Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin olette tyytyväisiä elämässänne?

Vierailija
29.08.2015 |

Olen melkoinen pessimisti, mun oli vaikea löytää hyviä asioita elämässäni. Avarsin silmiäni vähän. Komerossa mulla on nyt itseäni muistuttamassa lista positiivisista asioista elämässäni, jonka tein tänään aamulla. Ensimmäisenä sijalla on "sulla ei ole lapsia". Oon vapaa lapsen aiheuttamasta vastuusta, kaikesta muusta, en aio koskaan tehdä lapsia sosiaalisen paineen takia enkä mistään muustakaan syystä. Olen tyytyväinen siihen, että olen hoikka, joskus olin lihava. Olen tyytyväinen siihen, että mulla on ihania ystäviä. Olen tyytyväinen siihen, että asuntoni sijaitsee juuri minulle täydellisellä paikalla. Olen tyytyväinen siihen, että uskallan olla oma itseni.

Kertokaa teidän top5! :) Syventykää oikeasti siihen ja miettikää, mihin ootte tyytyväisiä ja olkaa siitä kiitollisia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään

Vierailija
2/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Toivoin kahta lasta. Sain.
2. Olemme terveitä koko perhe.
3. Taloudellinen tilanne ok.
4. On työpaikka.
5. Olen oppinut ottamaan asiat sellaisina kuin ne ovat, ennen stressasin ja ylikontrolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pystyin lopettamaan alkoholinkäytön 2. Ihana mies 3. Ihanat lapset 4. Talous hyvällä mallilla 5. Terveyttä

Kiitos tästä avauksesta. Oikein tajusin taas kerran, miten hyvin mulla on asiat.

Vierailija
4/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla. Lisää! :)

Vierailija
5/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla alkaa miettiä omaa top5-listaani, mutta:

Ajattelin pitkään, että siniset kissat ovat upeita ja että en voi koskaan saada sellaista, tai kissaa ylipäätään. Nyt meillä on asunut ihana iso sininen kissa jo monta vuotta ja se on suunnilleen paras ystäväni, hauska tyyppi. Havahdun yhtenään siihen miten tyytyväinen ja iloinen olen tästä asiasta.

Vierailija
6/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Terveet, fiksut lapset
2. Suhteellisen hyvä terveys koko perheellä ja iäkkäillä vanhemmilla
3. Ei velkaa
4. Työpaikat ainakin vielä tallella kaikkien yt- neuvotteluidenkin jälkeen
5. 10- vuoden tauon jälkeen minulla on aikaa ja rahaa ja hyvä mahdollisuus panostaa rakkaaseen vanhaan harrastukseeni

5.

Vierailija
7/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kuin ihana kisssa.

Vierailija
8/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että minulla on ihana perhe, eli mieheni ja lapsi. Juuri eilen nukkumaan mennessä mietin miten kiitollinen olenkaan kun minulla on heidät, he ovat tärkeintä elämässäni. Lisäksi olen terve ja minulla on vakituinen työ

Vierailija
9/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. poikaystävä

2. vihreet silmät

3. ei lapsii

4. rahaa säästössä

5. hyvä työpaikka

ei tärkeysjärjestys xD

Vierailija
10/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ihana perhe (mies ja lapset).
-Koti, joka tuntuu kodilta.
-Työ, johon suhtaudun intohimolla. En tee sitä vain rahan takia.
-Ystävät.
-Rahaa sen verran, että voi tehdä itselle mieluisia asioita, kuten harrastaa ja matkustella.

Vierailija
11/20 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rakkaus
- rakas perhe ( mies ja lapset)
- suht tervekin olen
- muutto
- pärjäämme myös jollainlailla rahallisesti

Vierailija
12/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen moneenkin asiaan. Mainittakoon nyt vaikka se, että saan olla lapseton! Juuri oli sisko lapsineen viikonloppylylässä, ja aina nuo vierailut vain muistuttavat, miksi en halua koskaan olla kenellekään lapselle isä.

Vierailija
13/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Terveyttä 2. Ihana lapsi ja mies, läheinen perhe 2. 3. Kaksi erittäin hyvin työllistävää korkeakoulututkintoa (kaksi alempaa ja yksi ylempi) 4. Kiva ulkonäkö 5. Asun Suomessa, olen suomalainen

Vierailija
14/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! :)

Vierailija
15/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsi. Vaikka en lapsia halunnut. 2. Kontrolloiva mies. 3. Ei töitä, eikä siis myöskään rahaa ja entistä paremmin miehen kontrolloitavissa. 4. Asun korvessa, vaikka haaveilin aina pääseväni kaupunkiin. 5. Ei yhtään ystävää, paitsi salainen perjantaipullo.

Luoja antaa, Luoja ottaa, pitää vaan osata olla kiitollinen kaikesta.

Vierailija
16/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihanat ja aika terveet lapset -vain vähän velkaa -lapsilla tolkulliset luokat ja opettajat ... Pahoittelut, ei näitä nyt vaan ole viittä.

Vierailija
17/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus ja sen myötä tuleva vapaus ja mielenrauha.

Vierailija
18/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mahtava, upea, aina kiltti ja kunnollinen aviomies. 

2. Ihanat lapset

3. Työ, josta nautin

4. Omakotitalo (En olisi uskonut muutama vuosi sitten, että saamme ostettua talon.)

5. Äitini ja isäni. Heihin voi aina luottaa ja parempia ei ole. 

(Miinuksiakin elämässäni on, mutta niitä ei kysytty.)

Vierailija
19/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Terveet ja ihanat 2 lasta
2. Hyvä parisuhde
3. Vakituinen työpaikka ja talousasiat ok.
4. Saan asua kotipaikkakunnalla.
5. En ole pakolainen, perheeni on turvassa.

Vierailija
20/20 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en oo tyytyväinen mihinkään. Masennus ollut päällä jo muutama vuotta ja kesällä kaikki alkoi menemään vielä huonommin. Tämän takia joudun ehkä luopumaan haaveistani. Myös valmistumiseni koulusta on vakavasti uhattuna. Lisäksi olen menettänyt ihmiskoktaktini ja ainut mitä saan muilta kuulla on syyllistäminen tilanteestani. Tukea en saa siis mistään, vaan olen täysin omillani tämän synkän tilanteeni kanssa rahattomana. :/ Joten olkaa vaan ihmiset tyytyväisiä jos teillä on edes joku asia hyvin elämässänne! Kunpa minullakin olisi. Terveys on niin uskomattoman tärkeää, jotta voisi elää onnellista ja tasapainoista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi