Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin lakanoista yli satasen

Vierailija
18.03.2022 |

Kattelin kaupoissa lakanoita enkä raaskinut maksaa niistä 60e. Kattelin netistä suosituksia ja tilasin just lakanat jotka maksoi tuplasti enemmän. Miten valtava voima on suosituksilla, ei oo sillon hinnallakaan väliä. Toivottavasti en joudu pettymään, ainakin laadun pitäisi olla hyvä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä raasuja. Ette taida löytää omin avuin laadukkaisiin kodintekstiilejä myyviin nettikauppoihin, joissa esim. ihania egyptinpuuvillaisia tuotteita.

Voi sinua raasua, kun kuvittelet , että googlenkäyttötaitosi tekee sinusta muutakin, kuin yhdentekevän ihmisen.

Vierailija
22/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nykyään vain trikoolakanoita, mitkään luxus-lakanat ei oo tuntunu yhtä hyviltä kuin trikoiset. Marimekon trikoolakanoita löytyy kahdet, toiset ostin itse ja toiset sain lahjaksi (toiveesta). Näidenkin normaalihinta 120€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä raasuja. Ette taida löytää omin avuin laadukkaisiin kodintekstiilejä myyviin nettikauppoihin, joissa esim. ihania egyptinpuuvillaisia tuotteita.

Voi sinua raasua, kun kuvittelet , että googlenkäyttötaitosi tekee sinusta muutakin, kuin yhdentekevän ihmisen.

Hänellä taisi olla sanomana se, että suomalainen tyytyy helposti huonompaankiin laatuun, käytännöllisyys ennen mukavuutta. Myös hinnalla on väliä. Maassamme ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi ostovoimaa deluxe-egyptinpuuvillatuotteille.

Nimimerkki: Shopping in Dubai

Vierailija
24/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Unikulmasta hiilikuitulakanat. En ole katunut, vaikka kalliit oli. Finlaysonilta en ostaisi enää ikinä mitään. Kalliita ovat mutta hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan. Ukkomaiden marketeistakin saa paremman laatuisia ja kestäviä pyyhkeitä kuin mitä Finlaysonilta. Kreikasta olen tuonut kylpypyyhkeitä.

Vierailija
25/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Unikulmasta hiilikuitulakanat. En ole katunut, vaikka kalliit oli. Finlaysonilta en ostaisi enää ikinä mitään. Kalliita ovat mutta hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan. Ukkomaiden marketeistakin saa paremman laatuisia ja kestäviä pyyhkeitä kuin mitä Finlaysonilta. Kreikasta olen tuonut kylpypyyhkeitä.

Ja ulkomaiden myös 😄...

Vierailija
26/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuurista kiinni. Ostin Ikeasta 15v sitten pussilakanat kympillä. Pesty usein 90asteessa ja käytössä pesusta toiseen ja lähes uuden veroiset. Tai ei ole tullut mitään nukkaa tai reikiä. Olivat keltakuviolliset ja se väri ehkä haalistunut. Materiaali on ihanan pehmoista.

Toisaalta taas ostin eräästä sisustuskaupasta ihanan väriset pussilakanat ja siis vain sen printin takia. Parin pesun jälkeen ne olivat täynnä pientä nukkapalloa mitkä kutittivat. Hintaa oli 150 e. Sillä hinnalla olisi saanut monta ikea pussilakanaa.

Vierailija
27/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4-5 sertiä kierrossa koko ajan ja yritän tasaisesti käyttää. Kesällä kyllä suosii enemmän vaaleita värejä ja talvella niitä tummempia. Siitä huomaa että monta pesua käynyt läpi, kun kuuluu riiiips jostain kohtaa. Näin välillä käy ja sitten on aika laittaa vanha räteiksi ja ostaa uutta. Jos jää pariton pussilakana, se jää vieraskäyttöön tai reissukäyttöön kunnes ilmiö-riiips kohtaa sitäkin.

Täysihintaisena noista saa maksaa paljon. Onneksi välillä löytyy tarjouksestakin kivalla kuosilla.

Vierailija
28/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset lakanat olis parhaat ku yöllä hikoo pajon

Vierailija
29/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytetään Marimekon tasaraitaa ja siitä pehmeämpää ei löydy mistään.

Vierailija
30/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän nykyään vain trikoolakanoita, mitkään luxus-lakanat ei oo tuntunu yhtä hyviltä kuin trikoiset. Marimekon trikoolakanoita löytyy kahdet, toiset ostin itse ja toiset sain lahjaksi (toiveesta). Näidenkin normaalihinta 120€.

Juuri näin. Pehmeämpää ei löydy mistään muualta.

Vierailija
31/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vallilan hyviä

Vierailija
32/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perkaamipuuvillalakanat ja moni niistä tykkää mutta ei ole mun mieleen.

Tasaraidassa pysytään.

Vierailija
33/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vähän petyin kun finlaysonin 60€ lakanat alko hajoamaan muutamassa vuodessa :/ joka päivä käytössä mutta silti. Edelliset kesti pidempään.

Päädyin itse paikkaamaan ompelemalla.

Sama juttu. Vanhemmat Finnlaysonin lakanat on olleet 20 vee, siitä saakka kun muutin omaan kotiin ja edelleen kunnossa. Uudemmat repeilee ja se harmittaa.

Onko jossain kotimaista lakanoita?

Vierailija
34/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan keskihintaisia Familonin Ultra Percale vuodevaatteita. Vanhimmat noin 4 vuotta olleet käytössä ja olen ollut laatuun tyytyväinen.

Mulla on näitä samoja ja ovat tosi laadukkaita. Tykkään perkaalista enemmän kuin pellavasta, ja varsinkin untuvapeiton kanssa ne ovat mukavat.

Vierailija
35/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lakanat ostettu 2012 ja pesen kerran viikossa 60 asteessa. Ehjät on edelleen. Toki niitä on enemmän kuin yhdet eli ei koko ajan käytössä.

Vierailija
36/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin näitä. Toivotaan että on hyvät, ainakin hyvät arvostelut näillä eri sivustoiltakin katsottuna. Toivottavasti ei ole kylmät lakanat, olen aika viluinen ja vähän mietin kun ihmiset on kirjoittaneet, että ihanan viileät..

https://www.familon.fi/fi/tuote/familon-percale-pussilakanasetti-943/

Ap

Vierailija
37/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ostanu tokmannin halpoja lakanoita

Vierailija
38/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavalakanoita en osta enää ikinä. Joskus omistin, omistin myös aamutakin. Olin mainoksen uhri ja uskoin blogisteja.

Pellava on todella kova ja karhea materiaali, lisäksi kylmä. En voinut odotella vuosia pellavan pehmenemistä, vein kierrätykseen melkeen käyttämättömänä. Se oli rahan hukkaa se.

Ap

Vierailija
39/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi onko Vallilan lakanat hyviä. Niistäkin kokemusta paljon. Osa on hyviä, osa ei. Laatu vaihtelee paljo. Viimeiset vallilat ostin alennuksesta, niissä ei pystynyt nukkumaan koska pistelee. En tiedä mitä kakkoslaatua ne on, ei ainakaan niin lukenut myynti-ilmoituksessa. Ei edes silitys auttanut niihin. Pitääkin lahjoittaa ukrainalaisille ne lakanat, on jääneet kaappiin varalakanoiksi.

Ap

Vierailija
40/79 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on perkaamipuuvillalakanat ja moni niistä tykkää mutta ei ole mun mieleen.

Tasaraidassa pysytään.

Miksi et tykkää perkaalista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan