Suurin osa kehuu
Tiedän minuun olleen ihastunut... Hetkinen... Ainakin 8 tyyppiä ala-asteelta tähän päivään. Kaikista lopuista en tiedä mitä ovat tunteneet, mutta olen ollut sängyssä 10 kanssa.
Sitten yksi randomi jätkä netissä vittuilee ja haukkuu ja minä uskon siihen. ;(
Tai siis onhan noita jotain ollut aiemminkin, mutta olen kasvanut henkisesti sen verran etten enää kuvittele olevani huono, jos joku wannabe hunks kohtelee minua kuin ilmaa, koska tiedän että niin törkeä tyyppi ei valikoi maailmasta yhtä "uhria" vaan on ilkeä vähän kaikille. Mutta sellaista ulkonäöstä nälvimistä en muista kuulleeni koskaan. Sellaista, joka olisi kolahtanut tosissaan. Joskus joku kakara sanoi minua läskiksi, kun painoin noin 52 kg. Silloin uskoin olevani lihava -.-
Mutta koskaan minulle ei ole naureskeltu ja osoiteltu. Silti suututtaa tuollainen yksi ongelmainen tapaus, joka luulee olevansa jotain ja vittuilee avoimesti. Tuntuu, että kaikki kehut ovat olleet valetta enkä ole minkään näköinen.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:40"]Lopeta jo! Mene vaikka lenkille tai kirjastoon. Tai kavereiden kanssa kahville ja lakkaa vellomassa itsesäälissä.
[/quote]
Jo? Mitäs mahdat tarkoittaa? :)
Oletkos jo laskenut nämä täällä vittuilleet?
Mikä nyt on +/- saldo?
Säälittävää.
Oikeasti olisi ollut parempi, jos olisit vielä neitsyt, ja kasvattaisit itsetuntoasi ennen ensimmäistä kertaasi! Suosittelen nyt selibaattia ja itsensä hyväksymistä ilman, että odotat toisilta jatkuvasti positiivista palautetta. Ongelmallasi ei näytä olevan tekemistä niinkään ulkonäkösi kanssa vaan enemmänkin heikon itsetuntosi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:41"]Tuota.. Mitä tässä yritetään sanoa ja minkä takia?
[/quote]
Hyvä kun kysyit, jos on epäselvää :) Minäpä kerron. Tässä yritettiin sanoa, että minun päiväni menee pilalle jos yksi kymmenestä miehestä nälvii minulle. Suurin osa kehuu, flirttaa, moni on ihastunut.. Sitten tulee yksi mies ja sanoo jotain ilkeää johon uskon ja unohdan kaikki hyvät asiat joita olen kuullut. Ja masennun kun uskon etten ole sittenkään mitään enkä minkään näköinen. Miksi tunnennäin vielä tässä iässä? En minä tiedä. Jos tietäisin, en kirjoittaisi täällä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:44"]Oikeasti olisi ollut parempi, jos olisit vielä neitsyt, ja kasvattaisit itsetuntoasi ennen ensimmäistä kertaasi! Suosittelen nyt selibaattia ja itsensä hyväksymistä ilman, että odotat toisilta jatkuvasti positiivista palautetta. Ongelmallasi ei näytä olevan tekemistä niinkään ulkonäkösi kanssa vaan enemmänkin heikon itsetuntosi kanssa.
[/quote]
Ei ne panot liity tähän millään tavalla. Enkä ole kärsinyt niistä ollenkaan. Itsetunnostani kärsin, ja siitä että uskon täysillä ilkeyksiin vaikka niitä tulisi kerran vuodessa yhdeltä tyypiltä.
Ei pelkällä pillulla pärjää jos luonne on tuo : D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:44"]Oikeasti olisi ollut parempi, jos olisit vielä neitsyt, ja kasvattaisit itsetuntoasi ennen ensimmäistä kertaasi! Suosittelen nyt selibaattia ja itsensä hyväksymistä ilman, että odotat toisilta jatkuvasti positiivista palautetta. Ongelmallasi ei näytä olevan tekemistä niinkään ulkonäkösi kanssa vaan enemmänkin heikon itsetuntosi kanssa.
[/quote]
Ei ne panot liity tähän millään tavalla. Enkä ole kärsinyt niistä ollenkaan. Itsetunnostani kärsin, ja siitä että uskon täysillä ilkeyksiin vaikka niitä tulisi kerran vuodessa yhdeltä tyypiltä.
[/quote]
En tarkoita, että ilkeily on koskaan sallittua. Ei tietenkään. Mutta en koskaan kuule säännöllistä vittuilua tietystä kasvojen osasta, kuten esim. isonenäiset kuulevat. Tai hörökorvaiset. Tai kierosilmäiset. En ole ollut koskaan se jolle naureskellaan ja jota osoitellaan poikkeavan ulkonäön takia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:46"]Ei pelkällä pillulla pärjää jos luonne on tuo : D
[/quote]
Mitä tuo tarkoitti? Minä haluan itsekin seksiä eikä ne panot liity millään tavalla, tosin neljä niistä on entisiä poikaystäviä. Kunhan mainitsin, mutta ehkä olisi pitänyt jättää mainitsematta :)
Heikkoitsetuntoinen panee ja muut rakastelee? Rakasteluja ei vain kerry kymmenen ihmisen kanssa, vaan harmittavan moni tahtoo vain saada vakuutteluja, että olisi jotenkin kaunis tai edes himon arvoinen. Ystävää harmitti myöhemmin, kun ei suojannut itseään..
