Tyttöjenillan hemmotteluosuus apua!?!??
Olen järjestämässä tyttöjenillan, mutten tiedä mitä siihen kuuluu.
Ideana olisi ihan vaan rentoutuminen; ei lähdetä ulos enää illalla tai muuta. Olen miettinyt kasvonaamioita, naposteltavaa (otan kyllä naposteluehdotuksia vastaan), pelejä ja ruokaa. Mutta mitä muuta kivaa keksisi kerhotilassa missä ei ole kamalasti mitään välineitä tai tilaa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla kyllä tylsää, jos ei ole mitään ja tila tuollainen. Käykää ensin edes syömässä jossain tai elokuvissa ja mahdollisuus siihen, että joku innostuun lähteen jatkoille.
Osa osallistujista pelkää koronaa kuollakseen niin ulkona syöminen vaikeaa. Ajattelin tilata woltista ruokaa.
Ap
Pelkkä kerhotila? Ei keittiötä tai saunaa edes? Vaikea siinä on kylllä mitään hemmotteluja järjestää.
Kasi- tai jalkahoidon osaa toiselle tehdä jokainen, pään hierontaan on ohjeita Netissä. Myös rentouttava jumppa tai venyttely on mukavaa.
Meillä tyttöjenillassa yksi joka tykkäsi tehdä hienoja koristekynsiä, (siis lakalla ja esim pienillä kynsitarroilla joissa esim kiviä) teki kaikille vuoronperään hienot kynnet. 💖
En osaa sanoa, riippuu niin siitä minkä tyyppistä porukkaa sinne tulee.
Jotkut klassiset sanaselityspelit ja Twisterit kai menee aina kuitenkin?
Seurapelejä ja -leikkejä.
Yritä saada vaihettua tila johonkin viihtyisämpään. Onko teilläpäin mökkivuokrausta, niin siinä olisi jo monenlaista viihdykettä: sauna, keittiö, takka.
Kaikki ovat perheellisiä jotka haluavat vain rentoutua ilman suorittamista yms. Siksi olin ajatellut vain löhöilyä ja syömistä. Tässä juitenkin vielä pari viikkoa aikaa niin mietin pitäisikö keksiä jotain erityistä myös.
8 oli ap.
Tilaa en pysty enää muuttamaan.
Onko tilassa edes pikkukeittiötä tai vessaa.
Tilatkaa dildojen esittelijä..kokeilkaa ja kommentoikaa fiiliksiä
Juustoa, rypäleitä ja hanaviiniä. Ei ole monella.
Ostat kaikille satisfyerit ja rentoudutte niiden parissa.
Onko iso näyttö tai tykki, että voisitte katsoa jonkun leffan tai musiikkia samalla kun syötte?
Tarpeeksi juomista ja musaa niin ei tarvitse sen enempää ohjelmaa. En kyllä lähtisi mitään kynsiä lakkaamaan.
Sätisfaijeri ja laitatte kiertään ringissä 🤠👌
Voi olla kyllä tylsää, jos ei ole mitään ja tila tuollainen. Käykää ensin edes syömässä jossain tai elokuvissa ja mahdollisuus siihen, että joku innostuun lähteen jatkoille.