Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Lompakko kadonnut!

Vierailija
26.08.2015 |

Käytin sitä viimeksi eilen illalla lähikaupassa, en muista oliko se aamulla laukussa. Mutta jos oli niin en ole käynyt kuin töissä ja päiväkodilla. Olin lähdössä kaupungille, kun huomasin, ettei lompakko olekaan laukussa. Olen etsinyt sitä kotoa ja kun kotoa ei löytynyt, kävin töistä etsimässä ja samalla kysymässä lähikaupasta. Olen tarkistanut keittiönkaapit, vessan, roskiksen, vaatekaapin, sohvanalusen, kaikki mahdottomat ja mahdolliset paikat. Kolusin autonkin läpi. Ei löydy mistään!
Missä se voi olla? Ja kamalinta tässä on se, että vihkisormus on siellä lompakossa, koska eilen treenien ajaksi laitoin sen sinne kolikkotaskuun ja unohdin ottaa pois. Voi hitsi...

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, ei löydy ja sulla Ei ole mitään näyttöä varkaudesta. Ehkä varastettiin. Ehkä hukkasit. Eipä tietoa, joten päästä irti.

Vierailija
102/110 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:16"]

up

[/quote]

Haha, ai tätäkin pitää upittaa :D No, ei mitään uutta ole kerrottavana. En ole lompakkoa löytänyt. Uskon nyt, että on se varastettu ja tuskin tulen sitä takaisin saamaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoa ei ole vieläkään löytynyt. Lopulta tein rikosilmoituksen ja tänään tuli poliisilta tutkintailmoitus (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan). Eli ei tullus rikosilmoituksen kopiota, vaan ihan tutkintailmoitus, jossa ilmoitettu tutkinnanjohtaja, hänen puhelinnumeronsa yms. Tutkiiko ne näitä oikeasti? Huomasin muuten tänään, että tuossa meidän työpaikaikan ulko-oven vieressä on kamera, siitähän sitten selviäisi keitä kaikkia rakennukseen on tullut, mutta ei siitä selviä, kuka tähän toimistoon on astunut. Ap

Vierailija
104/110 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin tutkintailmoituksen kanssa panttilainaamossa kyselemässä sormusta ja tänä aamuna sain soiton poliisilta; varas on kuulustelussa ja lompakko poliisilla, sormus panttilainaamossa! Varkaan kuulustelun jälkeen pääsin antamaan oman lausuntoni ja sain lompakon takaisin, sormuksen voin hakea maanantaina panttilainaamosta. Varas oli käynyt työpaikalla ja ainoa saalis oli minun lompakkoni. Kaikki kortit oli tallella ja lompakon sisältä löytyi vielä lappu, jossa luki: "anteeksi, vein lompakkosi, palautan sormuksen myöhemmin".
Kyseinen nainen on koditon narkkari ja viime yönä otettu kiinni. Ap

Vierailija
105/110 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:29"]

Eilen kävin tutkintailmoituksen kanssa panttilainaamossa kyselemässä sormusta ja tänä aamuna sain soiton poliisilta; varas on kuulustelussa ja lompakko poliisilla, sormus panttilainaamossa! Varkaan kuulustelun jälkeen pääsin antamaan oman lausuntoni ja sain lompakon takaisin, sormuksen voin hakea maanantaina panttilainaamosta. Varas oli käynyt työpaikalla ja ainoa saalis oli minun lompakkoni. Kaikki kortit oli tallella ja lompakon sisältä löytyi vielä lappu, jossa luki: "anteeksi, vein lompakkosi, palautan sormuksen myöhemmin". Kyseinen nainen on koditon narkkari ja viime yönä otettu kiinni. Ap

[/quote]

Kiva tarina, melkein uskoin.

Vierailija
106/110 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:29"]

Eilen kävin tutkintailmoituksen kanssa panttilainaamossa kyselemässä sormusta ja tänä aamuna sain soiton poliisilta; varas on kuulustelussa ja lompakko poliisilla, sormus panttilainaamossa! Varkaan kuulustelun jälkeen pääsin antamaan oman lausuntoni ja sain lompakon takaisin, sormuksen voin hakea maanantaina panttilainaamosta. Varas oli käynyt työpaikalla ja ainoa saalis oli minun lompakkoni. Kaikki kortit oli tallella ja lompakon sisältä löytyi vielä lappu, jossa luki: "anteeksi, vein lompakkosi, palautan sormuksen myöhemmin". Kyseinen nainen on koditon narkkari ja viime yönä otettu kiinni. Ap

[/quote]

Kiva tarina, melkein uskoin.
[/quote]

Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta näin tässä nyt kävi. Kivi vierähtää lopullisesti sydämeltä, kun maanantaina haen sormukseni. Tämä nainen oli jäänyt yöllä kiinni vanhaan asuntoonsa tunkeutumisesta poikansa kanssa ja siinä samassa oli lompakkoni löytynyt laukustaan. Omalla nimellään pantannu sormukseni ja saanut siitä kuulemma 70€. Myönsi kuulusteluissa anastaneensa lompakom mun työpaikalta, oli kuulemman tullut kysymään, olisiko meillä avoimia työpaikkoja hänelle. Ap

Vierailija
107/110 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy end :D

Vierailija
108/110 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:30"]Happy end :D
[/quote]

Jep, uskomaton fiilis kyllä nyt! Ajattelin vielä, että se panttilainaamokin on pelkkää hakuammuntaa, että eihän kukaan panttaisi omalla nimellään varastettua tavaraa. Mullehan ei eilen kerrottu, onko heillä kuvauksen kaltaista sormusta, mutta sieltä oli samoin tein ilmoitettu poliisille, että kuvauksen kaltainen sormus on heillä.
Poliisikin oli ihan ihmeissään, mutta sanoi, ettei kyseinen nainen ole ruudinkeksijä :D ap

Vierailija
109/110 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sormuksen takaisin saaminen ollutkaan niin helppo homma, eivät palauta sitä mulle suoraan panttilainamosta, vaan poliisin täytyy se käydä takavarikoimassa ja sitten palauttaa mulle. Onneksi se sama poliisi, joka kuulusteli varkaan ja otti mun lausunnon, lupasi tuon asian hoitaa. Ap

Vierailija
110/110 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lompakon joku oli vieny poliisilaitokselle ja he postittivat sen mulle n. viikon sisällä. olipa tosi helpottava fiilis kun lompakko tuli takasin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi