Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjenillan hemmotteluosuus apua!?!??

Vierailija
19.03.2022 |

Olen järjestämässä tyttöjenillan, mutten tiedä mitä siihen kuuluu.

Ideana olisi ihan vaan rentoutuminen; ei lähdetä ulos enää illalla tai muuta. Olen miettinyt kasvonaamioita, naposteltavaa (otan kyllä naposteluehdotuksia vastaan), pelejä ja ruokaa. Mutta mitä muuta kivaa keksisi kerhotilassa missä ei ole kamalasti mitään välineitä tai tilaa.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies nuolee kaikille orgasmit ja siementää peput.

Vierailija
42/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko iso näyttö tai tykki, että voisitte katsoa jonkun leffan tai musiikkia samalla kun syötte?

Jooooo 😍 joku ihgu disneyn elokuva ois tosi söpöö ja fantsuu.

Samaa mieltä, tosin riippuu seurasta!

Minulla oli hiljattain kiva ilta johon sisältyi juurikin Disney-leffaa (Vaiana), skumppaa, salaattia…

Parhaimpien ystävien kanssa katsotaan usein juurikin Disney-leffoja, juodaan skumppaa, syödään hyvin ja nauretaan yhdessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttöjenillassa yksi joka tykkäsi tehdä hienoja koristekynsiä, (siis lakalla ja esim pienillä kynsitarroilla joissa esim kiviä) teki kaikille vuoronperään hienot kynnet. 💖

Miksi naiset lakkaavat toistensa kynsiä? Lesboutta havaittavissa. Kukaan hetero mies ei miesten illassa föönää kaverin hiuksia eikä hiero hartioita ja varpaita. Naiset ovat kaikki bi tai Pan selvästi.

Vierailija
44/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa Noitia!!!

Vierailija
45/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia pitää kokoontua johonkin kälyiseen kerhohuoneeseen? Eikö aikuisilla ihmisillä ole varaa vuokrata jotain viihtyisää tilaa, jossa on keittiö ja sauna?

Vierailija
46/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustoa, rypäleitä ja hanaviiniä. Ei ole monella.

Rypäleitä ja viiniä ei pitäisi tarjolla samassa, kun niissä on samat hapot ja pilaa viinin makunautinnon.

Vierailija
47/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies nuolee kaikille orgasmit ja siementää peput.

Unissasi. Sua ei kutsuta mihinkään., koskaan.

Vierailija
48/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Kurhinen tekee vaginahierojan hommia?

Vierailija
49/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää kokoontua johonkin kälyiseen kerhohuoneeseen? Eikö aikuisilla ihmisillä ole varaa vuokrata jotain viihtyisää tilaa, jossa on keittiö ja sauna?

No ei ehkä todellakaan ole. Myös muilla kuin rikkailla on oikeus kokoontua ystävien kanssa. Mutta sitä en tajua, että miksi näitä tilaisuuksia kutsutaan tyttöjen illaksi, kun kaikesta päätellen osallistujat ovat aikuisia naisia. Miksei naisten ilta? 

Vierailija
50/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnerruksia ja lankutusta.

Vierailija
51/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä todellakaan ole. Myös muilla kuin rikkailla on oikeus kokoontua ystävien kanssa. Mutta sitä en tajua, että miksi näitä tilaisuuksia kutsutaan tyttöjen illaksi, kun kaikesta päätellen osallistujat ovat aikuisia naisia. Miksei naisten ilta? 

No eipä siitä suuria summia jää henkilöä kohti, kun kaikki porukalla osallistuu.

Vierailija
52/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaykää vuoronperään vaa'alla ja keskustelkaa lukemista.

Vierailija
53/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikatkaa toisiltanne hiukset. Vielä jännittävämpää tästä saa, kun leikkaajalle laitetaan huivi silmille.

Vierailija
54/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tule mies tanssi exoottinen esittä teille. Heli kopteri on mun erikoisus.

Vierailija
55/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimit tiiviissä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa?

Vierailija
56/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista. Jääkaapin puute lisää haastetta. Olin miettinyt juustoja mutta vähän vaikeaa jos ei juustoja saa kylmään odottelemaan.

Ap

Vierailija
57/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ehdotuksista. Jääkaapin puute lisää haastetta. Olin miettinyt juustoja mutta vähän vaikeaa jos ei juustoja saa kylmään odottelemaan.

Ap

Kylmälaukku riittää, ja pitäähän niiden juustojen lämmetäkin ennen maistelua.

Vierailija
58/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa hunksit. Tai yksi miestanssija.

Vierailija
59/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa Noitia!!!

Tämä!

Vierailija
60/77 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syötävää, kivaa musiikkia ja tunnelmavaloja. Varuiksi pari peliä. Leffaa en itse haluaisi katsoa yhteisessä illassa, se vie aikaa juttelulta. Karaokelaite olis kiva, mutta ei karaokea koko iltaa. Itse en kaipaisi mitään sen erityisempää. Kylmälaukku tosiaan kannattaa ottaa käyttöön.

Jos vieraat ovat sellaisia, että joku hemmottelu kiinnostaa, niin olisiko joku käsihoito hyvä? Kuoritaan ja kosteutetaan ja vähän hierotaan, hyväntuoksuisilla tuotteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan