla ällöromanttisella sisustusroinalla. Enkä tarkoita että pitäisi orjallisesti noudattaa talon aikakautta, mutta voisi nyt vähän miettiä kuitenkin mikä sopii ja mikä ei.

Vierailija
66/66 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Millaiset teillä on? Me harkitaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän