Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Lompakko kadonnut!

Vierailija
26.08.2015 |

Käytin sitä viimeksi eilen illalla lähikaupassa, en muista oliko se aamulla laukussa. Mutta jos oli niin en ole käynyt kuin töissä ja päiväkodilla. Olin lähdössä kaupungille, kun huomasin, ettei lompakko olekaan laukussa. Olen etsinyt sitä kotoa ja kun kotoa ei löytynyt, kävin töistä etsimässä ja samalla kysymässä lähikaupasta. Olen tarkistanut keittiönkaapit, vessan, roskiksen, vaatekaapin, sohvanalusen, kaikki mahdottomat ja mahdolliset paikat. Kolusin autonkin läpi. Ei löydy mistään!
Missä se voi olla? Ja kamalinta tässä on se, että vihkisormus on siellä lompakossa, koska eilen treenien ajaksi laitoin sen sinne kolikkotaskuun ja unohdin ottaa pois. Voi hitsi...

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työkavereilta kysynyt, puuttuuko heiltä jotain? Tosi harmillista, toivotaan että löytyy :/

Vierailija
42/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:24"]Ootko katsonut autosta? Ei ole luiskahtanut mihinkään penkin väliin tai et ole ajatuksissasi laittanut hanskariin?
[/quote]

Joo, kaivoin koko auton läpi, kahteen otteeseen. Positiivinen juttuhan on se, että valvontanauhassa näkyy, että laitoin sen lompakon siihen laukkuuni. Mutta seuraavana päivänä työpäivän jälkeen tuon katoamisen vasta huomasin. Työhuoneenkin tarkistin lattiasta kattoon, ei näkynyt missään. Paha juttu tässä on se, että laukku yksinään on ollut siellä työpisteellä, kun kävin viemässä roskia. En ollut kuin 5 minuuttia pois, mutta kyllähän siinä ajassa ehtii. Puhelin kuitenkin tallessa. Ap
[/quote]
Millainen sun työpaikka on, siis onko siellä kameroita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:36"]

Laitoitko siellä kassalla sen lompakon omaan laukkuun vai kauppakassiin? Jos kauppakassiin niin voi olla että on siitä tipahtanut parkkipaikalle auton ovia avatessa jne.

[/quote]

Sori, olin hidas, ehditkin jo mainita.

Vierailija
44/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja lapselle lupasin hamppariaterian vklna, jos löytää lompakon. Eipä ole kiikuttanut sitä eteeni ja on jo pari viikkoa koittanut ylipuhua minua viemään hänet hampparille. Tiedän, että jos olisi lompakon vienyt, niin lahjonta olisi toiminut. Ap

Vierailija
45/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enta kaupan parkkipaikka?

Vierailija
46/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:36"]

Laitoitko siellä kassalla sen lompakon omaan laukkuun vai kauppakassiin? Jos kauppakassiin niin voi olla että on siitä tipahtanut parkkipaikalle auton ovia avatessa jne.

[/quote]

Sori, olin hidas, ehditkin jo mainita.
[/quote]

Ei se mitään, enhän ollut tästäkään varma ennen kuin kaupassa tarkistivat sen valvontanauhan... ap

Vierailija
47/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:39"]Enta kaupan parkkipaikka?
[/quote]

Siis voi olla tietysti, että on tippunut. Ja jos näin on käynyt, niin toivottavasti löytäjä vie sinne löytötavaratoimistoon.
Mun laukku on vain tosiaan sellainen, ettei se lompakko sieltä ihan niin vain tipahda. Senkin takia tämä on vaan tosi outoa! Nyt tarvittais yksi näkijä tähän ketjuun :D Ap

Vierailija
48/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sun pillussa.

Vierailija
49/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siis menit kaupasta, jos siinä vaiheessa oli mukana?

Vierailija
50/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku varastanut :( Inhottavaa kun lompakko katoaa! Et kuitenkaan laittanut laukkua/lompakkoa auton katon päälle kun autoit lasta autoon tms?

Vierailija
51/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla mahdollista, jos laukku on jäänyt yksin töissä, joku joka on nähnyt, on käynyt nappaamassa.
Onko työpaikka sellainen, että siellä voi käydä ulkopuolisia valvomatta, esim. omalle työpaikalle ei pääse kuin työntekijät, mutta joskus oli siivooja kyllä syyllistynyt varkauteen.