Minähän kirjoitan aiheesta tänne, koska tiedän että itsetunnossani on vikaa kun menen ihan maihin yhdestä ilkeästä sanasta vaikka kymmenen muuta olisi jotain ihan muuta. Kyllä minä kestän kuulla, että itsetuntoni on surkea, koska se on. Mutta sitä en ymmärrä miksi täytyy vittuilla.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:49"]Heikkoitsetuntoinen panee ja muut rakastelee? Rakasteluja ei vain kerry kymmenen ihmisen kanssa, vaan harmittavan moni tahtoo vain saada vakuutteluja, että olisi jotenkin kaunis tai edes himon arvoinen. Ystävää harmitti myöhemmin, kun ei suojannut itseään..
[/quote]
Olen ollut nyt 5 kk panematta. Käytän sanaa paneskelu myös kun panen miesystävää. En ole kovin romanttinen henkilö eikä sana rakastelu kuulosta luontevalta. Enkä ole koskaan pannut siinä toivossa että saisi hyväksyntää, vaan ihan rehellisesti siksi, että olen kierinyt himoissano ja halunnut munaa. Älkää takertuko tuohon paneskeluasiaan, kun ei se ole asian ydin ollenkaan :) En ole kärsinyt panoista tippaakaan! Ps. Kumi on aina käytössä.
Mun vähän käy sääliksi sua. JaXuHaLiiii <3
Minua ei harmita yksikään pano, mutta kun 10 tuli täyteen niin rauhoitin tahtoa ja tosiaan nyt olen ollut ilman munaa 5 kk ja välillä tulee kyllä mieleen, että jos etsisi netistä jonkun kertakäyttömiehen tyydyttämään... Mutta koskaan en kykene siihen. Helpompaa ja jotenkin mukavampaa loppujen lopuksi hoidella itse itsensä ja odottaa sitä tunteellista seksiä. Eli kaikissa panoissa on ollut tunnetta mukana. Okei, ei yhdessä. Kaikissa muissa :) Mutta se ei edelleenkään ole se pointti vaan se, että itsetuntoni on surkea enkä usko kehuja vaan satunnaiset haukut. :(
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:50"]Minähän kirjoitan aiheesta tänne, koska tiedän että itsetunnossani on vikaa kun menen ihan maihin yhdestä ilkeästä sanasta vaikka kymmenen muuta olisi jotain ihan muuta. Kyllä minä kestän kuulla, että itsetuntoni on surkea, koska se on. Mutta sitä en ymmärrä miksi täytyy vittuilla.
[/quote]
Siksi, ettå tämä on sitä "elämäm kovan koulun" opetusta.
Älä jaksais märehtiä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:55"]Minua ei harmita yksikään pano, mutta kun 10 tuli täyteen niin rauhoitin tahtoa ja tosiaan nyt olen ollut ilman munaa 5 kk ja välillä tulee kyllä mieleen, että jos etsisi netistä jonkun kertakäyttömiehen tyydyttämään... Mutta koskaan en kykene siihen. Helpompaa ja jotenkin mukavampaa loppujen lopuksi hoidella itse itsensä ja odottaa sitä tunteellista seksiä. Eli kaikissa panoissa on ollut tunnetta mukana. Okei, ei yhdessä. Kaikissa muissa :) Mutta se ei edelleenkään ole se pointti vaan se, että itsetuntoni on surkea enkä usko kehuja vaan satunnaiset haukut. :(
[/quote]
Tahtia siis, en tahtoa :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:50"]Minähän kirjoitan aiheesta tänne, koska tiedän että itsetunnossani on vikaa kun menen ihan maihin yhdestä ilkeästä sanasta vaikka kymmenen muuta olisi jotain ihan muuta. Kyllä minä kestän kuulla, että itsetuntoni on surkea, koska se on. Mutta sitä en ymmärrä miksi täytyy vittuilla.
[/quote]
Siksi, ettå tämä on sitä "elämäm kovan koulun" opetusta.
Älä jaksais märehtiä.
[/quote]
En minä märehdi, puran vain huonoa fiilistä kun täysin random haukku randomilta mieheltä saa minut niin surulliseksi.
Mieti, että mikä meni pieleen lapsuudessasi, kun 1. Sinulla on heikko itsetunto? 2. Pannessasi saat ehkä orgasmin, mutta et osaa rakentaa syvempää tunnesuhdetta? 3. Eihän päihteet vain muokkaa mieltäsi ja aiheuta ongelmia? 4. Osaatko olla aidosti? 5. Tuletko toimeen itsesi kanssa?
Tulen myöhemmin takaisin, nyt suihkuun.
Tuota.. Mitä tässä yritetään sanoa ja minkä takia?