Ostin tänä vuonna kaikki joululahjat käytettynä
Kommentit (11)
Ostin lähes kaikki lahjat kirpparilta. Antikvariaatista ostin myös kirjoja (lahjansaajan toive) lahjaksi. Olen jo antanut nämä lahjat ja lahjansaajan ovat kaikki olleet tyytyväisiä.
Ryydmania vituttaa temuttelijat ja kirppistelijät 🤣🤣
Itselleni voisin kirpparilta jotain ostaa, mutta en jollekin lahjaa sieltä etsisi.
Mutta en väheksy en arvostele ap:n lahjaostoksia, kaikilla ei vaan ole varaa uutta ja kalliimpaa ostaa lahjaksi.
Hyvää Joulua ap:lle.
Minä olen etsinyt käytettyjä pikkuhousuja. On aika kalliita
Vierailija kirjoitti:
Itselleni voisin kirpparilta jotain ostaa, mutta en jollekin lahjaa sieltä etsisi.
Mutta en väheksy en arvostele ap:n lahjaostoksia, kaikilla ei vaan ole varaa uutta ja kalliimpaa ostaa lahjaksi.
Hyvää Joulua ap:lle.
Hyvää joulua myös sinulle.
Sen haluaisin kuitenkin sanoa, ettei kirpparilta ostamisessa ole aina kyse varallisuudesta. Itse olen toki köyhä, mutta olen kyllä suosinut kirppareita silloinkin kun rahaa on ollut enemmän käytössä. AP
Mitä kirpparilta voi ostaa lahjaksi?
Olisin ostanut mutta ei löytynyt nyt sopivaa.Mm. äiti kerää tiettyjä astioita ja lapselle tiettyjä Pokemon kortteja metsästin.Viimevuonna löysin pari peliä ja kirjaa paketteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirpparilta voi ostaa lahjaksi?
Esimerkiksi leluja, pelejä ja urheiluvälineitä.
Joululahjan on hyvä olla uusi, ellei ole kyseessä jokin todella arvokas käytetty arvokoru tms.
Lahjakortit ja festariliputkin? Meillä saattaisi tulla sanomista jos nuo toivelahjat annettaisi käytettyinä.