Vierailija
52/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:47"]Mihin siis menit kaupasta, jos siinä vaiheessa oli mukana?
[/quote]

Siis kotiin menin ja siitä jo hetken päästä yöunille. Eli silloin on varmasti viimeksi ollut lompakko tallessa. Luulen, että oli aamullakin laukussa, koska aamuisin katson aina, että mukana on puhelin, lompakko ja avaimet. Aamulla lähdin sitten päiväkodille ja sieltä töihin. Iltapäivällä päiväkodin kautta kotiin suoraan. Meni n. Puoli tuntia ja huomasin, ettei lompakko ole laukussa. Ap

Vierailija
53/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskit auton katolle avaimia kaivaessasi ja lähdit ajelemaan

Vierailija
54/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:53"]Voihan olla mahdollista, jos laukku on jäänyt yksin töissä, joku joka on nähnyt, on käynyt nappaamassa.
Onko työpaikka sellainen, että siellä voi käydä ulkopuolisia valvomatta, esim. omalle työpaikalle ei pääse kuin työntekijät, mutta joskus oli siivooja kyllä syyllistynyt varkauteen.
[/quote]

Meille pääsee ulkopuolisetkin. Siksi panikoinkin nyt ihan tosissani. Jos lompakko olisi jäänyt kassalle, niin sen olisi melko varmasti saanut takaisin, mutta tämä vaihtoehto, että joku ulkopuolinen on töissä varastanut, on tosi paha! Ap

Vierailija
55/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:47"]se on sun pillussa.
[/quote]

Oho, täytyypä tarkistaa. Enpä ois ite keksinyt!

Vierailija
56/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:50"]Varmaan joku varastanut :( Inhottavaa kun lompakko katoaa! Et kuitenkaan laittanut laukkua/lompakkoa auton katon päälle kun autoit lasta autoon tms?

[/quote]

En varmasti ja laukku on kuitenkin tallessa. Mulla ei ole tapana ottaa lompakkoo laukusta pois kuin kaupassa ja silloin, kun vaihdan laukkua. Ap

Vierailija
57/110 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse veikkaisin, että todennäköisin voisi olla se, että joku on vienyt, jos laukku oli yksin jossain 5 min. Onko siihen mitään kameraa tai esim. kirjataanko mihinkään vierailijat talossa. Voisiko jotenkin selvittää vaikka alibin tuolle uudelle työntekijälle, missä oli sinä aikana.

Vierailija
58/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:24"]Ootko katsonut autosta? Ei ole luiskahtanut mihinkään penkin väliin tai et ole ajatuksissasi laittanut hanskariin?
[/quote]

Joo, kaivoin koko auton läpi, kahteen otteeseen. Positiivinen juttuhan on se, että valvontanauhassa näkyy, että laitoin sen lompakon siihen laukkuuni. Mutta seuraavana päivänä työpäivän jälkeen tuon katoamisen vasta huomasin. Työhuoneenkin tarkistin lattiasta kattoon, ei näkynyt missään. Paha juttu tässä on se, että laukku yksinään on ollut siellä työpisteellä, kun kävin viemässä roskia. En ollut kuin 5 minuuttia pois, mutta kyllähän siinä ajassa ehtii. Puhelin kuitenkin tallessa. Ap
[/quote]
Millainen sun työpaikka on, siis onko siellä kameroita?
[/quote]

Työkavereilta ei puutu mitään ja he työskentelevät avokonttorissa ja mulla itselläni on siis oma huone. Eikä kameroitakaan ole. Ap

Vierailija
59/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä muuten teille, jotka hukkailette korttejanne usein, kuten allekirjoittanut, niin niitä ei kannata kuoletella ja maksaa uusista korteista tulevia maksuja, vaan menee nettipankkiin ja laittaa käyttörajat nollille. Sitten jos kortti jostain löytyykin, niin nostorajat takaisin ylös. Tällöin ei mene ylimääräisiä maksuja ja korttia voi vielä käyttää jos se jostain löytyy.

Vierailija
60/110 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko, että työpaikalla on viety. Ootko käynyt tankkaamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä