Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttiko korona pukeutumistasi? Mulla muuttui verkkareihin

Vierailija
18.03.2022 |

Ennen koronaa pukeuduin aina "siististi". Nykyään käytän farkkuja, ja usein verkkareita. En olisi ikinä uskonut että käyn verkkareissa kaupassa.
En ymmärrä mikä ajatustavan on muuttanut. Nykyään ei vaan kiinnosta missä vaatteissa töihin tai kauppaan lähtee. Ennen oli töissä jakku tms. Nykyään huppari. Casual friday joka päivä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koko ajan villasukkia. Töissäkin oon nykyään villasukat jalassa.

Vierailija
2/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttanut, koska pukeuduin jo aiemmin mukavuus ja oma siisti tyyli edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset ovat jääneet laatikkoon, koska haittaavat käsidesin käytössä.  Korvakoruista vain lukollisella  koukulla, tai pyöreät renkaat, koska avokoukut ja nappimalliset voivat pudota kasvomaskia irrottaessa.

Vierailija
4/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttanut mitenkään, kotona olen lökäreissä ja ihmisten ilmoille laitan vähän siistimmät vaatteet, en tosin ole ikinä mitään jakkuja yms. käyttänyt.

Vierailija
5/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti, koska painoa on pudonnut tähän mennessä 18 kg. Pukeudun nyt nätteihin vaatteisiin, on hameita ja korkokenkiä myös :) Tuntuu ihanalta.

Vierailija
6/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen muutenkin menettänyt merkityksensä ., ei jaksa enää välittää . Meikit ja korut jäänyt pois , tukka niin ja näin . Vaatteet mitä sattuu käsiin osumaan .

Vierailija
7/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut joten ei tartte enää vaatteita miettiessä murehtia siitä pömpöttääkö vatsa liian selkeästi paidan läpi tai mahtuuko housut. Muuten ei ole vaikuttanut mitenkään. Pukeudun edelleen samalla lailla siististi kuin ennen koronaa. 

Vierailija
8/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei, mutta etätyö kylläkin. Olen tehnyt etätöitä jo pian 10 vuotta. 

Vierailija
9/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jatkuvasti villasukkia.

Vierailija
10/11 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormukset ovat jääneet laatikkoon, koska haittaavat käsidesin käytössä.  Korvakoruista vain lukollisella  koukulla, tai pyöreät renkaat, koska avokoukut ja nappimalliset voivat pudota kasvomaskia irrottaessa.

Miksi käytät maskia? Emeritus professori kertoi että korona toimet oli täysin yliliioiteltu suomessa ja maskit ei suojaa koronalta.

Vierailija
11/11 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona todella tappoi slim fitin :D Muistatteko miten vielä 2019 piti kaiken olla lyhyttä ja tiukkaa makkarankuorta?