Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjenillan hemmotteluosuus apua!?!??

Vierailija
19.03.2022 |

Olen järjestämässä tyttöjenillan, mutten tiedä mitä siihen kuuluu.

Ideana olisi ihan vaan rentoutuminen; ei lähdetä ulos enää illalla tai muuta. Olen miettinyt kasvonaamioita, naposteltavaa (otan kyllä naposteluehdotuksia vastaan), pelejä ja ruokaa. Mutta mitä muuta kivaa keksisi kerhotilassa missä ei ole kamalasti mitään välineitä tai tilaa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nyt ihan tosissanne tän ketjun kans? Käsihoitoja, kasvonaamioita, kynsien lakkausta, porkkanatikkuja ja lasten elokuvia. Onneksi ei tarvi osallistua ja ihan nainen oon, ettei kukaan ala uliksi haukkumaan :)

Vierailija
62/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nämä voi olla ihan mukavaa puuhaa. Riippuu vähän minkä tyyppisiä ihmisiä on tulossa. Ja onko enemmän kiinnostusta vaan olla yhdessä ja jutella vai suorittaa jotain.

En tiedä millainen kerhotila on kyseessä, että mitä pystyy tekemään. Onko jotain sohvaa jossa voi löhöillä vai vaan joku pöytä ja tuolit.

Itse tykkäisin varmaan kokeilla jotain kynsijuttujakin, kun en ole koskaan kokeillut. Mieluiten kuitenkin söisin hyvin ja keittiön puuttuessa varmaan olisi kätevintä tilata jostain niin kenenkään ei tarvitsisi stressata ruokia.

Joku tuolla ehdottikin tunnelmavaloja tms. Lisäksi tykkäisin vaikka juoda muutaman drinkin mieluummin kuin viiniä, niitä voisi tehdä myös alkoholittomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa paikalle ennustaja, sekä manaaja. Hyvää viihdettä pienessä sievässä.

Vierailija
64/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisitte jokainen tyttö vielä kotona isi ja äidin kanssa, menisitte ajoissa nukkumaan ja aamulla sitten kouluun. Illalla vaikka esim. keppihevosilla leikkiä ja voisitte samalla unohtaa viinit ja juustot.

Vierailija
65/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilta meni :)

Vierailija
66/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilta meni :)

Vielä pari viikkoa aikaa ennen iltamaa.

No itse vaan haluaisin että kaikilla on hauskaa, siksi haluaisin keksiä jotain ohjelmaa.

Ap

Vierailija
67/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasi- tai jalkahoidon osaa toiselle tehdä jokainen, pään hierontaan on ohjeita Netissä. Myös rentouttava jumppa tai venyttely on mukavaa.

Vähänkö väkinäistä...

Vierailija
68/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette, ap?

Vierailija
69/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylppäri on, ja suihku. Teoriassa rakennuksessa on myös uima-allas, mutta osa tulijoista ei ole osoittanut innostusta uimiseen. Keittiötä ei ole minkäänlaista.

Jos ei edes uima-altaasta innostuta, niin eikö tuo jo kerro, että mitään ihmenäperryksiä ei pidä yrittää. Olkaa vain keskenänne ruoan ja juoman kanssa ja jutelkaa ja naurakaa.

Vierailija
70/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nyt ihan tosissanne tän ketjun kans? Käsihoitoja, kasvonaamioita, kynsien lakkausta, porkkanatikkuja ja lasten elokuvia. Onneksi ei tarvi osallistua ja ihan nainen oon, ettei kukaan ala uliksi haukkumaan :)

Tämä. Hyi!

Vierailija
71/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaksi korkeintaan joku kosmetiikkaesittely, mistä voi sitten tilata tuotteita. Ei mitään keksittyä ohjelmaa, se on järkyttävän väkinäistä.

Vierailija
72/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyt kasvonaamiot, saatte tekemistä ja rentoutusta. Kahvi, kaurapuuro ja hunajapohjaisia ohjeita löytyy netistä.

Vierailija
73/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikista ihaninta oli kun kaveri oli varannut jokaiselle oman ämpärin, jonne oli kerännyt tuoksuvia yrttejä ja laittanut merisuolaa sekä lämmintä vettä. Olikohan ainakin rosmariinia, laventelia ja kehäkukkaa, sekä rakeista merisuolaa. Saatiin ihana rentouttava jalkakylpy. Oli myös jokaiselle oma pieni käsipyyhe kuivaukseen ja sitten saatiin laittaa jalkavoidetta. Tykkäsin kovasti. 

Vierailija
74/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikista ihaninta oli kun kaveri oli varannut jokaiselle oman ämpärin, jonne oli kerännyt tuoksuvia yrttejä ja laittanut merisuolaa sekä lämmintä vettä. Olikohan ainakin rosmariinia, laventelia ja kehäkukkaa, sekä rakeista merisuolaa. Saatiin ihana rentouttava jalkakylpy. Oli myös jokaiselle oma pieni käsipyyhe kuivaukseen ja sitten saatiin laittaa jalkavoidetta. Tykkäsin kovasti. 

Tämä kuulostaa kivalta. Harmi vaan, että en pääse tuonne tilaan etukäteen, eli joutuisin raahaamaan kaiken mennessäni sinne.

Ap

Vierailija
75/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kuoharia ja kokkelia sekä tilaa sinne miesstrippareita?

Vierailija
76/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

gigolo nuolemaan pillu? tai naapurin Musti jos rahat ei riitä

Vierailija
77/77 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte akkalaumassa olla koko illan jossain pienessä kämpässä 👎😬

Mä en kestäis...

Helposti jaksan, vaikka viikonlopun mökillä tai useamman viikon reissussakin.

Sulla ei vissiin ole mukavia kavereita joiden kanssa viihtyisit? Tosin en kyllä ihmettele, kun asennekin on tuo.

”Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista” sopii sulle.

Minä en jaksaisi, mieluummin yksin, tai jos porukassa pakko, sais olla miehiäkin mukana.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi