Tyttöjenillan hemmotteluosuus apua!?!??
Olen järjestämässä tyttöjenillan, mutten tiedä mitä siihen kuuluu.
Ideana olisi ihan vaan rentoutuminen; ei lähdetä ulos enää illalla tai muuta. Olen miettinyt kasvonaamioita, naposteltavaa (otan kyllä naposteluehdotuksia vastaan), pelejä ja ruokaa. Mutta mitä muuta kivaa keksisi kerhotilassa missä ei ole kamalasti mitään välineitä tai tilaa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iso näyttö tai tykki, että voisitte katsoa jonkun leffan tai musiikkia samalla kun syötte?
Jooooo 😍 joku ihgu disneyn elokuva ois tosi söpöö ja fantsuu.
Samaa mieltä, tosin riippuu seurasta!
Minulla oli hiljattain kiva ilta johon sisältyi juurikin Disney-leffaa (Vaiana), skumppaa, salaattia…
Parhaimpien ystävien kanssa katsotaan usein juurikin Disney-leffoja, juodaan skumppaa, syödään hyvin ja nauretaan yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyttöjenillassa yksi joka tykkäsi tehdä hienoja koristekynsiä, (siis lakalla ja esim pienillä kynsitarroilla joissa esim kiviä) teki kaikille vuoronperään hienot kynnet. 💖
Miksi naiset lakkaavat toistensa kynsiä? Lesboutta havaittavissa. Kukaan hetero mies ei miesten illassa föönää kaverin hiuksia eikä hiero hartioita ja varpaita. Naiset ovat kaikki bi tai Pan selvästi.
Minkä ihmeen takia pitää kokoontua johonkin kälyiseen kerhohuoneeseen? Eikö aikuisilla ihmisillä ole varaa vuokrata jotain viihtyisää tilaa, jossa on keittiö ja sauna?
Vierailija kirjoitti:
Juustoa, rypäleitä ja hanaviiniä. Ei ole monella.
Rypäleitä ja viiniä ei pitäisi tarjolla samassa, kun niissä on samat hapot ja pilaa viinin makunautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies nuolee kaikille orgasmit ja siementää peput.
Unissasi. Sua ei kutsuta mihinkään., koskaan.
Vieläkö Kurhinen tekee vaginahierojan hommia?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitää kokoontua johonkin kälyiseen kerhohuoneeseen? Eikö aikuisilla ihmisillä ole varaa vuokrata jotain viihtyisää tilaa, jossa on keittiö ja sauna?
No ei ehkä todellakaan ole. Myös muilla kuin rikkailla on oikeus kokoontua ystävien kanssa. Mutta sitä en tajua, että miksi näitä tilaisuuksia kutsutaan tyttöjen illaksi, kun kaikesta päätellen osallistujat ovat aikuisia naisia. Miksei naisten ilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ehkä todellakaan ole. Myös muilla kuin rikkailla on oikeus kokoontua ystävien kanssa. Mutta sitä en tajua, että miksi näitä tilaisuuksia kutsutaan tyttöjen illaksi, kun kaikesta päätellen osallistujat ovat aikuisia naisia. Miksei naisten ilta?
No eipä siitä suuria summia jää henkilöä kohti, kun kaikki porukalla osallistuu.
Kaykää vuoronperään vaa'alla ja keskustelkaa lukemista.
Leikatkaa toisiltanne hiukset. Vielä jännittävämpää tästä saa, kun leikkaajalle laitetaan huivi silmille.
Mä tule mies tanssi exoottinen esittä teille. Heli kopteri on mun erikoisus.
Miten toimit tiiviissä yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa?
Kiitos ehdotuksista. Jääkaapin puute lisää haastetta. Olin miettinyt juustoja mutta vähän vaikeaa jos ei juustoja saa kylmään odottelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ehdotuksista. Jääkaapin puute lisää haastetta. Olin miettinyt juustoja mutta vähän vaikeaa jos ei juustoja saa kylmään odottelemaan.
Ap
Kylmälaukku riittää, ja pitäähän niiden juustojen lämmetäkin ennen maistelua.
Tilatkaa hunksit. Tai yksi miestanssija.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa Noitia!!!
Tämä!
Hyvää syötävää, kivaa musiikkia ja tunnelmavaloja. Varuiksi pari peliä. Leffaa en itse haluaisi katsoa yhteisessä illassa, se vie aikaa juttelulta. Karaokelaite olis kiva, mutta ei karaokea koko iltaa. Itse en kaipaisi mitään sen erityisempää. Kylmälaukku tosiaan kannattaa ottaa käyttöön.
Jos vieraat ovat sellaisia, että joku hemmottelu kiinnostaa, niin olisiko joku käsihoito hyvä? Kuoritaan ja kosteutetaan ja vähän hierotaan, hyväntuoksuisilla tuotteilla.
Kilttimies nuolee kaikille orgasmit ja siementää peput.