Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa kehuu

Vierailija
27.08.2015 |

Tiedän minuun olleen ihastunut... Hetkinen... Ainakin 8 tyyppiä ala-asteelta tähän päivään. Kaikista lopuista en tiedä mitä ovat tunteneet, mutta olen ollut sängyssä 10 kanssa.

Sitten yksi randomi jätkä netissä vittuilee ja haukkuu ja minä uskon siihen. ;(
Tai siis onhan noita jotain ollut aiemminkin, mutta olen kasvanut henkisesti sen verran etten enää kuvittele olevani huono, jos joku wannabe hunks kohtelee minua kuin ilmaa, koska tiedän että niin törkeä tyyppi ei valikoi maailmasta yhtä "uhria" vaan on ilkeä vähän kaikille. Mutta sellaista ulkonäöstä nälvimistä en muista kuulleeni koskaan. Sellaista, joka olisi kolahtanut tosissaan. Joskus joku kakara sanoi minua läskiksi, kun painoin noin 52 kg. Silloin uskoin olevani lihava -.-

Mutta koskaan minulle ei ole naureskeltu ja osoiteltu. Silti suututtaa tuollainen yksi ongelmainen tapaus, joka luulee olevansa jotain ja vittuilee avoimesti. Tuntuu, että kaikki kehut ovat olleet valetta enkä ole minkään näköinen.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan eräässä tapahtumassa pieni tyttö oli kuulemma sanonut äidilleen että onpa tuossa kaunis tyttö (minä), enkä edes tajunnut sitä mutta joku sanoi minulle. Jotkut pikkupojat joskus ihmettelivät ääneen 'kauneuttani', töissä vakkariasiakas kehui, yksi asiakas iski minut ja meillä oli pieni suhde, jnejnejnejne... Ja silti uskon yhtä pahaa sanaa.

Vierailija
2/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä palstalaisetkaan lähteneet kehumaan kuinka arvokas olet jne ekasta aloituksesta vaan piti tehdä toinenkin...googlaa itsetunto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:09"]Eikä palstalaisetkaan lähteneet kehumaan kuinka arvokas olet jne ekasta aloituksesta vaan piti tehdä toinenkin...googlaa itsetunto!
[/quote]

Mistä helkkarin ekasta aloituksesta?

Vierailija
4/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä av:n meininkiä kyllä yhtään. TÄMÄ on MINUN eka aloitukseni. Muiden aloituksista en tiedä tuon taivaallista.

Vierailija
5/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comments

Vierailija
6/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:15"]Comments
[/quote]

Vierailija
7/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:15"]Comments
[/quote]

Vierailija
8/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit siis alotuksen ja kommentoit itse heti perään:) Mitäs meidän muiden pitäs tähän kommentoida? Kiva, että pikkulapset pitää sua nättinä.

Vierailija
9/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:28"]Teit siis alotuksen ja kommentoit itse heti perään:) Mitäs meidän muiden pitäs tähän kommentoida? Kiva, että pikkulapset pitää sua nättinä.
[/quote]

Ai, täälläkin tämä vittuilu jatkuu. Minähän sanoinkin, että ainoastaan pikkulapset ovat sanoneet jotain kivaa :)

Vierailija
10/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, että tiedän etten ole epäviehättävä mutta heti jos joku vittuilee niin unohdan 99 % asioista eli KEHUT ja uskon törkeyksiä joita joku random minulle sanoo!

Vierailija
11/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kolmeen kertaan enkä saanut mitään siitä irti. Sori. :(

Vierailija
12/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:31"]Pointti on se, että tiedän etten ole epäviehättävä mutta heti jos joku vittuilee niin unohdan 99 % asioista eli KEHUT ja uskon törkeyksiä joita joku random minulle sanoo!
[/quote]
ok

Vierailija
13/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:31"]Pointti on se, että tiedän etten ole epäviehättävä mutta heti jos joku vittuilee niin unohdan 99 % asioista eli KEHUT ja uskon törkeyksiä joita joku random minulle sanoo!
[/quote]

Ja tämä häiritsee elämääni kun mietin että olenko sittenkin vain kuvitellut kaiken ja oikeasti en ole minkään näköinen! Mutta tiedän ainakin 8 ihmisen olleen ihastuneita.

Vierailija
14/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:32"]Luin kolmeen kertaan enkä saanut mitään siitä irti. Sori. :(
[/quote]

En minäkään tästä kommentista. Piip piip piip.

Vierailija
15/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
16/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:28"]Teit siis alotuksen ja kommentoit itse heti perään:) Mitäs meidän muiden pitäs tähän kommentoida? Kiva, että pikkulapset pitää sua nättinä.
[/quote]

Ai, täälläkin tämä vittuilu jatkuu. Minähän sanoinkin, että ainoastaan pikkulapset ovat sanoneet jotain kivaa :)
[/quote]

Sitten pysyttelet niiden pikkulapsien seurassa, jos saat itsetunnollesi pönkitystä vain niiltä.

Säälittävää.

Vierailija
17/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:28"]Teit siis alotuksen ja kommentoit itse heti perään:) Mitäs meidän muiden pitäs tähän kommentoida? Kiva, että pikkulapset pitää sua nättinä.
[/quote]

[/quote]

Sitten pysyttelet niiden pikkulapsien seurassa, jos saat itsetunnollesi pönkitystä vain niiltä.

Säälittävää.
[/quote]

Missä seurassa? :D Vän oli pakko olla myös lasten seurassa töissä ollessa.
Vittu täällä on naurettava meininki. MAINITSIN VAIN NE LAPSET, NE 8 IHMISTÄ EIVÄT OLE OLLEET LAPSIA. Mutta tietenkin kaikesta täytyy päästä nälvimään. Minä vain avaudun kun tuntuu pahalta, ja sitten porukka tulee vittuilemaan jokaisesta pienestä sanasta kuin viimeistä päivää. Säälittävää.

Olisiko täällä joku joka osaisi takoa järkeä päähän vittuilematta? :) Vai ovatko kaikki täällä ihan pikkulasten tasolla.

Vierailija
18/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:28"]Teit siis alotuksen ja kommentoit itse heti perään:) Mitäs meidän muiden pitäs tähän kommentoida? Kiva, että pikkulapset pitää sua nättinä.
[/quote]

[/quote]

Säälittävää.
[/quote]

Missä seurassa? :D Vän oli pakko olla myös lasten seurassa töissä ollessa.
Vittu täällä on naurettava meininki. MAINITSIN VAIN NE LAPSET, NE 8 IHMISTÄ EIVÄT OLE OLLEET LAPSIA. Mutta tietenkin kaikesta täytyy päästä nälvimään. Minä vain avaudun kun tuntuu pahalta, ja sitten porukka tulee vittuilemaan jokaisesta pienestä sanasta kuin viimeistä päivää. Säälittävää.

Olisiko täällä joku joka osaisi takoa järkeä päähän vittuilematta? :) Vai ovatko kaikki täällä ihan pikkulasten tasolla.
[/quote]

*Vähän :)

Vierailija
19/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö peruskoulussa ole terveydenhoitajaa jonka kanssa voisit puhua asiasta?! Äidillekin voi aina puhua.

Vierailija
20/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo! Mene vaikka lenkille tai kirjastoon. Tai kavereiden kanssa kahville ja lakkaa vellomassa itsesäälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän