Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa kehuu

Vierailija
27.08.2015 |

Tiedän minuun olleen ihastunut... Hetkinen... Ainakin 8 tyyppiä ala-asteelta tähän päivään. Kaikista lopuista en tiedä mitä ovat tunteneet, mutta olen ollut sängyssä 10 kanssa.

Sitten yksi randomi jätkä netissä vittuilee ja haukkuu ja minä uskon siihen. ;(
Tai siis onhan noita jotain ollut aiemminkin, mutta olen kasvanut henkisesti sen verran etten enää kuvittele olevani huono, jos joku wannabe hunks kohtelee minua kuin ilmaa, koska tiedän että niin törkeä tyyppi ei valikoi maailmasta yhtä "uhria" vaan on ilkeä vähän kaikille. Mutta sellaista ulkonäöstä nälvimistä en muista kuulleeni koskaan. Sellaista, joka olisi kolahtanut tosissaan. Joskus joku kakara sanoi minua läskiksi, kun painoin noin 52 kg. Silloin uskoin olevani lihava -.-

Mutta koskaan minulle ei ole naureskeltu ja osoiteltu. Silti suututtaa tuollainen yksi ongelmainen tapaus, joka luulee olevansa jotain ja vittuilee avoimesti. Tuntuu, että kaikki kehut ovat olleet valetta enkä ole minkään näköinen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomien kehuja tai haukkuja ei lasketa. Ei myöskään panoja. Paitsi jos on angstinen teini.
Avaudu vaikka äidille.

Vierailija
42/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä trol!

Mä kyl kadehdin syvästi kauneuttasi, mut yritän kestää.

Saatan kyl paskailla edessäsi ja takanasi mut, hyvä ku ymmärrät ,että olen epävarma reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:58"]Mieti, että mikä meni pieleen lapsuudessasi, kun 1. Sinulla on heikko itsetunto? 2. Pannessasi saat ehkä orgasmin, mutta et osaa rakentaa syvempää tunnesuhdetta? 3. Eihän päihteet vain muokkaa mieltäsi ja aiheuta ongelmia? 4. Osaatko olla aidosti? 5. Tuletko toimeen itsesi kanssa?
[/quote]

Toinen vanhemmistani oli aina todella ilkeä ja arvaamaton, aggressiivinen juoppo. Tai siis on edelleen... Hän sai minut pelkäämään. ja häpeämään itseäni. Kun en koskaan voinut tietää mistä sanomisestani saan haukut ja/tai raivoisat huudot. Olin ala-asteella, vai pitäisikö sanoa alakoulussa, kun minulla oli ensimmäisiä kuolema-ajatuksia. Ajattelin auton alle juoksemista ja sitten säpsähdin takaisin todellisuuteen ja säikähdin ajatuksiani. Vai olinkohan edes koulussa vielä? Ihan niin tarkasti en muista.

Uskokaa huviksenne, etten oikeasti kärsi noista paneskeluista. Minullakin on himoni ja olen tyydyttänyt ne panemalla. En koskaan ole saanut mitään henkisiä oireita panemisestani, en katunut, en inhonnut itseäni. Kaikki tämä liittyy paskaan lapsuuteeni. Päihdeongelmaa minulla ei ole. Koska taipumus on geeneissä, olen varovainen tuollaisten kanssa. En halua tulla yhtä hulluksi ja ahdistavaksi kuin toinen vamhemmistani on.
Useimmiten pidän itsestäni kyllä, nyt kun olen vuosien ajan parannellut henkisiä arpiani. Mutta sitten tulee yksi ihminen joka sanoo jotain rumaa ja masennun. Uskon olevani sanojen mukainen ja arvoinen ja häpeän kun olen uskonut kehuihin. :(

Vierailija
44/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:04"]Aika hyvä trol!

Mä kyl kadehdin syvästi kauneuttasi, mut yritän kestää.

Saatan kyl paskailla edessäsi ja takanasi mut, hyvä ku ymmärrät ,että olen epävarma reppana.

[/quote]

Okei :) ensi kerralla osaat ehkä jo kirjoittaa...

Vierailija
45/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hommata paljon uutta ja sellaista mitä muilla ei ole,näytät rikkaalta sekä parhaalta ennenkaikkea.

Sit otat sellasen päällikkö -alistaja roolin itsellesi-> Olet huipulla muut kumartelevat sinulle. Noin, hyvä!

Vierailija
46/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisissä ihmissuhteissa olen kyllä huono. Yleensä petyn aina kun todellisuus ei olekaan niin ruusuinen kuin kuvitelmissani ja lähden etsimään taas 'parempaa.' Minulla on paljon henkisiä (! Huom !) vaatimuksia miehelle ja jos yksi ei täsmää niin annan olla.

Vierailija
47/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 -48 vaatekokokin on upee!!!

Vierailija
48/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:09"]Yritä hommata paljon uutta ja sellaista mitä muilla ei ole,näytät rikkaalta sekä parhaalta ennenkaikkea.

Sit otat sellasen päällikkö -alistaja roolin itsellesi-> Olet huipulla muut kumartelevat sinulle. Noin, hyvä!
[/quote]

Tässä on kyse henkisistä asioista. Ihan hyvä neuvo noin muuten...

Vierailija
49/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:10"]46 -48 vaatekokokin on upee!!!
[/quote]Taisi mennä väärään ketjuun, mutta joo se on ihan Jees!

Vierailija
50/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:10"]46 -48 vaatekokokin on upee!!!
[/quote]

Niin, mielipiteitä on monia. Itse en ole kyllä noin iso, oletko sinä, vai mihin tämä liittyi...?

Vierailija
51/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne suihkuun. Tulen takaisin.

Vierailija
52/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hyvä, että on av, kaikki raivopäät saavat purkaa kateutensa/ärsyyntymisensä tänne.

Tietenkin olisi vielä järkevämpää etsiä niitä todellisia hyvän olon lähteitä ihan ensimmäisenä jokin liikunta harrastus.

Vierailija
53/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo yksi mies voi kovin väärässä olla. Vaikutat rumalta ihmiseltä mutta Sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäkösin kanssa. Vittumaisella luonteella yrität kompensoida omaa epävarmuuttasi?!

Vierailija
54/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiitos päivä-sadusta ,toivottavasti jaksat keksiä näitä lisää.

Vierailija
55/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:40"]Hei! Kiitos päivä-sadusta ,toivottavasti jaksat keksiä näitä lisää.
[/quote]Ole aivan huolehti, kyllä tämä nainen jaksaa.
Aiheet ovat pitkälti provoja/trolleja.
Mutta annetaan hänen kaikessa rauhassa puuhailla, se kun ei meitä hidasta.

Vierailija
56/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:30"]Ei tuo yksi mies voi kovin väärässä olla. Vaikutat rumalta ihmiseltä mutta Sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäkösin kanssa. Vittumaisella luonteella yrität kompensoida omaa epävarmuuttasi?!
[/quote]

Millä tavalla luonteeni on vittumainen? Ja miksi te vittuilette minulle vaikka kirjoitan aiheesta ensimmäisen kerran? Syytön minä olen siihen jos muillakin on samoja ongelmia! Tämä onkin niin uskomattoman uniikki ongelma...

Vierailija
57/57 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilkeilijät voivat ilkeillä vapaasti, minä puran silti sydäntäni niin kauan kuin siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi